Is dat percentiel 17? Dat wil zeggen dat 83 op 100 baby's op deze termijn groter gemeten worden en 16 op 100 baby's kleiner dan jullie meisje. Er zijn ook grote en kleine mensen he! Als ze zelf haar groeicurve mooi blijft volgen, is het in orde hoor!
Nou twijfel ik of ze 7 of 17 zei hahahaha zal het nog eens na vragen, ya die percentiel waardeh ad ze het over.. me man en ik zijn beide wel klein hoor
Ya je hebt ook gelijk haha maak me onnodig zorgen, het is meer dat ik nog geen dikke buik heb en ik zelf denk ik niet genoeg eet daarom maalt er van alles door me hoofd.. en oh oh die vitamine tabl die slik ook al weken niet meer pff vergeet het elke keer ik hoef ook geen extra echo ofso, pas bij 24 weken weer een vervolg afspraak gepland
Probeer het op een vaste tijd in te nemen. Moet ik ook, anders vergeet ik het. Anders zet je je wekker, kan je het niet meer vergeten
Ja snap ik, ik heb ook totaal nog geen dikke buik hoor. Staat echt een beetje stil. Maar ik hou er dan ook rekening mee dat ons meisje ook niet groot zal zijn. Ik was zelf slechts 2,5 kilo bij de geboorte en nog steeds een ukkie vriend is daarentegen wel heel lang en breed. Dus ben benieuwd
Ik slik ook echt veel capsules, iedere ochtend en avond. Totaal 3 omega-3 en 2 vitamine, en magnesium 2. Staat me ook iedere dag tegen maar het moet (van mezelf haha)
Och lieverd maak je alsjeblieft geen zorgen om de grootte van je buik. Mijn zus had tijdens de zwangerschap van de 3e met 19 weken nog een sixpack. We zijn toen samen naar de 9 maandenbeurs geweest en iedereen dacht dat ik de zwangere was ondanks dat ik ook maar een bmi van 18 had. En de baby van m’n zus deed het ondertussen hartstikke goed en is nu ook echt een geweldige meid. Buik zegt echt helemaal niets!
Ik vind het echt heel belangrijk, weet ook dat omega 3 heel goed is tegen evt. vroeggeboorte. Dus die neem ik trouw iedere dag in.
Het is vooral jammer voor jezelf. Maar ik herken het ook van de eerste zwangerschap van m’n zus. Dus hik vind het niet vreemd ofzo. Mijn zus kwam gewoon niet aan en werd daar best onzeker van. Ze wilde liever niet op de foto en maakte zich veel zorgen om de baby. Maar dit blijkt gewoon haar bouw en haar manier van zwanger zijn. Ze heeft 3x hetzelfde gehad, heel mooi ieni minie buikje en 3x een kerngezond kindje van 6 pond.
Ik zit nu bij de huisarts met spoed. Mijn buikpijn is alleen maar erger geworden met ook harde buiken erbij. Uit de kweek kwam 1 bacterie die niet te behandelen valt en verder was het helemaal schoon. Ik word wel echt bang van die buikpijn, waar komt het dan door? hopelijk blijft ze gewoon zitten
Omdat ik de huisarts sprak over de uitslag en ik aangaf dat ik ook harde buiken heb, toen moest ik komen. Maar ze bespreekt het nu met de gynaecoloog.