Nee had m ook niet omo wit verwacht, maar al wel lichter. Ga verder niet meer testen hier, maar hoopte op ff wat meer duidelijkheid om het eerst wat los te kunnen laten.
Ja super moeilijk, die onzekerheid maakt je gek. Het lastige is dus dat het niks zegt. Nu heb ik maar 5 druppels bloed gehad en alsnog ben ik de zwangerschap verloren. Er zit ook niks meer in mijn baarmoeder, dus waar het gebleven is geen idee. Er zijn mensen die heel veel bloed verliezen en die zwangerschap gaat gewoon door. Heel veel sterkte! Ik hoop op een goede uitkomst voor je!
Ik had dit gelezen; "De halfwaardetijd van hCG is circa 3-4 dagen." Zondag begonnen dus ik dacht op woensdag even testen en dan niet met de meest geconcentreerde urine zal wel een lichtere test afgeven.
Ik had toen een paar druppels bloed verloren, alleen met afvegen. Steeds 1 druppel en dan weer een dag of meerdere dagen niks. De eerste echo was een zwangerschap te zien, maar nog zo klein, eigenlijk ook te klein voor de termijn. Maar dat zou kunnen met een late eisprong/innesteling. En ik ben nog steeds niet meer bloed verloren dan dat... maar er zit ook niks meer, dus waarschijnlijk gaat er ook niks meer komen.
Wat bijzonder eigenlijk he.. wel heel naar Daarom ga ik in mijn geval uit van het slechtste, dan kan het uiteindelijk alleen maar meevallen..
❥ Uitgerekende datum: 16 maart: • Ritoy • 32 jaar • 4e & 5e kindje • Danie1989 • 32 jaar • 2e & 3e kindje 17 maart: • Sara190 - 31 jaar - 1e kindje 18 maart: 19 maart: • Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje • Jorohi - 33 jaar - 2e kindje 20 maart: • MAF126 - 31 jaar - 1e kindje 21 maart: 22 maart: 23 maart: • LenaMill - 35 jaar - 2de kindje 24 maart: • Flowerfairy1983 - 38 jaar - 5e kindje 25 maart: • Thirdlittlemiracle89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje • Girl34 - 34 jaar - 2e kindje • Cynthiak - 28 jaar - 1e kindje 26 maart: 27 maart: • Palmpje - 35 jaar - 3e kindje 28 maart: 29 maart: • Kimmey - 33 jaar - 2de kindje 30 maart: 31 maart: ❥ Afspraken: • Flowerfairy1983 • 1e echo • 13 augustus • Palmpje • echo vk • 16 augustus • MAF126 • Intake vk • 17 augustus • Cynthiak • intake vk • 17 augustus • Ritoy • Afspraak vk • 18 Augustus • LenaMill - 18 augustus - 9 wekenecho bij gyn • Sara190 - 19 augustus - termijn echo • Jorohi • Termijn echo/intake vk • 24 augustus • Kimmey • termijn echo • 24 Augustus • Cynthiak • 1e termijn echo • 26 augustus • Palmpje • intake vk • 26 augustus • Flowertje27 • 1e termijn echo • 27 augustus • Girl34 • termijnecho • 30 augustus • Palmpje • termijnecho • 2 september • MAF126 • Termijn echo • 3 september Sterretjes: MdVd96 SingleMomtobe LittleSweetGreyBunny93 AapEnOlifant Mary 86 Romytje Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
Ik ben ook niet bijgelovig maar ik word er bijna bang van. Ze zeggen 1 op de 10, maar volgens mij zijn er al zo’n 7 dames hier weggevallen
Ik heb de sterretjes ook op de lijst gezet als overzicht en om ze niet te vergeten. Ik ga even terugzoeken in de groep zodat iedereen die een kindje verloren is ook op de lijst komt
Nou echt he.. Ik hoop echt dat alle dames die nog in de groep zitten en goede zwangerschap mogen hebben. Zo verdrietig dit ..
Lieve meiden, met pijn in mijn hart schrijf ik dat mijn echo vanmorgen niet goed was. Er was geen hartje meer te zien en de groei is gestopt. Ik heb nog helemaal geen bloedverlies gehad, maar hoop dat dat nu snel op gang komt. Willen jullie mij uit de lijst halen?
Ik ben ook bang maar probeer wel positief te denken anders is het geen doen voor jezelf. Ben op t moment wel wat onzekerder omdat ik sinds gister onderbuik pijn heb zoals bij menstruatie. Geen bloedverlies gelukkig. Hoop dat het mijn banden zijn.