Ik voel de baby sinds gisteren ook even wat minder. Ze reageert wel als ik op me buik tik, maar is rustiger dan normaal. Nu ik dit bij jullie lees denk ik idd groeispurt. Vind het ook lastig wanneer te vellen idd.. pfoe ik ben bezig met het geboortekaartje maar we komen er gewoon niet uit voor de naam :s Degene die we willen geven twijfelen we nog over de schrijfwijze, wat vinden jullie: Jowen of Jo-Ann Sws komt er nog een 2e naam achter Help, ik kom er niet uit! Oja en uitspreken is bij beide hetzelfde
Morgen heb ik weer een herkansing voor de 3D echo Heb het maar snel gepland aangezien de persconferentie vervroegd is naar aanstaande vrijdag. Ben zo bang dat ze dan moet sluiten!
Ja, heb ik toen foto van gepost hier De kleine man werkte totaal niet mee en lag er helemaal verkeerd voor. Hopelijk morgen meer geluk!
Ohzoo ahah sorry kan niet alles volgen haha Ahh wel leuk weer even spieken! Ik zou het ook wel weer willen maar manlief wilt het niet hahaha hij denkt dat ik er dan weer teveel mee bezig ben en bevestiging wil of alles wel nog goed ziet hahaha
Slim, heb ik helemaal niet aangedacht. Alleen ik wacht echt even tot week 28 tot ze wat boller is (met het risico dat een 3D dan niet kan ivm lockdown)
Ik zou normaal ook wat langer wachten met 3D. Alleen bood ze het nu gratis aan ☺️ En dan rond de 28 weken weer eens, dan wel gewoon betalen.
https://www.omroepwest.nl/nieuws/4485123/coronavirus-scholen-maandag-waarschijnlijk-twee-weken-dicht-23789-besmettingen Ik geloof alles pas als het in de persconferentie is besproken hoor, maar toch. Het zou me niks verbazen. Het gaat hier zo hard in Twente. En ons ziekenhuis in Enschede heeft vanochtend al een artikel geplaatst dat ze het niet meer volhouden.
Ik vermoed dat het gaat kloppen.. pff balen wij wouden dit weekend samen weg nog ff genieten. Gelukkig nog niet geboekt want dat ga ik nu ook niet meer doen. Ik vermoed ook dat werkelijk alles dicht gaat.
Ik ben vanavond wezen floaten. Echt een aanrader! Heerlijk ontspannen en goed voor harde buiken. En de baby ging helemaal los dus ook leuk en gezellig samen
Ja je zit alleen in een eigen “floatroom” zeg maar. Je drijft in magnesium zout. Wel even wennen hoor vond ik, maar na een tijdje is het heerlijk relaxed!