Idd de zorgen gaan nooit weg! Iedere keer ons zoontje ziek is, maak ik me zorgen. Hij is afgelopen jaar met school gestart en iedere maand minstens 1 keer ziek... RSV, Rhinovirus, bronchitis, amandelontsteking, valse kroep,... pffff vreselijk hoge koorts soms ook. Vaak midden in de nacht natuurlijk. Dat hoort bij mama zijn en het is niet altijd rozengeur en maneschijn.
Ik voel me te slecht om te kunnen genieten. Heb continu last van slechte geuren en vieze smaak in mijn mond. Continu hongergevoel dar nooit weggaat en tegelijk nergens zin in. Zeker niet in gezonde dingen. Ben megaslecht gezind en heel lui. Mijn huishouden wordt nu al een puinhoop. Gelukkig komt ons mama in de week eens poetsen. Heb echt geen energie. Zelfs amper om ons zoontje te amuseren. Ik breng hem vaak naar zijn grootouders en dan voel ik me weer schuldig. Pfff niks leuk aan nog niet hoor.
Haha dat luie en die geuren poehh heel herkenbaar!! En na het eten zoo misselijkk en alsnog honger hebben...
Lees herkenbare dingen haha Schoonmoeder blijft maar zeggen dat ze bijgelovig is wat betreft die 12 weken… daardoor wordt ik super onzeker ondanks dat ik dus helemaal geen rede er verder toe heb geen miskramen hier gehad ofzo alleen 3 jaar moeten wachten tot deze zwangerschap. Kan niet wachten tot volgende week dinsdag ik tel echt de dagen af en hoop zo dat alles goed zit kan niet wachten tot ik de doppler kan gebruiken zodat ik elke week even een momentje daarmee kan nemen om minder onzeker te zijn tot de tijd dat er wat te voelen is. Hier ook herkenbaar in het lui zijn haha. Ook vaak weeïg gevoel van misselijkheid maar niet extreem.. zorgt er voornamelijk voor dat ik geen honger heb of geen trek…. Behalve ja ongezonde dingen Ik twijfel heel erg of we de nipt test moeten doen. Puur ook omdat het niet alles uit sluit.. zo is bijvoorbeeld de diagnose van ons zoontje daarmee niet te zien
Dat heeft hier iedereen ook idd. Vind het stik irritant dat ze zeggen "eerst maar eens die 12 weken afwachten" euh want als het mis gaat voor die 12 weken hebben ze niet bestaan ofzo?.....
Ja dat dus.. en merk dat het gewoon op mijn gevoel werkt en dus ook onnodige twijfel daardoor of alles wel goed is. Heb dus ook nu gezegd tegen schoonmoeder dat ik het niet meer wil horen en dat ze het maar lekker moet denken
heeey!! Lief dat je het vraagt bij de verloskundige was er iets tussen gekomen dus mijn intake is verplaatst naar volgende week.
♡ Uitgerekende datum ♡ 16 maart: ♡♡Ritoy • 32 jaar • 4e & 5e kindje ♡♡Danie1989 • 32 jaar • 2e & 3e kindje 17 maart: ♡Sara190 - 31 jaar - 1e kindje 18 maart: 19 maart: ♡Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje ♡Jorohi - 33 jaar - 2e kindje 20 maart: ♡MAF126 - 31 jaar - 1e kindje 21 maart: 22 maart: 23 maart: ♡LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡Flowerfairy1983 - 38 jaar - 5e kindje 24 maart: 25 maart: ♡♡Thirdlittlemiracle89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje ♡Girl34 - 34 jaar - 2e kindje ♡Cynthiak - 28 jaar - 1e kindje 26 maart: 27 maart: ♡Palmpje - 35 jaar - 3e kindje 28 maart: 29 maart: ♡Kimmey - 33 jaar - 2de kindje 30 maart: 31 maart: Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (16) ♡ Afspraken ♡ 17 augustus MAF126 - Intake vk Cynthiak - intake vk 18 augustus Ritoy - Afspraak vk LenaMill - 9 wekenecho bij gyn Flowertje27 - Extra 9 weken echo 19 augustus Sara190 - termijn echo 23 augustus Girl34 - intake vk 24 augustus Jorohi - Termijn echo/intake vk Kimmey - termijn echo 26 augustus Cynthiak - 1e termijn echo Palmpje - intake vk 27 augustus Flowertje27 - termijn echo 30 augustus Girl34 - termijnecho 31 augustus Danie1989 - termijnecho 02 september Palmpje - termijnecho 03 september MAF126 - Termijn echo 07 september Girl34 - 13w onderzoek uitleg vk Sterretjes MdVd96 SingleMomtobe LittleSweetGreyBunny93 AapEnOlifant Mary 86 Romytje WinMom90 Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
Kennen jullie de Chinese geslachtskalender? Die zou kunnen voorspellen of je een meisje of jongen krijgt ik geloof er niet perse in hoor, maar wel grappig om even te berekenen en kijken of t uiteindelijk klopt . Wel moet je je Chinese leeftijd aanhouden (+9 maanden) Ik zou obv hiervan een meid krijgen
Werkt de chinese kalender ook als je een tp kreeg van een cryo van 4/5 jaar geleden? Ik moet werken vandaag en ben niet fit genoeg. Ik krijg amper iets gedaan en moest vanmorgen net niet overgeven. Zou iets moeten eten voor ik start op werk, maar ik lust niks en weet niet wat te eten. Als ik niks eet, is het ook niet goed. Pffff hoe doen jullie dat? Ik voel me ook heel schuldig dat ik niks meer lust van gezonde dingen.
Ja ik ken hem! Bij iedereen die ik ken klopte hij, inclusief bij mezelf met mijn dochtertje. Ik zou nu weer een dochtertje krijgen volgend die voorspelling haha. nog een week of 6 dan weet ik het
Volgens mij maakt dat van die terugplaatsing niet uit aangezien je de maand van bevruchting moet gebruiken en je Chinese leeftijd. wat betreft dat eten, ik heb geen last (gelukkig) van extreme misselijk, alleen wordt vaak een beetje misselijk na het eten. Maar ik eet gewoon alles Mischien helpt het om je dag te starten met een gembershot? Dat doe ik altijd en heb echt het idee dat ik me er beter door voel.
Ik heb ook alleen maar zin in slecht eten. En wordt er vervolgens misselijk van. Wat bij mij wel heel erg helpt is het eten van ijsjes (waterijs). En zuurtjes. Het zuigen zorgt er voor dat je minder misselijk wordt. Deze tip kreeg ik van mijn beste vriendin die borstkanker heeft gehad en dus maandenlang aan de chemo zat. Zij at de hele dag door ijsjes. Het helpt echt, ik knap zo op van een ijsje. En daarna kan ik dus even wat anders eten.
Ohhhh echt! Wat grappig! Ik heb vanaf het begin al het gevoel dat het een meisje wordt, dus benieuwd of het klopt
Bedankt voor de tip. Zuurtjes helpen idd tijdelijk. Ijsjes heb ik nog niet geprobeerd. Ik hoop seffens wat lasagne te kunnen eten. Geen zelf klaargemaakte, dus niet echt gezond weer. Ik ga het morgen zeker ook aan de gyn vragen of het kwaad kan dat ik even niets van groenten binnenkrijg.
Hi! Lief dat je het vraagt! Ik heb helaas geen echo maar een intake/counseling gesprek. Weet niet goed wat het inhoudt, zal o.a. over keuzes rondom de nipt ed gaan, gok ik. En ze zeiden bij de echo van 3 augustus dat we misschien ook wel even het hartje kunnen luisteren. Dat zou ik wel heel leuk vinden. Tussen m’n eerste echo en termijn echo zit exact een maand en ik merk dat ik dat toch best lang vind.. Verder ben ik hier wat stil omdat ik merk dat ik een beetje onzeker word van de spannende weken die anderen doormaken. Het is echt niet zo dat ik niet met jullie meeleef, eerder juist dat ik iets te veel meeleef en de angst/onzekerheid overneem.
Ik weet eigenlijk de maand van bevruchting van mijn eicellen niet meer, omdat dat 4,5 jaar geleden is. Of bedoelen ze maand van terugplaatsing? Mijn cyclus startte in juni met een eisprong in juni. Op 5 juli werd ons cryootje teruggeplaatst. Als ik juni neem wordt het meisje en juli een jongen.