Denk dat ik morgen ff de huisarts bel.. miss kunnen ze bloedprikken? Denk dat ik zwaar te korten heb.. omdat ik letterlijk niks eet.. heb manlief nu naar KFC gestuurd omdat ik wel zin in die pittige kip heb maar weet ckr word daarna nog meer beroerddr.. moet toch iets binnen krijgen.. Wil me ziek melde op werk maar durf niet.. ik ben altijd een harde werker en noooit ziek en nu voel ik me echt een wrak..
Misschien kan je beter iets lichts eten ipv pittig eten? Zoals een beschuitje cracker of iets! Dat helpt bij mij
Niet om je nog meer bezorgd te maken, maar dit kan ook een teken van uitdroging zijn. Idd goed om even de huisarts te contacten
Gaat redelijk, emasefene doet zijn werk dus ik kan weer wat meer eten. Ben alleen wel meeega moe elke dag, echt bizar gewoon, geen idee hoe ik ooit nog moet gaan werken als ik zo moe ben Enn mijn buik ontploft ineens! En dat terwijl ik dacht dat mijn buik juist kleiner was geworden.. euhmm nee..
Gewoon doen hoor als het niet gaat! Zoals je zelf zegt je werkt altijd hard. Iedereen is een keer zien hoor ❤️ Niet jezelf voorbij lopen!
Wow nou idd dat past echt niet nog 1 haha. Ik ben benieuwd of ik nu een “buik” ga krijgen, de vorige keer leek ik wat dikker en pas met 24 weken was er iets te zien haha. Kreeg ook keer op keer van de gyno te horen dat ik echt een heel bescheiden buikje had!
Ik heb nu een rood bloedverlies. Ik weet dat de verloskundige had gezegd dat het kon door de bloeding in mijn baarmoeder maar het voelt zo niet goed en ben zo bezorgd
Snap je bezorgdheid, je wil helemaal geen bloed zien tijdens je zwangerschap Je kunt altijd je vk bellen, ze zijn er ook om je gerust te stellen