Ik denk dat je het nog niet goed voelt. Misschien ligt ze bij jou wel vooral met haar rug naar je buik en trapt ze naar binnen. Die schopjes naar binnen voel ik ook stuk minder, meer op de achtergrond
Ik ook alleen de 32 weken echo voor ligging. Geen groei echo verder niks. Gek toch wel eigenlijk dat dat zo is in Nederland? Als je kindje enorm achter gaat lopen qua groei weet je dat dus gewoon niet.
Ya idd kan.. heb net ook even ziekenhuis gebeld.. en die zei ook dat ik me geen zorgen hoef te maken, als ik het maar wel elke dag voel..zegt die assistente "ja je bent ook maar pas 22 weken zwanger" hahaha halloo voor mij is dit een enorme mijlpaard haha maja gelukkig hoor ik het hartje wel goed via de doppler.. achja blijft allemaal toch lastig..
Ya heb ik idd ook van die vaste momenten. in de ochtend en in de avond als ik op de bank echt gestrekt lig en ook vaak als ik me concentreer en me hand op me buik leg... verder overdag heel weinig, zit wel elke dag van 08:00 tot 17:00 uur achter bureau.. dan voel ik af en toe iets maar niet veel
Ik heb ook 1 drukke en 1 rustige baby. De drukke voel ik elke keer als ik ga zitten en de rustige alleen savonds
Wat grappig dat je dat verschil zo voelt. Komt dat omdat ze rechts/links liggen? Weet je ook welke de drukke is (jongen of meisje?)
Met 22 weken hoor je je kindje wel te voelen maar nog niet echt dagelijks, volgens mij vanaf 28 weken dagelijks. Ik denk dat ze dat bedoelt want 22 weken is nou niet echt "pas" je kindje kan en mag al over 15 weken geboren worden.
Het meisje is druk en de jongen rustig. Ze wisselen nog vaak van positie nu, ik herken ze puur door hun gedrag
Als het goed is voelt de vk elke controle even aan je buik. Zo kunnen ze de groei in de gaten houden. Als ze twijfelen of het wel goed gaat dan krijg je alsnog een echo.
Ik heb helemaal geen afspraak meer staan omdat ik over 3 weken gesprek bevalling heb. Ze zei bel daarna maar dan kan je je verwijzing voor bloedprikken 27w ophalen, dus dan willen ze me pas weer zien.. mag dan maar hopen dat de gyn ff snel naar de baby kijkt over 3 weken maar dat denk ik niet.
Dan hoort dat kennelijk, dacht al wat duurt het lang eigenlijk. Volgens mij wel de laatste keer dat het zo lang duurt wanr vanaf een week of 24 willen ze je om de 3 weken zien, las ik tenminste op Google. Wordt jij ingeleid , want afspraak voor gesprek bevalling heb je best vroeg dan of niet?
Ik wordt met 36w overgedragen aan het zh ivm eerdere keizersnede. Afspraak 3 dec is om mijn keuze te bespreken, vaginaal of keizersnede.
♡ Uitgerekende datum ♡ 11 maart: ♡♡Danie1989 - 32 jaar - 2e & 3e kindje 12 maart: ♡Vrouwvan - jaar - 2e kindje 15 maart: ♡♡Ritoy - 32 jaar - 4e & 5e kindje ♡Sara190 - 31 jaar - 1e kindje 19 maart: ♡MAF126 - 31 jaar - 1e kindje 20 maart: ♡Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje 21 maart: ♡Girl34 - 34 jaar - 2e kindje ♡♡Ourlittlemiracles89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje 23 maart: ♡LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡Flowerfairy1983 - 38 jaar - 5e kindje ♡LoveP - 30 jaar - 5e kindje 27 maart: ♡Palmpje - 36 jaar - 3e kindje 29 maart: ♡Kimmey - 33 jaar - 2de kindje Jongen (9) | Meisje (6) | Verrassing (1) ♡ Afspraken ♡ 12 november Palmpje - controle vk en pretecho 15 november Ritoy - Groeiecho + controle 19 november Danie1989 - 24 wkn groeiecho + controle 22 november MAF126 - controle vk 23 november Kimmey - controle gyn 03 december Girl34 - overleg gyn bevalling keuze Kimmey - Guo 3 Sterretjes MdVd96 SingleMomtobe LittleSweetGreyBunny93 AapEnOlifant Mary 86 Romytje WinMom90 Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
Hier ook een rustige baby en voel haar alleen onderin en niet vaak. Mijn placenta ligt wel voor. Vorige zwangerschap ook en precies hetzelfde en werd later in de zwangerschap pas duidelijker en drukker