Hier even een predictor (early, andere was er niet) gehaald en nogmaals een cb digital. Geconcentreerde ochtendurine. Predictor knalt (volgens boekje links test en rechts controle), cb blijft op 2-3, dus zal hier toch iets anders zijn met cb. Nadeel ook dat ik, behalve pijn vanuit de liezen al even niks meer voel. Nu waren kwaaltjes wél fijn geweest.
Klinkt wel beter als verwacht toch? En een vruchtje en groei! Dat is toch een goed teken Hopelijk zet deze lijn door en heb je volgende week een prachtig kloppend hartje erbij! Spannend.
Nee kon ze niet. Heb er wel naar gevraagd, maar ik heb mijn behandeling gehad bij een kliniek en blijkbaar hebben ze daar niet voldoende kennis. Ze gaf aan dat de gynaecoloog het wel zou kunnen zien. Ik heb wel een IUI gehad met 3 follikels dus de kans is groot dat het twee-eiig is. Ik had alleen bij de echo van 4 + 5 maar één zichtbaar vruchtzakje in de baarmoeder dus ik weet niet of dat gewoon te vroeg was om meer te zien of dat het daarna gedeeld is.
Ik zou stoppen met testen, zonde van de centjes, je predictor knalt enorm en je had thuis een mooie 3+. Misschien zijn de kwaaltjes weg doordat je er juist teveel op focust of bang voor bent.
Jaa kweet t .. die ene cb was puur om tussen de vakantie foto's in het fotoboek te doen, en door die 2-3 begon ik te twijfelen. Predictor geeft denk alleen wel duidelijk aan dat het goed is
Ja één momentje na 18 uur in de auto 1x heel minimaal bruin verlies. Verder helemaal niets. Dat was zaterdag einde vd dag. Maar ook echt minimaal bruin verlies. Beetje doorzichtig met beetje bruin
Ja de gynecoloog schijnt het te kunnen zien tussen de 7 en de 12 weken geloof ik ofzo. (Zoiets vertelde een tweelinggroep op fb me van de week)
Had een van jullie toevallig een 2-3 cb test en daarna een goede echo? Stom maar maakt me toch wel onzeker. Had vorige week woensdag 2-3 en vandaag ook. Predictor knalde vorige week wel. Daarna die niet meer gedaan. Moet het loslaten maar dit zit me een beetje dwars. Stom moet gewoon stoppen met testen
Maar 2/3 klopt toch met 5 weken? Je hcg moet boven de 2000 zijn voor 3+ en het kan er net om hangen of je dat wel of niet hebt, heb ik ergens gelezen
Ja 2-3 cb is 4-5 wk zwanger. Zal er waarschijnlijk om hangen zoals je zegt. Baal gewoon even dat ik niet langer kon wachten… bij 3+ cb is het 5+ zwanger
Foto van je predictor vorige week? Ik zit nu met hetzelfde. Vorige week 3+(Nederlandse) nu 2-3 (spaanse) en knal predictor.
Keek net terug. Zwangerschap van mijn zoontje had ik met 5+2 wel een 3+. Twijfel nu of ik moet stoppen of volgende week opnieuw proberen. Echo is pas 11 augustus dus dat duurt nog even.
Ik zal nog 3 weekjes moeten wachten denk ik haha zou jij het morgen al kunnen weten? Ik ben zelf wel heel nieuwsgierig hoor. Heb jij een voorgevoel?
Ik test niet meer haha. Hier in Spanje sowieso minder makkelijk een test te halen. Predictor wel super goedkoop hier trouwens. Maar ik denk dat we gewoon de echo's moeten afwachten. En zolang we geen bloedverlies hebben positief blijven. Ik 16 augustus pas een echo, we komen de 14e pas terug
Morgen krijg ik de moeders voor moeders test, die wil ik nog doen en dat is dan echt de laatste. Durf het aan omdat ik zaterdag toch de eerste echo heb. Denk dat het vele testen alleen maar extra stress oplevert..