Begrijpelijk! Wij willen het liever echt nog even stil houden omdat dit om een hele grote groep gaat (16 Man), en dan heel het dorp het weet. Maar het begint net al goed: wordt gevraagd of ik een sigaret wil (normaal rook ik zo nu en dan mee tijdens avondjes of weekend weg) dus ik geef aan gestopt te zijn. “Ohhhh je drinkt zeker ook niet? Gaan jullie ons wat vertellen dit weekend??”
Haha oeps! bij de enige persoon die bij mij een vermoeden had, heb ik heel verontwaardigd gezegd: “zie ik er zo dik uit dan?!!” En toen was ze zo geschrokken dat ze excuses maakte ipv door te vragen.
Hahaha die is wel goed!! Ik kom er net achter dat we vanavond een wijn proeverij hebben. Dus dat wordt wat
Haha dat klinkt ingewikkeld, ben benieuwd naar je uiteindelijke oplossing! Maar snap dat als je in een dorp woont je er nog even niet op zit te wachten dat de bakker volgende week aan je vraagt hoe het met je zwangerschap gaat
We hebben toch 2 stellen ingelicht. Kon echt niet anders… Diegene die de wijnproeverij organiseerde (zijn vriendin is ook zwanger) omdat het hem anders vast op zou vallen. De man van het andere stel zat naast me en heeft alle wijn achterover gegooid (telkens stiekem omwisselen en ik deed alsof ik slokjes nam) dus die heeft vast hoofdpijn vandaag
@Palmpje succes en wat fijn dat je al zo vroeg mag! Wie weet al een kloppend hartje Ik moet helaas nog 19 dagen wachten
Het hartje is net begonnen met kloppen. Het ging dus nog heel langzaam. Maar voor nu is dit eigenlijk best wel goed nieuws, toch? Ze kwam met meten op 5.5 weken zwangerschap uit, scheelt 1 dag. Maar goed, dat meten is wel beetje koffiedik kijken natuurlijk. Donderdag ga ik weer even terug om te spieken ☺️ Bekijk bijlage 696704
Aah wat mooi!! Eind 5 week begint het idd net met kloppen, dus dat past dan goed toch? Ze gaf jou dus 5 weken en 5 dagen? Mijn VK was heel vaag. Ons garnaaltje was 4mm en hartje klopte al goed, met volgens eigen berekening 6+1 en ze zei dat 4mm past bij 5,5 week.
Zeker goed nieuws. Hartactie met 5.5 weken is top. Gefeliciteerd! Fijn dat je donderdag nog een keer mag kijken ❤️