Probeer maar lekker te genieten! Die van mij was vorige week 1,25 cm en op 7+4 gezet (wat klopte). Haal daar 2 dagen (2mm) af kom je op 1cm. Dat scheelt 2mm met jou. Dus ik denk dat het gewoon helemaal prima is! 2 dagen korter is helemaal niet gek, late innesteling bijv.
Vandaag precies een half jaar geleden dat m’n zoontje is geboren en overleden. En idd, dat is ook precies de reden waardoor ik onzeker ben over alles..
❤ Sterkte! En je onzekerheid is echt heel erg logisch hoor. Ik denk dat het hoe dan ook blijft, na elke goede echo blijft er toch ergens een angst hangen.
Het is ook niet makkelijk lieverd... Ik hope echt van harte dat deze kleintje bij je mag blijven.. ❤❤
Hier is er geen touw aan vast te knopen. Eerst echt flink vloeien even, dus maar maandverband genomen ipv inlegkruisje, maar heel veel zit er ook niet in. Een keer bij plassen helemaal niets in de wc, alleen 2 maal bij ontlasting (dat lijkt wél weer op gang gekomen haha) wat druppels en één keer iets wat een soort stolsel leek. Het blijft dus wel maar zet nog niet bepaald door, heel apart dit.
Zei Manlief ook al haha. Maar behalve hondsberoerd (wat ook door overactieve darmen momenteel) kan komen voel ik me echt absoluut niet zwanger.. Ik vind het wel heel bijzonder iig. Als het wél mis is heb ik zoiets van zet dan nu ook maar door, en dit gaat uiteindelijk toch weer twijfels brengen van misschien zit t toch goed en dan maandag alsnog die klap. Heel lastig
Gelukkig maandag een echo, dan hebben we in ieder geval duidelijkheid.. Laten we uitgaan van het slechtste, dan kan er altijd nog een positieve wending komen.
Even kleine update. Vanochtend 2 keer eigenlijk niets. Niet met plassen en niet met afvegen. Naar de markt geweest en toen wél weer wat bij het plassen, in het inlegkruisje en met afvegen. Toch maar een test gehaald om te kijken of er al afloop was omdat de predictor eerst zo knalde. Met 3e urine gedaan vandaag. Weet ook niet hoe snel het zou aflopen? Ik ging eigenlijk al wel uit van een lichtere teststreep
Zegt me niet veel, maar als het mis zou zijn, gaat HCG niet zo snel naar beneden, mijn test knalde ook nog toen ik die missed abortion kreeg.. dus ik denk niet dat je wijzer wordt met testen helaas..
Hoi dames, ik ga jullie ook verlaten. Hier helaas geen zwangerschap meer te zien op de echo en alweer opbouwend baarmoederslijmvlies. Terwijl ik maar 5 druppels bloedverlies heb verloren. Ik snap er niks van, maar dat hoeft ook niet. Op naar de volgende ronde!
Nee hoor, bij mij was tijdens mijn eerste zwangerschap pas 6 weken na het eerste bloedverlies mijn hcg op 0. Dus testen heeft weinig zin helaas, tenzij je hem dus regelmatig herhaald en het ziet aflopen.
Nou dat mag je zeggen, het is dat ik niet bijgelovig ben, maar anders zou je er bijna wat van gaan denken...