Ik snap het helemaal! Ik verlang ook al weer naar een echo. Is nu 1,5 week geleden en nog 1,5 week te gaan voor de termijn echo. Ik wil vooral weten of alles wel goed gaat daarbinnen, groeit het goed? klopt het hartje nog? zo killing deze weken!
Fijn dat het goed gaat! Heb je al een echo gehad? En wanneer was jou vermoedelijke uitgerekende datum nou?
Meevalt?? Die foto paar weken geleden liet wat anders zien hoor flink buikje toen al! Leuk dat jullie een fotoshoot doen voor de aankondiging!
Ja we hebben een vroege echo gehad met 5+3. Toen wel al beginnende hartactie te zien. Nu pas 2 september de termijnecho
Spannend!! Krijg jij trouwens iedere week n echo? Ik zit te twijfelen om eventjes te bellen voor een extra echo. Vind die drie weken wachten echt te lang, nog 1,5 week
Nee, dit zou eigenlijk de eerste echo bij de vk zijn. Het is natuurlijk allemaal een beetje anders gelopen Hierna ook pas over 2,5 week weer.
Nee dat niet. De meting vandaag komt weer op 31 maart uit en de werkelijke datum is 27 maart. Dat was 2 weken terug en vorige week ook zo. Dus de groei loopt wel op schema, gelukkig! Hartje klopt ook mooi snel.