Zelfs met de boosterprik kunnen we corona krijgen en kan het tot bij de baby komen als we pech hebben. Ik heb mijn antistoffen laten checken en ga met de boosterprik wachten tot na bevalling.
Ik werk ook in de zorg en moet tot 39 weken in principe werken. Ik ga zelf stoppen met 36 weken en onbetaald verlof nemen.
Dit is de 25e week van je zwangerschap. Lichamelijk voel je je waarschijnlijk nog prima. Je zult nu meer op controle komen bij de verloskundige of gynaecoloog. Voorheen was dit eens in de 4 weken, nu wordt dat één keer in de 3 weken. Dit lees ik op babybites.. nou dus niet hahaha, is toch raar dat het allemaal zo lang duurt
Hier nu 6 kilo aangekomen. Heb elke nacht wel dat ik 2/3 keer wakker wordt van tintelende/slapen de handen. En als ik tanden poets bloed het bijna altijd en elke paar dagen wel een bloedneus gelukkig stop het altijd enorm snel maar wel apart eerst had ik dat nooit
Ik moest even denken hoor, was begin juli dacht ik. Mijn suikerfeest was niet fijn, mijn schoonvader lag toen op sterven en ik was kots misselijk dus ik kreeg toch niks door m'n strot. Dat is trouwens ook de reden dat ik zo weinig ben aangekomen, ik was 10 kilo afgevallen tot week 17 ongeveer daarna vlogen de kilo's er weer aan plus nog eens 1 kilo vanaf startgewicht. Woog 75 en op een gegeven moment 64 kilo en nu weeg ik weer 76 kilo. Hoe was het bij jou? Wow dat is wel heel lang, heb je dan 8 weken helemaal geen controle?
Omg ik dacht dat je suikerfeest bedoelde hahahaha, sorry ik lig in een scheur hier. Mijn suikertest was smerig, ik heb de uitslag nog niet binnen, bij mij duurt het een werkdag of 3 hoorde ik. Maar ik zou me er niet al teveel zorgen om maken hoor. Het drankje is mierzoet, maar het is te doen, alleen ik hou niet van dat extreem zoete. Het voelde naderdien aan alsof ik een klomp suiker in m'n maag had liggen.
Dat van die tintelende/slapende handen heb ik ook heel erg. Echt vervelend! Had dat de vorige keren ook.
Ja echt heel vervelend ik herken dit dus niet van vorige keer dus vroeg me af of het wel normaal is haha maar wel dus
Wauw ik ga echt niet zeggen wat ik ben aangekomen Ik doe het zoveel slechter dan jullie hahaha maar ik ben ook niet afgevallen in het begin en heb vanaf dag 1 al de hele dag zin om wat te eten. Nee ik zal eerlijk zijn haha ik ben begonnen op 62,5 kilo en woog bij 25 weken 74,7. Dus ruim 12,3 Bij m’n dochter was ik ook 20 kilo aangekomen bij 40 weken dus ben bang dat ik dat met gemak weer ga halen Voor wat betreft de tintelende handen heb ik ook last van. Snachts maar ook overdag als ik op de telefoon zit en m’n handen maar iets te hoog hou. En bloedneuzen echt elke dag tot grote frustratie. Wel in combinatie met niezen of snuiten en is stopt meteen weer maar toch..
Nee, geen controle tussenin. Heb alleen afgelopen vrijdag de suikertest gehad. Normaal hang je dan een half uur aan de monitor met hartslag. Bij mij was hartslag van de ukkie niet te pakken te krijgen terwijl heeeeel mijn buik bewoog en hij continu tegen dat ding van die monitor stampte. Hij werd echt hyper van dat suikerdrankje
Hebben jullie het ook dat jullie bij niezen in de broek plassen? Ik heb echt urineverlies als ik rechtsta en moet niezen. Als ik het voel opkomen en nog net kan gaan zitten, is het niet of amper. Dat is echt wel vervelend.
Omg ja….. ik ook, ik noem mezelf al incontinent. Ik voel de nies opkomen en denk dan al shit, maar kan het niet meer tegenhouden Heb ook opeens sinds vorige week last van wat dunner vochtverlies. De vk heeft even getest en gelukkig geen vruchtwater.
Klinkt misschien heel stom hoor sorry...maar weten jullie waar ik ook last van heb? hahahahah van meer ontlasting.. nog nooit zoveel gehad de afgelopen weken, is dat normaal?