Ik kreeg de inenting tussen 2 pogingen in en de embryos waren toen natuurlijk al gemaakt daarom heb ik het ook gewoon gedaan toen. En die 2e wordt dan gewoon nog even lekker uitgesteld tot ik het veilig vindt
Klopt ik heb net de verloskundige gebeld en ze adviseren inderdaad het na het eerste trimester te doen ivm het advies van de nvog. Ik vind het overigens wel heel vreemd dat op de site van het RIVM staat dat het wel kan in de eerste 12 weken.
Ik laat me niet vaccineren. Was het al niet van plan ivm kinderwens en nu zeker niet ivm zwangerschap. Ik kijk wel even als deze kleine spruit geboren is dan is er vast ook meer bekend over eventuele latere bijwerkingen / lange termijneffecten. maar ieder moet vooral doen wat goed voelt
@Girl34 ik zie aan je banner dat je 4.2 weken zwanger bent vandaag en je staat op 25 maart uitgerekend. Ik ben ook 4.2 weken zwanger vandaag, en ben toch echt 27 maart uitgerekend ??
Ik heb geen idee wanneer ik precies uitgerekend ben haha Ik testte vorige week zondag al positief, berekening gebaseerd op cyclus van ongv 28 dagen alleen neem aan dat mijn cyclus veel korter was
Ik moet helaas nog wachten tot 18 aug voordat ik überhaupt iets weet pfff Wordt er zo onzeker van! Vorige keer kwamen we er ook pas met de echo achter dat het niet (meer) leefde. Niks gemerkt al die tijd, behalve dat mijn intuïtie zei dat het niet goed was.
Das nog best lang wachten idd Ik heb al een afspraak gemaakt voor een hele vroege echo. Ben dan 5.6 weken. Wil het namelijk 1 augustus tegen de familie gaan vertellen. We vieren dan de 3e verjaardag van m’n zoontje. Mits ik een goede echo heb dan. Hoe voelt het nu voor je?
Het voelt nu wel echt goed. Ik heb meteen (nog voordat ik getest had en iets zag) mooie dromen gehad haha, dat ik zwanger was van een meisje. En nu zegt mijn hele lichaam ook dat het een mooi gezond meisje wordt Haha dat van het geslacht maakt me overigens echt niet uit hoor, ben zielsgelukkig als het een gezond kindje wordt!
Ik ben geen doemdenker maar ik laat me pas vaccineren als het noodzakelijk is en ik belemmerd wordt in reizen bv. Zolang dat niet van toepassing is vaccinneer ik niet.
@hier gaat het helaas niet zo goed, bruinverlies neemt toe. Zo begonnen mijn vorige miskramen ook, alleen toen niet op dit termijn. Morgen om 1 uur een vervroegde afspraak bij de vk. Ik ben dan 6.1 week. Mijn emoties worden heen en weer geslingerd ook omdat ik zulke heftige symptomen heb. Ik ben constant misselijk en geef eigenlijk direct over als ik wat eet en dit al dagen lang. Het zou heel naar zijn als ik met al die symptomen een mk zou krijgen.
Wat een spannende tijd. Heel veel geluk gewenst voor morgen. Hopelijk is het bruinverlies dit keer onschuldig en zie je morgen een mooi hartje knipperen.
shit zeg!! Maar fijn dat je morgen meteen terecht kan. Hopelijk kan je een beetje slapen vannacht en gaat de tijd snel!