Och wat fijn zeg!! en zo mooi om te zien dat ze het beide goed doen! Ik hoop dat ik het volgende ook zo kan zien!
Ben nu 8 weken en 2 dagen. Ik dacht zelf 8 weken en 1 dag, zat ik toch bijna goed. maar alles zag er goed uit.
Hallo dames, Allereerste sorry dat ik een hele tijd niets van mij heb laten horen, na contact met de vk werd mij geadviseerd om deze groep even los te laten omdat ik erg onzeker werf van alle onsuccesvolle verhalen hier! Wel vind ik het mooi om te lezen dat alle kindjes die het niet hebben mogen redden een sterretje hebben gekregen. mijn echo was in orde en we hebben een mooi kloppend hartje mogen zien, ook zijn we vooruit gezet in de termijn. Ik hoop van ganse harte dat we vanaf heden alleen nog maar mooie positieve berichtjes mogen lezen en we allemaal in maart een gezond kindje of kindjes in onze armen mogen houden
Hebben jullie allemaal al de termijnecho gehad? Mijn vk gaf aan dat ze pas met zekerheid kan zeggen hoe ver ik ben met de termijnecho, pas daarna weet ze of ik vooruit of achteruit wordt gezet. Wel fijn om te lezen dat het bij andere vk anders gaat. @cynthiak wat fijn dat je echo goed was en wat.je bericht betreft, ik kan me heel goed voorstellen dat je je onzeker voelde door de berichten hier. Hadden denk ik heel veel hier.
klopt ik heb nog geen termijnecho gehad en mijn vk zei inderdaad ook dat ze het pas goed kon zien met de termijn, maar ik was sowieso al verder dan ik dacht dat kon ze al zien. Ik werd er inderdaad erg onzeker van waardoor ik dus steeds naar de vk belde voor dingetjes die heel normaal waren bij mij.
Mijn termijnecho is volgende week maar ze komen bij elke echo al uit op dezelfde datum dus dat gaat niet meer veranderen nu
Bij mij werd uitgerekende datum vastgezet bij eerste echo op 6w. Waarschijnlijk omdat we wisten op welke datum de tp was. Mijn zoontje liep steeds een week voor op schema en de uitgerekende datum werd daardoor niet verzet ofzo.
Bij mij werd de datum ook niet verzet. Met een terugplaatsing passen ze de datum ook nooit aan zeiden ze. Wat ik logisch vind.
Nee, ze verwachtten het wel waardoor ik een maand voor de bevalling moest blijven platliggen en stoppen met werken. Uiteindelijk heb ik op de uitgerekende datum gesmeekt om de bevalling in gang te zetten en mocht ik de dag nadien binnen om mijn vliezen te laten breken. Hij woog al 4kg175 en was 54 cm, lag als sterrenkijker... Was echt geen pretje meer.
Mijn 3e was ook een sterrekijker. Heb er nog flashbacks van. 100% van de reden waarom ik nooit meer natuurlijk wil bevallen (niet om andere bang te maken hoor, ik heb ook 1 perfecte bevalling gehad )
Ik heb inmiddels denk ik wel duidelijkheid. Ondanks ik wisselend bloedverlies heb, heb ik nog maar even een testje er tegenaan gegooid van Sensitest en die was een stuk minder duidelijk dan eerdere testen. Alle dames heel veel geluk toegewenst! ❤