Bij mij zit er al bijna 4kg aan. Nou heb ik wel 2 vakanties gehad, maar ben benieuwd hoe dit gaat eindigen
Bij mijn 1e kwam ik veel sneller aan dan tot nu toe hoor. Ik startte toen met 63 kg ongv (ben 173cm) en eindigde met 81 kg Maar, toen ik uit het zh kwam na 3 dagen woog ik alweer 73kg ofzo. Daarna nooit meer terug op 63kg, startte nu met 66kg ongv. Wel gek genoeg dezelfde kledingmaat behouden als voor de bevalling. (Nu pas ik mijn broeken niet meer hoor, draag jogging of positie broeken nu) Oftewel, maak je niet druk om kilo’s , het komt echt wel goed, en zo niet, jammer dan
Bij mij zat er 2 weken geleden al 3,6 kilo bij nu met een week vakantie durf ik eigenlijk maandag niet op de weegschaal te gaan staan haha Kennen jullie de app van Zwitsal al? Soort tinder voor Babynamen. Kan je kijken of je matcht met je partner. Of is dat al eens voorbij gekomen in het begin van dit forum? Ben soms een beetje traag van begrip
Ik denk dat met een tweelingzwangerschap er geen norm is van wat normaal is kwa kilo’s haha. sws klopte die norm bij mij destijds ook niet voor 1tje Ik moet zeggen dat ik me toen zooooooo druk maakte om dik worden, nu interesseert het me echt niks. Ben zoveel chiller nu
Ik heb het juist andersom met de kilo's. De eerste 3 keren maakte het me geen moer uit hoeveel ik aankwam maar voor deze zwangerschap was ik echt goed bezig met naar de sportschool gaan en afvallen enzo en ik heb het er toch wel een beetje moeilijk mee dat ik nu weer dik wordt terwijl ik zo hard heb gewerkt om dun te worden.. wel pas 1kg aangekomen tot nu toe. Zal als ik thuis ben wel even een buikfoto maken, die is echt al enorm.
Aah dat snap ik wel als je zo hard getraind hebt! Maar 1 kilo met ruim 16 weken is super netjes! Je was natuurlijk ook al behoorlijk afgevallen in het eerste trimester. ben benieuwd naar je buikfoto!
Zo de glucosetest zit dr weer op. Nu wachten op het belletje met de uitslag. Dit is mijn buikfoto van vandaag.
Spannend! Was de test een beetje te doen? Ik heb nog niets over dit soort testen gehoord. Benieuwd of ik dat ook nog moet. Mooi buikfoto! Je groeit al goed zeg!
Het drankje was weer even smerig als altijd maar ik heb er verder geen last van gehad (wat bij mij over het algemeen een slecht teken is) dus ik ben benieuwd naar de uitslag vanmiddag..
Ik hoorde dat ze dat in belgië altijd doen maar hier heb ik dat nog nooit gehad. Het enige dat zou veranderen is de hoeveelheid van het drankje dat je in moet nemen maar dat was nu nog netzoveel als altijd
Kan je het met een doppler vinden? Ik heb hier op werk een doppler hahah wil het uitproberen maar waar ongeveer moet ik zoeken? Weet iemand dat?
Met jou termijn zal het vlak onder je navel zijn. Als je plat op je rug gaat liggen kun je de rand van je baarmoeder voelen als je in je buik duwd en dan moet de doppler natuurlijk onder die rand gezet worden. Meestal moet je even oefenen voor je hem vind en soms hoor je hem heel vaag in de verte met een soort suis erdoor maar dan zit je op 1 van je bloedvaten en hoor je dus het hartje door een bloedvat heen.
Ik twijfel ook om een doppler aan te schaffen maar ben bang dat als ik hem dan niet hoor ik volledig in de stress zal zijn