Hahaha ja dat van die darmen kreeg ik gister te horen tijdens de echo kennelijk zag het eruit als een rommeltje want ze zei “ je hebt zeker erge last van je darmen
Gelukkig!! Ja ik heb ook echt last van m’n darmen. Dacht altijd dat verstopping hoorde bij zw, maar kunnen het tegenovergestelde
Die afscheiding trouwens… wat is dit! Ik schrik me soms kapot is mijn eerste zw maar hier had niemand me voor gewaarschuwd
Hallo Allemaal, ik ben erg stil geweest omdat ik eigenlijk gestopt ben met lezen toen er zoveel meiden bloedverlies hadden. Ik wordt hier heel erg onzeker door ondanks dat er geen rede voor is. Ik heb veel terug moeten lezen en heb dit vluchtig gedaan en wil alle meiden met een sterretje heel veel sterkte wensen met het verlies Ook wil ik iedereen die in een onzekere periode zit tot aan de echo sterkte wensen en ik hoop dat ons topic nu toch wel klaar is met alle rotte verhalen en we leuke dingen mogen gaan delen. Hier gaat verder alles goed en ben ik ongeduldig tot ik over 2 weken weer een echo heb puur zodat ik weer bevestiging heb.. raar eigenlijk aangezien ik bij zoontje pas met 8 weken eerste echo had Vooral gevoelige/pijnlijke borsten hier en geen honger en afkeer tegen warm eten. (Behalve pannenkoeken en patat maar daarmee moet ik dus oppassen met mijn galblaas) Verder merk ik dat ik gewoon geen puf en zin heb en dat alles moeite kost. Gelukkig werk ik niet bij een baas en heb ik een vogel kwekerij die ik bij moet houden anders had ik het niet gered denk ik. Gelukkig op dit moment ook weinig jonge vogels dus dat scheelt me ook weer werk. Zoontje is nu nog 1,5 week vrij en doordat hij minder valide is merk ik naast alles met hem ik alleen brood nodige doe op een dag en de avond echt reserveer voor op de bank hangen. Hopelijk snel meer energie want over 2,5 week hebben we een week villa pardoes ik zal proberen wat meer mee te lezen weer en te reageren want merk dat ik nu de meeste ben vergeten en dat wil ik eigenlijk ook niet
Ik ook, maar het is bij mij dan ook echt heel veel (tenminste vind ik) soms schrik ik er helemaal van. Maar gelukkig niet gekleurd..
Hoe ver was je? Was er eerst wel een vruchtje in de baarmoeder of was dit je eerste echo? Zou dan biochemische zwangerschap geweest kunnen zijn. Sterkte!
Helaas heb ik al in veel zwanger groepjes "tijdelijk" gezeten en steeds vielen er veel dames uit, waaronder ik. Soms 50 procent. Ik verschiet hier niet meer van. De eerste weken zijn vreselijk!
Echt afschuwelijk, ik dacht altijd dat slechts 10 procent een miskraam krijgt. Iig dat staat overal op internet…
In het leven heb je helaas geen garanties. Probeer je geen zorgen te maken over de dingen waar je toch geen invloed op hebt en te genieten van het moment en het (de) kleine kindje(s) in je buik. (Die zin zou zo maar in een fortune cookie kunnen zitten hey )
Mom Gelukkig is dit kans berekenen volgens mij kan de leeftijd meespelen, maar heel vaak ook wat niemand weet. En zeggen ze, gewoon pech, we weten het niet
Ik zou vandaag 7+5 moeten zijn. Ik heb 2 weken geleden een echo gehad en daar was een vruchtje op te zien. Vandaag een dagje in de efteling geweest en in combi met de inwendige echo heeft het wel wat in gang gezet, want ik heb nu bloedverlies, heftige buikpijn en voel me ziek en misselijk. Dus het moest gewoon nog komen helaas.