Yaa maar dit is de controle streep die lichter is niet de Test streep hahaah denk dat het met de urine te maken heeft inderdaad..
Nou ik ben blij! De KV test van zojuist knált eraf. Zoveel beter dan de vorige keer toen het misging.. ik vind het nog steeds heel spannend maar het voelt ook heel goed. Loop precies gelijk met de zwangerschap van mijn zoontje. Dat werd een april baby. Er zit 10 dagen tussen UD en zijn verjaardag dus laat dit gewoon een maart baby worden!
Jah zou kunnen ik heb echt geen ideee.. ik twijfel om vanavond of morgen de CB te doen om 3+ te zien? Wat denken jullie ?
Hoe ver ben je nu? Ik had op 4+3 de 2-3 op clearblue. Nu 5+1 dus wil over 2 dagen nog een clearblue doen voor de 3+
Chips net gedaan en nog steeds 2-3.. ben nu 4+6.. kan dat wel? vorige week donderdag voor het eersr 2-3 gehad..
Dat hoort toch gewoon bij je termijn? Je hebt knaltesten en waarschijnlijk zit je gewoon op het randje. Wat ook bij je termijn hoort. 2-3 is 4-5 weken.
Wow wat mooi voor 12 dpo! Dit is de reden waarom ik denk dat t bij mij niet goed gaat, ik test al zowat 3 dagen hetzelfde (geen knal) en ben nu 17 dpo. Als ik dan dit zie denk ik ja zo hoort het!
@Flowertje27 hierbij mijn testen van de vorige zwangerschap. Ik had 8-5 mijn NOD. Een heel verschil met nu. Uiteindelijk vielen mijn klachten met 5w5d weg en met 6w1d kreeg ik de miskraam. Het voelde vanaf het begin af aan niet ‘goed’. Denk dat ik al voelde dat het misging. Was wel verdrietig natuurlijk maar ik was niet verbaasd. Het blijft een onzekere tijd.. maar ik snap hoe je je voelt!
Gewoon doen haha, geeft rust En ik had nog niets verteld aan manlief dus had deze net ingepakt en mijn dochtertje laten geven aan hem
Mijn testen zijn wel een stuk donkerder, daarom in eerste instantie ook een erg goed gevoel over had. Had 2-3 op de CB zaterdag met 13 dpo. Maar sindsdien blijven de kv testen een beetje stagneren..minimale oploop, niet zoals hoort, geen knaltesten zoals hier. Heb er niet veel vertrouwen in.