Fijn dat je mocht komen maar wat verdrietig…. Blijft gek het wisselde bloedverlies maar misschien is het opgenomen door je lichaam. Gelukkig verder geen gekke dingen. Sterkte ♥️
♡ Uitgerekende datum ♡ 16 maart: ♡♡Ritoy • 32 jaar • 4e & 5e kindje ♡♡Danie1989 • 32 jaar • 2e & 3e kindje 17 maart: ♡Sara190 - 31 jaar - 1e kindje 18 maart: 19 maart: ♡Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje ♡Jorohi - 33 jaar - 2e kindje 20 maart: ♡MAF126 - 31 jaar - 1e kindje 21 maart: 22 maart: 23 maart: ♡LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡Flowerfairy1983 - 38 jaar - 5e kindje 24 maart: 25 maart: ♡♡Thirdlittlemiracle89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje ♡Girl34 - 34 jaar - 2e kindje ♡Cynthiak - 28 jaar - 1e kindje 26 maart: 27 maart: ♡Palmpje - 35 jaar - 3e kindje 28 maart: 29 maart: ♡Kimmey - 33 jaar - 2de kindje 30 maart: 31 maart: Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (16) ♡ Afspraken ♡ 16 augustus Palmpje - echo vk 17 augustus MAF126 - Intake vk Cynthiak - intake vk 18 augustus Ritoy - Afspraak vk LenaMill - 9 wekenecho bij gyn 19 augustus Sara190 - termijn echo 23 augustus Girl34 - intake vk 24 augustus Jorohi - Termijn echo/intake vk Kimmey - termijn echo 26 augustus Cynthiak - 1e termijn echo Palmpje - intake vk 27 augustus Flowertje27 - 1e termijn echo 30 augustus Girl34 - termijnecho 31 augustus Danie1989 - termijnecho 02 september Palmpje - termijnecho 03 september MAF126 - Termijn echo 07 september Girl34 - 13w onderzoek uitleg vk Sterretjes MdVd96 SingleMomtobe LittleSweetGreyBunny93 AapEnOlifant Mary 86 Romytje WinMom90 Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
Bedankt dames ❤ Ik had mijzelf er al op voorbereid dus de klap was niet zo groot meer, maar blijft verdrietig natuurlijk.. Was na dit onderzoek vooral blij dat het geen bbz ofzo was. Huidige dienstdoende kennen we gelukkig van vorige zwangerschappen en ze wist ook wel dat ik niet zomaar belde.
Fijn dat je eindelijk mocht komen. Heel veel sterkte voor jullie ondanks dat je je misschien erop had voorbereid is het toch niet niks nu het definitief is
Ooooh nee wat erg!!! Maar gelukkig ook geen Buitenbaarmoederlijke zwangerschap! Dat zou het nog erger maken! Na al je verhalen van toen je in Spanje was, dacht ik soms wel dat dit niets goed zou betekenen, al hield ik hoop voor je!! Jammer seg! Veel sterkte!
Ja dat vond ik nu ook het belangrijkste waardoor ik ook niet langer wou wachten. Door klachten was ik al niet meer uitgegaan van een zwangerschap maar de rest maakte mij best angstig. Dankjewel!
Ik merk dat ik nu stilaan toch weer naar een echo verlang. Morgen is mijn gyn terug uit verlof en woensdagochtend heb ik bij haar een echo. Ik hoop dat mijn man meekan. Hij moet eigenlijk werken, maar ging proberen erbij te zijn. Ik vind van 7 naar 9 weken eigenlijk heel spannend. Tijdens de zwangerschap van ons zoontje zei de gyn pas op 9 weken "het is echt een goed hartje". Pas toen hebben we het tegen de familie durven zeggen. Nu hebben we het dit weekend al tegen de familie gezegd en eerlijk? Ik vond dat toch ook wel eng. Wat als....ging wel even in mijn hoofd om. Pffff dat het maar snel woensdag is. Ergens vind ik 9 weken ook wel een drempel.
Ik begrijp je helemaal. Ik heb het van de week tegen 2 collega’s verteld en verder ga ik echt mijn mond houden tegen iedereen. (Dit gedaan omdat ik avonddiensten gewoon slecht trek momenteel ivm moeheid) Ik ben in september 3.5w vrij en als ik dan terug kom van vakantie rond de 14 weken. dan pas ga ik familie en werkgever en vrienden etc inlichten. ik ben ergens die week jarig en dat wordt dan ook de dag dat we het gaan vertellen! We hebben dan ook de uitslag van de nipt al dus meer zekerheid. Heb heel erg getwijfeld om het eerder te vertellen maar heb mijn termijnecho ook in mijn vakantie dus vind het prima zo. Verder ontploft mijn buik echt sinds 2 dagen, hebben meer hier last van? het is gewoon bijna niet te verbergen haha
Op het laatst minder.. begin bloedverlies wel even emotioneel last van gehad, maar laatste 1,5 dag vooral door pijn en duizeligheid kon ik eigenlijk niets meer.. stukje naar strand lopen (is heel dichtbij) was al een flinke opgave toen.
Ik heb het gevoel dat mijn buik wel meevalt. Hij mag wel ff ontploffen want woensdag hebben we de fotoshoot voor de aankondiging Ik heb het zelf al lang tegen (schoon)ouders, schoonzussen, beste vriendinnen en mijn 2 assistenten verteld. Dinsdag is mijn oma jarig dus dan krijgt ze 2 kraskaarten, 1 met we hebben een geheimpje: we krijgen een baby en 1 met we moeten wat vertellen: het is een tweeling. De week erop ben ik weer aan het werk en vertel ik het aan de regiomanager en heb ik een werkbespreking ingelast voor al mijn personeel om het te vertellen (ik verwacht namelijk vrij snel de ziektewet in te gaan met bekkeninstabiliteit) en de rest van de wereld hoort het als de fotos van de shoot binnen zijn langggg verhaal geworden
Oooh seg! Hopelijk gaat het nu lichamelijk snel beter met je! Emotioneel zal het wat meer zijn om te verwerken. Xxx
Leuk dat je ernaar vraagt! Op het moment op vakantie dus ik heb hier niet zoveel gekeken Ik ben ook meer een meelezer eigenlijk Het gaat gelukkig nog goed hier. Met vlagen heel misselijk en moe. En vooral in de avond echt een buikje. Dus ik draag met name wijde, lange jurken om Het nog te verbergen