Helaas wel! Ik ben ook veel wakker geweest weer en had zelfs een nachtmerrie dat ik bloedverlies kreeg. Pff gelukkig werd ik hieruit wakker.
Ja heb ik ook. Al vanaf de positieve test slaap ik vreselijk slecht. En uitslapen lukt me ook niet meer .
Ik droom ook een stuk levendiger. Gelukkig hoef ik er maar één keer per nacht uit om te plassen hihi. Kwaaltjes wisselen een beetje qua intensiteit. Ook al weet ik dat dat niks zegt maakt het je toch een beetje onzeker hihi
Nou dat dacht ik dus oook... tot gisteren hahahaha toen begon de misselijkheid na turkse pizza weer en heb hele avond in bed gelegen..en geen avond eten kunnen eten.. alleen yoghurt en vandaag totaal geen energie en ook geen zin in eten en drinken haha
Spannend, ik mag ook om 14:50 Heb vannacht gedroomd dat de garnaal goed gegroeid was en er geen groei achterstand meer was dus laten we hopen dat deze droom uitkomt
hahah ya precies ik zei gisteren tegen me man, nou als ik me een dag goed voel moet ik er dus juist van genieten en goed eten en drinken haha en niet piekeren van ohhh waarom heb ik geen klachten..
Ah lief dat je dat er nog even bij zegt. Stelt me toch weer een beetje gerust. En nogmaals gefeliciteerd!!
Jaaa niet normaal! Ook echt de gekste dromen. Zo droomde ik de nacht voor de 1ste echo dat er een vierling van jongens te zien was en kon je op het beeldscherm ook al hee duidelijk gezichtjes zien. Echt te bizarre dromen de hele tijd