Heb je geen wagen meer van je zoontje? Ik gebruik al jaren de easywalker harvey duo omdat de kids zo dicht op elkaar zitten en die gecombineerd kan worden met een bak/maxicosi en een buggystoel. Echt ideaal maar zeker een rib uit mijn lijf. Daarvoor hadden we een mutsy maar die worden niet meer gemaakt.
Jaa die heb ik ook nog en zou ik kunnen gebruiken maar die ligt in de kelder en wil toch liever een nieuwe haha. I know is zonde ga hem gratis weggeven aan iemand die het niet breed heeft denk ik. Die was trouwens ook niet duur, was dacht ik rond 400 a 500 euro, was een prima wagen maar toen hij 1 werd een nieuwe kinderwagen moeten kopen omdat hij eruit groeide. Reden dat ik een nieuwe wil is omdat ik kleertjes (meeste gloednieuw en nooit gedragen), commode en co sleeper en bedje nog allemaal heb van m'n zoontje. Dus ik heb daar geen kosten aan, wil mijzelf dan iig verwennen met 1 grote nieuwe aankoop. Binnenkleren zoals zoals rompers ga ik wel allemaal nieuw halen en waarschijnlijk nog wat kleertjes maar niet superveel ofzo. Gelijk een tip aan de mama's die voor het eerst moeder worden. Koop niet teveel kleren, want ze groeien er echt soms na 2 a 3 weken al uit. Meeste kleertjes dan nooit gedragen en dan zit het kaartje er nog aan is doodzonde.
Thanks 4 de tip haha zie me zelf al voor me dat ik helemaaal los ga shoppen haha En kinderwagen van bol.com zijn die nie goed? Soo ik heb maar een zak chips gepaktt zon zin in gehad na lange tijd misselijk zijn geweest haha egt raar
Nou dames, ik loop net de deur bij de vk uit en het was nu super goed zichtbaar. Overduidelijk een jongen! Het gevoel wat ik vanaf het begin had, klopte dus. Haha!
♡ Uitgerekende datum ♡ 11 maart: ♡♡Danie1989 • 32 jaar • 2e & 3e kindje 12 maart: ♡ Vrouwvan - .. jaar - 2e kindje 15 maart: ♡♡Ritoy • 32 jaar • 4e & 5e kindje ♡ Sara190 - 31 jaar - 1e kindje 19 maart: ♡MAF126 - 31 jaar - 1e kindje 20 maart: ♡Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje 21 maart: ♡Girl34 - 34 jaar - 2e kindje ♡♡Ourlittlemiracles89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje 23 maart: ♡LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡Flowerfairy1983 - 38 jaar - 5e kindje ♡LoveP - 30 jaar - 5e kindje 27 maart: ♡Palmpje - 36 jaar - 3e kindje 29 maart: ♡Kimmey - 33 jaar - 2de kindje Jongen (9) | Meisje (5) | Verrassing (2) ♡ Afspraken ♡ 20 oktober Sara190 - 20 wkn echo 21 oktober Ritoy - 20 weken echo + controle 22 oktober Danie1989 - 20 wkn echo 25 oktober Girl34 - 20w echo 26 oktober Palmpje - controle vk 27 oktober Flowertje27 - 20 weken echo 29 oktober Palmpje 20 weken echo (GUO) Danie1989 - controle gyneacoloog LenaMill- 20 weken echo 4 november MAF126 - 20 wkn echo Kimmey - GUO 5 november Ourlittlemiracles89 - 20 weken echo 22 november MAF126 - controle vk 23 november Kimmey - controle gyn Sterretjes MdVd96 SingleMomtobe LittleSweetGreyBunny93 AapEnOlifant Mary 86 Romytje WinMom90 Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
Niet mee eens met dat weinig kleding kopen. Mijn kids lekte bij elke spuitluier door dus kon ze wel 4x per dag helemaal omkleden. Dan baal je hoor als je weinig kleding hebt
Phoe ik vanavond de doppler weer gebruikt, omdat ik haar hele dag nog maar weinig had gevoeld, konden we geen hartje vinden… half uur lang gezocht. Ik was echt in paniek. Verloskundige toch maar gebeld na een tijdje…. Hang de telefoon erop en probeer het nog 1 keer, in 1 keer gevonden. Dus vk weer afgebeld haha. En daarna ging mevrouw flink schoppen. Pfff wat kan je dan schrikken. Hoe kan t dat je soms t hartje niet vindt, weet iemand dat?
Ik ben het inderdaad ook niet eens met niet teveel kleding kopen. Ik heb echt superveel gekocht toen en alles wel gebruikt. Dochtertje zat 7/8 weken in maat 50 en daarna ook nog lang in de kleine maatjes. Ik heb bijna alles bewaard, maar heb voor deze baby al een hele nieuwe garderobe aangeschaft. Ook wil ik all hydrofiel en dekentjes enz nieuw ivm andere kleuren Ja mischien zonde van het geld, maar echt ik word zo gelukkig van al dat nieuwe spul! mocht je weinig budget hebben, zeker voor maat 50 staat er belachelijk veel op Vinted en marktplaats, soms de nieuwste collecties kwa kinderwagen hebben wij de joolz , niet goedkoop wel fijn. Wil je snel nog een baby in de toekomst zou ik voor een ander merk gaan. familie van ons heeft de Vista en die kan je met alles uitbreiden, ideaal.
Ja doodeng is dat hè.. geen idee hoe het kan maar die van mij schiet ook van links naar rechts haha. Tot nu toe vind ik het altijd wel snel hoor.
Ik vond haar laatste dagen ook telkens in 1 keer. Bij de verloskundige ook altijd. Tot dus vandaag. Dacht leuk even mijn ouders laten luisteren….. zij helemaal ervoor zitten. Pffff bleef zoeken. Gingen echt zweten, vriend ook ongerust. Ik springen hoesten etc maar niks te horen. Ik snap er nog steeds niks van. Verloskundige gebeld die zou langskomen en probeer het nog 1 keer en toen had ik dr meteen. Echt raar toch… vk vroeg nog wel of het hartje wel regelmatig klonk maar was 150 en zover ik kon horen klonk het zoals altijd. Toch wel een naar gevoel aan over gehouden
Ja snap ik dat je daar een naar gevoel aan overhoud! Ik moet zeggen dat ik steeds meer begin te voelen, dus eigenlijk hoop ik stiekem dat ik binnenkort weer kan stoppen met luisteren.
Ja precies ik ga hem ook ff niet meer gebruiken. Durf niet meer haha. Ik voelde haar net na het eten ook weer flink schoppen… dus ik heb het eigenlijk ook helemaal niet nodig. Maarja… als je dan een ochtend + middag niks voelt
Ik voel juist nog helemAl niet veel dan moet ik dag en nacht luisteren ahahahah Bij mij ziet het meestal op die zelfde plek.. is dat normaal??
Ja dat kan wel kloppen hoor. Bij mij Is het altijd links onder of rechtsonder, nooit in het midden haha