Tsja blijkbaar niet. Ik kijk van dat soort dingen niet meer op eigenlijk. Ze had het er wel over dat het er goed uitzag met de hersenbalk zoals je normaal ziet. Punt is dat het met ons zoontje zijn echo er toen ook goed uitzag omdat ze dus dat stukje niet goed kunnen zien maar wel de scheiding tussen de hersenen ofzo. Nouja ze zag veel andere dingen ook niet goed en zei dat de kleine niet mee werkte en ook dat ik niet de slankste ben helpt niet. Maar dan nog heeft iedereen hier volgens mij echt rond de 20 weken de echo of later en ik ben nu pas 19 weken er waren ook dingen wel goed en heb er geen slecht gevoel over. We verwachten hier geen groot kindje te krijgen deze keer weer en dus schrok ik niet van die metingen. We wachten het af heb dinsdag een mannelijke gynaecoloog die ik niet ken dus we gaan het zien en hopelijk werkt de kleine wel mee nu en laat ze even goed zien dat het nog steeds een meisje is want dan pas durf ik kaartjes van de kleding enz te halen
Ik heb vanavond een intake afspraak bij de verloskundige bij ons in de buurt voor na de bevalling..daar gaan ze denk ik geen echo maken he? hahaha echt jammer
Ik was 19+1 met de 20 weken echo.. bij ons werkte kleine juist heel goed mee zei ze, ze kon alles goed meten enso.. en ze is gewoon gemiddeld vertelde ze.. ik verw8 ook geen groote baby want mijn man en ik zijn beide klein haha, ik heb daarom ook niet een grotere buik.. maja elke baby ligt er anders bij toch..
Jouw kleintje was toch juist ook aan de kleinere kant (maar wel binnen de marges)? P17 herinner ik me. Idd de grootte is vaak erfelijk en las dat t nog enorm veranderd vaak.. tis toch een moment opname, misschien zit je juist net voor een groeispeurt of erna.
Ik was 19.4 en je hebt gewoon nu al een eigenwijsje!! Onze meid wilde ook niet echt goed mee werken hoor haha, zat maar enorm te bewegen en ik lag daar pijn te lijden met een harde buik. Duurde ook echt een uur
haha ja dat blijkt ze ligt helemaal onderin en ze bewoog wel maar meer van dit is vervelend hou eens op.. waarna ze dus even haar favoriete lighouding opzocht en weer sliep
Ik was precies 19 weken en heb een vreselijk moeilijke baby voor de echo’s. Superdruk en werkt nooit mee. Daarbij ben ik wel slank maar zeer moeilijk te echo”en. Er zit middenin mijn buik een soort schaduw bij de echo , bepaald weefsel wat het bemoeilijkt ofzo? Geen idee verder maar was bij mijn 1e destijds ook zo. Ze vond het ook apart dat ik dat had ivm mijn figuur dus het zegt niet altijd alles hoor Ik heb dinsdag, de dag erna, vreselijke pijn gehad in mijn buik. Niet gek ook na 5 kwartier geduw! Verder zag ze alles wel goed bij mij maar het heeft wel te lang geduurd.
Nee ze zei niet dat het te klein was ze zei alleen dat het voor nu een gemiddelde babytje is.. P17 idd.. wat andere meiden zeiden hier dat het normaal is..
Ja dat zeg ik, kleinere kant, niet te klein! Bij p17 betekent het dat 83% vd babietjes groter zijn, 16 kleiner. Dus in dat opzicht bedoel ik het. P50 is bijv. precies gemiddeld. P17 is gewoon prima binnen de marges. En wat ik al zei het is toch een moment opname..
Ah jammer zeg, zal vast wel goed zitten. Jullie kleine meid had er kennelijk gewoon geen zin in. Hopelijk volgende week meer succes. Ik had zelfs de 20wekenecho met 18.3 dagen of 18.4 weet het niet meer exact. In principe zouden ze het moeten zien met dat termijn, maar dan moet je kindje wel een beetje meewerken. Succes volgende week. @Ritoy ikzelf maak geen gebruik van Facebook.
Meiden hebben julliie ook in de avond last van opgerekte buik?? Ik heb het nu in de avond na het avond eten alsof me buik ontploftttt en aan het rekken is, zo'n raar gevoelll
Ja dat herken ik wel. Alsof m’n buik verder uit wil zetten dan m’n huid toelaat. Gekke gewaarwording.
Ik heb savonds wel een hardere dikke buik haha maar niet heel bewust dat gevoel dat het aan het rekken is.
Ya ik dus wel dat gevoel dat die aan het rekken is en dat het gewoon elk moment kan ontploffen hahahaha
Herkenbaar, lijkt alsof ik geen eens plek meer heb voor m'n longen. Krijg dan nauwelijks adem. Echt rekken voel ik niet.