Wow een tweeling! Dat begrijp ik, dat dat schrikken is! Hopelijk heb je veel hulp van he ouders en schoonouders en dan komt het wel goed. Denk dat vooral de eerste 6 maanden pittig zullen zijn. Proficiat!
Wat onwijs leuk! Gefeliciteerd ! Die shock snap ik, ik denk dat ik ook compleet in shock zou zijn als ik dat nieuws te horen krijg haha
Yeaah nog een tweeling! Super leuk! Ik weet precies hoe je je voelt haha ik weet het nu 2,5 week en het heeft me echt wel 1,5 week gekost om aan het idee te wennen. Gelukkig zijn je twee oudsten ook wat ouder en kunnen ze wellicht helpen met wat kleine dingen hopelijk heb je een fijne zwangerschap! Ik heb morgen mijn eerste afspraak bij de gynaecoloog, heel spannend. Laatste echo was 2 weken geleden. Morgen ben ik 9 weken en een dag zwanger
Oeh spannend! Ja hier hebben we ook nog wel even nodig. Al snel de praktische dingen doorgelopen en dat komt allemaal wel goed. Gelukkig een groot netwerk. Mijn ouders en onze beste vrienden weten het al en iedereen is unaniem: ze gaan ons helpen waar nodig! Ik moet bloed laten prikken en word dan volgens mij gebeld voor een afspraak in het ziekenhuis? Maar zeker weten doe ik dat niet. Kwam nogal veel informatie op ons af en echt onthouden heb ik het niet. Woensdag gelukkig telefonische intake van de verloskundige dus dan zal ik wel meer horen en vragen kunnen stellen.
Fijn dat ze gelijk al hulp hebben geboden! Heel herkenbaar dat was bij ons ook meteen. Ook qua hulp tijdens de zwangerschap. Super fijn natuurlijk maar dat maakt de zwangerschap niet minder spannend ofzo. Vind het nogal wat haha Qua informatie wel herkenbaar. Ik weet morgen ook pas meer. Ik ben zwanger geworden middels IUI in een fertiliteitskliniek. Daar de 7 weken echo gehad en zij verwezen mij door naar de gynaecoloog in het ziekenhuis. In overleg met de gynaecoloog kunnen we er dan nog voor kiezen om ook naar de VK te gaan, maar weet nog niet zo goed wat daar echt de meerwaarde van is. Zal het morgen wel horen
Wauww wat super zeg! Het was een vruchtbare maand Dat komt wel goed joh van 2 naar 4. Ik maak me dr soms ook wel zorgen over (van 3 naar 5) maar je maakt je er alleenmaar gestresst door en de uitkomst is toch niet anders iig Gefeliciteerd!
Ik heb nog geen afspraak bij de gynecoloog staan Ik heb volgende week met 10+1 pas weer een echo en misschien dat ze me dan doorsturen? Vind het wel laat als ik jullie zo hoor
❥ Uitgerekende datum: 16 maart: • Ritoy • 32 jaar • 4e & 5e kindje • Danie1989 • 32 jaar • 2e & 3e kindje 17 maart: • Sara190 - 31 jaar - 1e kindje 18 maart: 19 maart: • Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje • Jorohi - 33 jaar - 2e kindje 20 maart: • MAF126 - 31 jaar - 1e kindje 21 maart: • WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje 22 maart: • Romytje - 34 jaar - 1e kindje 23 maart: • LenaMill - 35 jaar - 2de kindje 24 maart: 25 maart: • Thirdlittlemiracle89 - 32 jaar - 3e kindje • Girl34 - 34 jaar - 2e kindje • Cynthiak - 28 jaar - 1e kindje 26 maart: 27 maart: • Palmpje - 35 jaar - 3e kindje 28 maart: 29 maart: • Kimmey - 33 jaar - 2de kindje 30 maart: 31 maart: ❥ Afspraken: • Cynthiak • vroege echo • 9 augustus • Thirdlittlemiracle89 • vroege echo • 9 augustus • Palmpje • eerste echo fertiliteitskliniek 10 augustus • Romytje • tweede vroege echo • 16 augustus • WinMom90 • vroege echo en Intake vk • 16 augustus • Palmpje • echo vk • 16 augustus • MAF126 • Intake vk • 17 augustus • Cynthiak • intake vk • 17 augustus • Girl34 • 1e echo • 18 augustus • Ritoy • Afspraak vk • 18 Augustus • LenaMill - 18 augustus - 9 wekenecho bij gyn • Sara190 - 19 augustus - termijn echo • Jorohi • Termijn echo/intake vk • 24 augustus • Kimmey • termijn echo • 24 Augustus • Cynthiak • 1e termijn echo • 26 augustus • Palmpje • intake vk • 26 augustus • Flowertje27 • 1e termijn echo • 27 augustus • Palmpje • termijnecho • 2 september • MAF126 • Termijn echo • 3 september Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
Bij mij was verteld dat de gynaecoloog je sowieso wil zien in de 10e week van de zwangerschap. Geen idee waarom. Ik ga nu al met 9 weken, maar denk eerlijk gezegd alleen intake zonder echo. Al hoop ik eigenlijk wel dat ze een echo gaan maken. Ik ga zondag een week op vakantie, anders moet ik nog een week langer wachten. misschien kan je eens bellen voor een afspraak?
❥ Uitgerekende datum: 16 maart: • Ritoy • 32 jaar • 4e & 5e kindje • Danie1989 • 32 jaar • 2e & 3e kindje 17 maart: • Sara190 - 31 jaar - 1e kindje 18 maart: 19 maart: • Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje • Jorohi - 33 jaar - 2e kindje 20 maart: • MAF126 - 31 jaar - 1e kindje 21 maart: • WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje 22 maart: • Romytje - 34 jaar - 1e kindje 23 maart: • LenaMill - 35 jaar - 2de kindje 24 maart: 25 maart: • Thirdlittlemiracle89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje • Girl34 - 34 jaar - 2e kindje • Cynthiak - 28 jaar - 1e kindje 26 maart: 27 maart: • Palmpje - 35 jaar - 3e kindje 28 maart: 29 maart: • Kimmey - 33 jaar - 2de kindje 30 maart: 31 maart: ❥ Afspraken: • Palmpje • eerste echo fertiliteitskliniek 10 augustus • Romytje • tweede vroege echo • 16 augustus • WinMom90 • vroege echo en Intake vk • 16 augustus • Palmpje • echo vk • 16 augustus • MAF126 • Intake vk • 17 augustus • Cynthiak • intake vk • 17 augustus • Girl34 • 1e echo • 18 augustus • Ritoy • Afspraak vk • 18 Augustus • LenaMill - 18 augustus - 9 wekenecho bij gyn • Sara190 - 19 augustus - termijn echo • Jorohi • Termijn echo/intake vk • 24 augustus • Kimmey • termijn echo • 24 Augustus • Cynthiak • 1e termijn echo • 26 augustus • Palmpje • intake vk • 26 augustus • Flowertje27 • 1e termijn echo • 27 augustus • Palmpje • termijnecho • 2 september • MAF126 • Termijn echo • 3 september Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
❥ Uitgerekende datum: 16 maart: • Ritoy • 32 jaar • 4e & 5e kindje • Danie1989 • 32 jaar • 2e & 3e kindje 17 maart: • Sara190 - 31 jaar - 1e kindje 18 maart: 19 maart: • Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje • Jorohi - 33 jaar - 2e kindje 20 maart: • MAF126 - 31 jaar - 1e kindje 21 maart: 22 maart: • Romytje - 34 jaar - 1e kindje 23 maart: • LenaMill - 35 jaar - 2de kindje 24 maart: 25 maart: • Thirdlittlemiracle89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje • Girl34 - 34 jaar - 2e kindje • Cynthiak - 28 jaar - 1e kindje 26 maart: 27 maart: • Palmpje - 35 jaar - 3e kindje 28 maart: 29 maart: • Kimmey - 33 jaar - 2de kindje 30 maart: 31 maart: ❥ Afspraken: • Palmpje • eerste echo fertiliteitskliniek 10 augustus • Romytje • tweede vroege echo • 16 augustus • Palmpje • echo vk • 16 augustus • MAF126 • Intake vk • 17 augustus • Cynthiak • intake vk • 17 augustus • Girl34 • 1e echo • 18 augustus • Ritoy • Afspraak vk • 18 Augustus • LenaMill - 18 augustus - 9 wekenecho bij gyn • Sara190 - 19 augustus - termijn echo • Jorohi • Termijn echo/intake vk • 24 augustus • Kimmey • termijn echo • 24 Augustus • Cynthiak • 1e termijn echo • 26 augustus • Palmpje • intake vk • 26 augustus • Flowertje27 • 1e termijn echo • 27 augustus • Palmpje • termijnecho • 2 september • MAF126 • Termijn echo • 3 september Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
Dames, ik heb mijzelf uit de lijst gehaald. Na mijn idee zet het wel door, bloeden is zojuist heel wat heftiger geworden, vergelijkbaar met menstruatie. Gun jullie allemaal wél hele fijne zwangerschappen toe en gezonde kindjes straks. Als jullie het goed vinden lees ik nog wel even mee want ik ben echt benieuwd naar jullie verdere verloop. ❤
Ohnee wat onzettend verdrietig. Ik hoop dat het toch niet doorzet en je over een week toch een mooi vruchtje ziet zitten ❤