Snap goed wat je bedoeld. Hopelijk is het snel morgenochtend en is alles in orde. Kan je dan hopelijk weer ademhalen ❤️
Ik vermoed dat ik ook heel snel hcg aan maak want voel extreem snel dat ik zwanger ben. En telkens als ik hier typ dat het wel mee valt met kwaaltjes komt er weer iets nieuws bij Heb best wel een kort lontje en dat eten heb ik ook last van haha. En moe pff ja, rond 15u ben ik helemaal op en wil ik slapen, maar dat gaat niet met een peuter thuis haha
❥ Uitgerekende datum: 16 maart: • MDvD96 • 25 jaar • 2e kindje • Ritoy • 32 jaar • 4e & 5e kindje • Danie1989 • 32 jaar • 2e kindje 17 maart: • Sara190 - 31 jaar - 1e kindje 18 maart: 19 maart: • Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje 20 maart: • MAF126 - 31 jaar - 1e kindje 21 maart: • WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje 22 maart: 23 maart: 24 maart: 25 maart: • Thirdlittlemiracle89 - 32 jaar - 3e kindje • Girl34 - 34 jaar - 2e kindje • Cynthiak - 28 jaar - 1e kindje 26 maart: • SingleMomToBe - 41 - 2e kindje • LittleSweetGreyBunny93 - 27 - 2e kindje 27 maart: • Palmpje - 35 jaar - 3e kindje 28 maart: 29 maart: 30 maart: 31 maart: ❥ Afspraken: • MDvD96 • Vroege echo • 21 juli • SingleMomToBe - vroege echo - 27 juli • Danie1989 • vroege echo • 27 juli • Flowertje27 • vroege echo • 27 juli • Ritoy • 2e vroege echo • 29 juli • Palmpje • vroege echo • 31 juli • MAF126 • Vroege echo • 3 augustus • Cynthiak • vroege echo • 9 augustus • Thirdlittlemiracle89 • vroege echo • 9 augustus • Palmpje • eerste echo fertiliteitskliniek • 9 augustus • WinMom90 • vroege echo en Intake vk • 16 augustus • MAF126 • Intake vk • 17 augustus • Cynthiak • intake vk • 17 augustus • Girl34 • 1e echo • 18 augustus • Ritoy • Intake vk • 26 Augustus • Cynthiak • 1e termijn echo • 26 augustus Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
Oh meiden sinds vanmiddag begin ik misselijk te worden en nergens zin inn kwa eten. Hele tijd honger en slap gevoel maar als ik eten zie of vlees denk ik blehhh ik hoef niet.. avond eten 2 hapjes genome klaar.. waar ik wel zin in heb is zoutigg iets.. net naturel chips gegeten dat was wel zooo lekker en zoutig. Nou dat was mijn avond eten haha
Hier vandaag als het klopt 6 weken zwanger, toch ben ik me vannacht erg geschrokken. Ik had namelijk licht roze afscheiding. Gelijk nauwelijks meer kunnen slapen. In het verleden is het al 3 misgegaan bij mij. Dus ik sta weer op scherp.
Ik heb sinds gisteravond ineens roze slijmverlies. Ook af en toe een een brandend/geïrriteerd gevoel in baarmoeder. Heb dit nog nooit meegemaakt. Ben echt bang dat dit niet goed afloopt : Ik ook sinds gisteravond roze slijmverlies. Heb dit nog nooit eerder gehad. Het maakt me wel bang
Oh jee, snap dat je daar van schrikt! Maar lees het best wel vaak en in de meeste gevallen betekent het niks. Maar ik zou ook bang zijn hoor!
Vanaf week 5 kunnen ze een vruchtzak zien in de baarmoeder maar nog geen kloppend hartje dus eigenlijk zegt het maar weinig.. behalve als je bang bent voor een bbz. Vanaf week 6 zien ze in de meeste gevallen t hartje kloppen
Heel naar is dat, je schrikt gelijk wezenloos. Ik heb de vk ook gebeld voor de zekerheid, maar kreeg het standaard riedeltje te horen. Wacht het af en kijk het aan, je baarmoeder is doorbloed en je placenta wordr aangemaakt dus er kan wat bloed meekomen. Ik kan terugbellen indien het bloed wordt of toeneemt. ik heb zaterdag een echo die stond als gepland ben dan, 6.4 dagen. Hoe is het met jou?
Ja het was minimaal, maar je bent toch bang dat er iets mis is. Maar goed ik wacht het even af. Bij mijn zoontje had ik het ook vanaf week 5.