Uitgerekend 16 - 31 maart 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MDvD96, 2 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Idd de zorgen gaan nooit weg! Iedere keer ons zoontje ziek is, maak ik me zorgen. Hij is afgelopen jaar met school gestart en iedere maand minstens 1 keer ziek... RSV, Rhinovirus, bronchitis, amandelontsteking, valse kroep,... pffff vreselijk hoge koorts soms ook. Vaak midden in de nacht natuurlijk. Dat hoort bij mama zijn en het is niet altijd rozengeur en maneschijn.

2. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik voel me te slecht om te kunnen genieten. Heb continu last van slechte geuren en vieze smaak in mijn mond. Continu hongergevoel dar nooit weggaat en tegelijk nergens zin in. Zeker niet in gezonde dingen. Ben megaslecht gezind en heel lui. Mijn huishouden wordt nu al een puinhoop. Gelukkig komt ons mama in de week eens poetsen. Heb echt geen energie. Zelfs amper om ons zoontje te amuseren. Ik breng hem vaak naar zijn grootouders en dan voel ik me weer schuldig. Pfff niks leuk aan nog niet hoor.

3. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Haha dat luie en die geuren poehh heel herkenbaar!! En na het eten zoo misselijkk en alsnog honger hebben...

4. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.994
    6.992
    113
    Vrouw
    Haha dat is dan ook weer herkenbaar voor mij; honger hebben en misselijk zijn tegelijk :roflmao:

Sara190 vindt dit leuk.
  5. Kimmey

Kimmey Bekend lid

23 mrt 2011
    825
    449
    63
    Vrouw
    Mama en Vogelkweker
    In Mijn Huisje :P
    Lees herkenbare dingen haha
    Schoonmoeder blijft maar zeggen dat ze bijgelovig is wat betreft die 12 weken… daardoor wordt ik super onzeker ondanks dat ik dus helemaal geen rede er verder toe heb geen miskramen hier gehad ofzo alleen 3 jaar moeten wachten tot deze zwangerschap.

Kan niet wachten tot volgende week dinsdag ik tel echt de dagen af en hoop zo dat alles goed zit:rolleyes: kan niet wachten tot ik de doppler kan gebruiken zodat ik elke week even een momentje daarmee kan nemen om minder onzeker te zijn tot de tijd dat er wat te voelen is.

Hier ook herkenbaar in het lui zijn haha. Ook vaak weeïg gevoel van misselijkheid maar niet extreem.. zorgt er voornamelijk voor dat ik geen honger heb of geen trek…. Behalve ja ongezonde dingen:roflmao:

Ik twijfel heel erg of we de nipt test moeten doen. Puur ook omdat het niet alles uit sluit.. zo is bijvoorbeeld de diagnose van ons zoontje daarmee niet te zieno_O

Trassi vindt dit leuk.
  6. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Dat heeft hier iedereen ook idd. Vind het stik irritant dat ze zeggen "eerst maar eens die 12 weken afwachten" euh want als het mis gaat voor die 12 weken hebben ze niet bestaan ofzo?.....

MAF126, Kimmey, Sara190 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Kimmey

Kimmey Bekend lid

23 mrt 2011
    825
    449
    63
    Vrouw
    Mama en Vogelkweker
    In Mijn Huisje :P
    Ja dat dus.. en merk dat het gewoon op mijn gevoel werkt en dus ook onnodige twijfel daardoor of alles wel goed is. Heb dus ook nu gezegd tegen schoonmoeder dat ik het niet meer wil horen en dat ze het maar lekker moet denken :p

Trassi, MAF126 en Flowertje27 vinden dit leuk.
  8. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    MAF126 en cynthiak vinden dit leuk.
  9. cynthiak

cynthiak Lid

16 jul 2021
    17
    28
    13
    Vrouw
    heeey!! Lief dat je het vraagt:) bij de verloskundige was er iets tussen gekomen dus mijn intake is verplaatst naar volgende week.

10. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

31 dec 2020
    3.003
    2.492
    113
    Vrouw
    ♡ Uitgerekende datum ♡

16 maart:
    Ritoy • 32 jaar • 4e & 5e kindje
    Danie1989 • 32 jaar • 2e & 3e kindje

17 maart:
    Sara190 - 31 jaar - 1e kindje

18 maart:

19 maart:
    Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje
    Jorohi - 33 jaar - 2e kindje

20 maart:
    MAF126 - 31 jaar - 1e kindje

21 maart:

22 maart:

23 maart:
    LenaMill - 35 jaar - 2de kindje
    Flowerfairy1983 - 38 jaar - 5e kindje

24 maart:

25 maart:
    Thirdlittlemiracle89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje
    Girl34 - 34 jaar - 2e kindje
    Cynthiak - 28 jaar - 1e kindje

26 maart:

27 maart:
    Palmpje - 35 jaar - 3e kindje

28 maart:

29 maart:
    Kimmey - 33 jaar - 2de kindje

30 maart:

31 maart:

Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (16)

♡ Afspraken ♡

17 augustus
    MAF126 - Intake vk
    Cynthiak - intake vk

18 augustus

Ritoy - Afspraak vk
    LenaMill - 9 wekenecho bij gyn
    Flowertje27 - Extra 9 weken echo

19 augustus
    Sara190 - termijn echo

23 augustus
    Girl34 - intake vk
    24 augustus
    Jorohi - Termijn echo/intake vk
    Kimmey - termijn echo

26 augustus
    Cynthiak - 1e termijn echo
    Palmpje - intake vk

27 augustus

Flowertje27 - termijn echo
    30 augustus
    Girl34 - termijnecho
    31 augustus
    Danie1989 - termijnecho

02 september
    Palmpje - termijnecho
    03 september
    MAF126 - Termijn echo
    07 september
    Girl34 - 13w onderzoek uitleg vk

Sterretjes
    MdVd96
    SingleMomtobe
    LittleSweetGreyBunny93
    AapEnOlifant
    Mary 86
    Romytje
    WinMom90

Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.

11. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

31 dec 2020
    3.003
    2.492
    113
    Vrouw
    Kennen jullie de Chinese geslachtskalender?
    Die zou kunnen voorspellen of je een meisje of jongen krijgt :p ik geloof er niet perse in hoor, maar wel grappig om even te berekenen en kijken of t uiteindelijk klopt :roflmao:. Wel moet je je Chinese leeftijd aanhouden (+9 maanden)
    Ik zou obv hiervan een meid krijgen :D

MAF126 vindt dit leuk.
  12. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Jaa heb ik gedaan, bij alle jongens had hij gelijk en nu zou het een meisje worden (of 2) duim duim :roflmao:

Flowertje27 vindt dit leuk.
  13. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Werkt de chinese kalender ook als je een tp kreeg van een cryo van 4/5 jaar geleden?

Ik moet werken vandaag en ben niet fit genoeg. Ik krijg amper iets gedaan en moest vanmorgen net niet overgeven. Zou iets moeten eten voor ik start op werk, maar ik lust niks en weet niet wat te eten. Als ik niks eet, is het ook niet goed. Pffff hoe doen jullie dat? Ik voel me ook heel schuldig dat ik niks meer lust van gezonde dingen.

14. Girl34

Girl34 Fanatiek lid

13 mrt 2021
    1.441
    1.226
    113
    Vrouw
    Ja ik ken hem!
    Bij iedereen die ik ken klopte hij, inclusief bij mezelf met mijn dochtertje. Ik zou nu weer een dochtertje krijgen volgend die voorspelling haha. nog een week of 6 dan weet ik het ;)

Flowertje27 vindt dit leuk.
  15. Girl34

Girl34 Fanatiek lid

13 mrt 2021
    1.441
    1.226
    113
    Vrouw
    Volgens mij maakt dat van die terugplaatsing niet uit aangezien je de maand van bevruchting moet gebruiken en je Chinese leeftijd.

wat betreft dat eten, ik heb geen last (gelukkig) van extreme misselijk, alleen wordt vaak een beetje misselijk na het eten. Maar ik eet gewoon alles :)
    Mischien helpt het om je dag te starten met een gembershot? Dat doe ik altijd en heb echt het idee dat ik me er beter door voel.

16. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

31 dec 2020
    3.003
    2.492
    113
    Vrouw
    Ik heb ook alleen maar zin in slecht eten. En wordt er vervolgens misselijk van.
    Wat bij mij wel heel erg helpt is het eten van ijsjes (waterijs). En zuurtjes. Het zuigen zorgt er voor dat je minder misselijk wordt. Deze tip kreeg ik van mijn beste vriendin die borstkanker heeft gehad en dus maandenlang aan de chemo zat. Zij at de hele dag door ijsjes. Het helpt echt, ik knap zo op van een ijsje. En daarna kan ik dus even wat anders eten.

17. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

31 dec 2020
    3.003
    2.492
    113
    Vrouw
    Ohhhh echt! Wat grappig!
    Ik heb vanaf het begin al het gevoel dat het een meisje wordt, dus benieuwd of het klopt:D

18. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Bedankt voor de tip. Zuurtjes helpen idd tijdelijk. Ijsjes heb ik nog niet geprobeerd. Ik hoop seffens wat lasagne te kunnen eten. Geen zelf klaargemaakte, dus niet echt gezond weer. Ik ga het morgen zeker ook aan de gyn vragen of het kwaad kan dat ik even niets van groenten binnenkrijg.

19. MAF126

MAF126 Bekend lid

11 jun 2021
    531
    513
    93
    Vrouw
    Hi! Lief dat je het vraagt! Ik heb helaas geen echo maar een intake/counseling gesprek. Weet niet goed wat het inhoudt, zal o.a. over keuzes rondom de nipt ed gaan, gok ik. En ze zeiden bij de echo van 3 augustus dat we misschien ook wel even het hartje kunnen luisteren. Dat zou ik wel heel leuk vinden. Tussen m’n eerste echo en termijn echo zit exact een maand en ik merk dat ik dat toch best lang vind..

Verder ben ik hier wat stil omdat ik merk dat ik een beetje onzeker word van de spannende weken die anderen doormaken. Het is echt niet zo dat ik niet met jullie meeleef, eerder juist dat ik iets te veel meeleef en de angst/onzekerheid overneem.

Trassi en Sara190 vinden dit leuk.
  20. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik weet eigenlijk de maand van bevruchting van mijn eicellen niet meer, omdat dat 4,5 jaar geleden is. Of bedoelen ze maand van terugplaatsing? Mijn cyclus startte in juni met een eisprong in juni. Op 5 juli werd ons cryootje teruggeplaatst. Als ik juni neem wordt het meisje en juli een jongen.

Deel Deze Pagina