Ik juist misselijk en kokhalzen, en allleen maar trek in zoutig..heb nu natural wokkel chips op me bureau at work hahahaha
Ooh nee dat gelukkig ook niet. Wel steeds zo'n zeurend gevoel in de onderbuik... Dat laat je toch elke keer weer even twijfelen. Ik kan mij eigenlijk ook niet herinneren dat ik het had bij de vorige zwangerschappen.
Ja hier ook. Heb ook alleen in naturel chips terwijl ik dat nooit eet haha Maar ook een opgeblazen pijnlijke buik, moeilijke naar de wc kunnen en vermoeidheid heb ik behoorlijk last van. Wisselt zich elkaar een beetje af. Fijn hoor
Dat heb ik ook. Lichte steekjes, idd zeurderig gevoel. Maakt mij ook onzeker, maar lees dat best veel vrouwen er last van hebben..
Oneee ik heb net ineens (weer) bloedverlies. 2 weken geleden voor laatst gehad met afvegen. Shit zeg.. moet nog 6 dagen wachten tot de echo. Pfff
Jaa dat heb ik al twee keer gedaan bij mijn kliniek zeggen ze steeds dat ze nu niks kunnen betekenen omdat het zo vroeg is. Nou is het nu inmiddels niet meer ‘zo’ vroeg want ik zit op 6 weken. Ga wel even bellen. Ben benieuwd of ze me laten wachten.
Gewoon aangeven dat je nu een echo wilt om een bbz uit te sluiten omdat het je een hoop stress opleverd wat ook niet goed is voor de baby
Ja bij mij zijn het ook de zijkanten. En ik moet ze echt vast houden als ik de trap af loop, terwijl ik helemaal niet zo’n grote cup heb… ze doen zo zeer Met 6 weken kan je zeker wel al een echo, ik heb m volgende week dinsdag ook al met 6+2 (volgens eisprong, tav menstruatie ben ik dan precies 7w)
kliniek was al niet meer bereikbaar. Pff Bbz was al wel een soort van uitgesloten want ik ben twee weken geleden bij de spoedpost geweest. Toen hebben ze een vruchtzakje in de baarmoeder gezien. (Of er moet nog een tweede zijn die erbuiten zit). maar heb na de bloeding ook krampen gekregen. Geen menstruatiekrampen maar voelt als mijn darmen. Geen idee waar dit toe gaat leiden. Hopelijk kan ik morgen meteen terecht voor een echo.
Je kan ook gewoon de spoedlijn bellen he. Ik ben ook zondag geweest voor een spoedecho en toen waren ze ook dicht. Als jij je zorgen maakt dan altijd bellen. Hebben ze je eileiders niet nagekeken bij de eerste echo om het zoiezo uit te sluiten of gingen ze er vanuit dat het er maar 1 zou zijn?
Ik had bloedverlies bij het afvegen en tot nu toe nog niet weer gehad (alleen wat bruinverlies) en ook niks te zien in het maandverband. Maar de kramp blijft wel aanhouden. Nog steeds meer gevoel dat m’n darmen van slag zijn dan dat het voelt als menstruatiekrampen.
Waar ze precies allemaal naar gekeken hebben weet ik niet maar ze zagen al vrij snel het vruchtzakje en ik had ook benoemd dat ze bij mij de inseminatie met 3 grote follikels hadden gedaan dus ze hebben wel echt verder gekeken. Voor linkerkant omdat ik daar veel pijn had. Was ook nog iemand bijgehaald om mee te kijken. Alleen Wansink toen nog maar 4,5 week dus weet ook niet of ze het dan 100% zeker kunnen zeggen? Uiteindelijk bleek ik een blaasontsteking te hebben gehad en toevallig vandaag urine opnieuw laten controleren en was er geen ontsteking meer te zien.
Wat rot dat je weer ging bloeden. Gelukkig nu niet rood meer. Last van je darmen kan inderdaad heel goed. Ik wist dat ik zwanger was omdat ik vier keer per dag naar de wc kon ipv 1 keer met medicijnen. Zou ze zeker morgen bellen en het gewoon aangeven/vragen. Desnoods navragen of ze ook je eileiders bekeken hebben tijdens de vorige echo. Kunnen ze zo zien in je dossier. Snap je onrust heel goed ❤️ Hopelijk gewoon alles in orde❤️
Ik zie bij jullie allemaal al afspraken staan. Ik moet nog steeds de vk bellen, merk dat ik het wel wil maar ook tegelijk wil uitstellen. Alsof het dan echt word, dan ga ik weer de dagen aftellen tot aan de echo etc. Heel stom maar vind deze kleine bubbel van mijn man, (jullie) en mij wel heel fijn hihi