Ja ondanks de ongemakken, was ik nog wel van plan zelf wat dingetjes te halen. Baal er wel van..maar goed is even niet anders.
Ik baal dr voornamelijk van omdat ik volgende week jarig ben en we naar de shabu zouden gaan en mijn cadeautje gingen kopen bij de kookwinkel Verder maakt het me niet zo veel uit. Kom toch mijn huis al amper uit..
Ik mag gelukkig naar huis! Me buik is rustig, dus ze willen de boel niet weer irriteren met een nieuwe meting. Gister dat uitstrijkje en onderzoek was echt geen pretje, en daarna nog kwartier lang met inwendig echo lopen wroeten. Ze kunnen er eigenlijk ook vrij weinig aan doen mocht hij verder inkorten, behalve dan weeenremmers en longrijping. Als ik weer veel harde buiken krijg moet ik bellen. Ben emotioneel wel even op, wat een gedoe. Hoop zo dat we het halen tot 36 weken. T liefst ga ik volledig plat en beweeg ik niet meer haha maar dat vond de Gyn geen goed idee voor mijn gezondheid.
Vanochtend was er trouwens paniek in de tent. Verpleegkunde wilde CTG aansluiten. Hartje niet te vinden. Kwam een arts bij, ook die kon haar hartje niet vinden. Kreeg allerlei vragen naar me hoofd gevuurd; voel je haar wel? Heb je haar vannacht gevoeld? Wanneer voor het laatst? Ik begon enorm te twijfelen maar had haar nog 10 min daarvoor gevoeld. Arts op de gang roepen dat de echo ZSM moest komen. Jeetje ik ging bijna over me nek van de spanning. Mevrouw lag gewoon verstopt en we zagen gelukkig een mooi kloppend hartje
Jeetje wat een schrik..zeker als de arts het ook niet kon vinden. Enorm spannend zo, hou de harde buiken maar extra goed in de gaten. Kunnen ze geen cerclage plaatsen of iets? Haha ja dat is inderdaad ook balen. Wordt voor jullie dan iets lekkers bestellen ofzo aangezien je geen keuken hebt?? Is er trouwens nog een oplossing gekomen met kerst of ga je toch gewoon iets maken? Is het trouwens niet zwaar met je kindjes, want ze zijn nog best jong?
Ja dan wordt het shabu bestellen ipv erheen gaan maar das toch niet hetzelfde Met kerst gaan we naar mijn schoonouders, we maken niks en zijn zussen vieren het apart dus ook geen drama.. De kids zitten nu echt mega vaak achter de ipad wat ik wel prima vind want dan laten ze elkaar ten minste redelijk met rust. Anders zijn ze alleenmaar 1 grote vechtende bal. Meestal verdeel ik ze over de verdiepingen zodat ze elkaar ook niet makkelijk tegenkomen om te vechten
Wat fijn dat je naar huis mag! En zoveel weken alleen maar plat lijkt me ook niet heel gezond voor jezelf inderdaad. Al snap ik wel dat je dat zou ik willen. Zeker gezien je verhaal hieronder! Wat een spanning zeg! Hopelijk voel je je snel weer weer wat beter zowel fysiek als geestelijk.
Nee dat doen ze tot 24 weken. Net als progesteron, daar heb ik al die tijd om gevraagd maar nee was niet nodig…. En nu is het te laat gezien mijn termijn. In België doen ze het overigens wel nog met dit termijn, progesteron voorschrijven, maar in NL niet…
“Scholen, horeca, niet-essentiële winkels en doorstroomlocaties moeten sluiten, aldus RTL Nieuws. Dus ook sportscholen, theaters, bioscopen, musea en zaken waar een niet-medisch contactberoep wordt uitgeoefend” Daar gaat de 3D echo
Ja echt mega kut dit.. ik moest en maandagochtend naar de kapper verven knippen alles en binnenkort een 3D echo.. nou dat kunnen we beide vergeten pff. gelukkig heb ik verder alles voor de baby al en is het kamertje klaar.. en zelf net nog ff geshopt haha. De rest komt wel online. Maar wat een ellende dit weer.. echt alles en iedereen gaat failliet!
Echt ellende ja Baal zo hard! Lijkt mij ook dat er veel bedrijven echt om gaan vallen nu. Wat een klote tijd leven we in!
fijn dat je weer naar huis mag maar dat we wel snel adequate hulp kan zijn, als je toch weer veel harde buiken krijgt. Probeer nu maar lekker zoveel mogelijk te rusten en laat je lekker verwennen thuis. Dat heb je verdiend na zo’n spannend ziekenhuisbezoek!
Pff jeetje ben je mooi klaar mee dan. Je wilt er natuurlijk niet aandenken maar mocht je binnen een paar weken bevallen dan heeft je kindje iig een goede start. Ik hoop dat je ondanks de nare situatie hier een beetje hoop uit kan putten.
echt hè! Ik had maandag ook een afspraak bij de waxsalon staan en donderdag de 3D echo.. zo balen! We zijn vandaag nog wel snel op pad geweest voor de baby. Mijn vriend kwam met een bloknote en een pen naar het ontbijt om een lijstje te maken met dingen die we moesten kopen waarvoor ik nog naar de winkel wilde. Hij had al z’n plannen voor vandaag gecanceld en we zijn lekker naar een babywinkel gereden. Een fijne schommelstoel en de cosleeper hebben we meteen meegenomen. Over het boxkleed en een dekentje voor het ledikant, twijfel ik nog. Maar nu ik de opties gezien heb, kan ik het ook makkelijk online bestellen.