Ik zie het inderdaad. Bedankt dat je dit deelt! Test je iedere dag? Ik heb t bewust vandaag niet meer gedaan en wacht tot vrijdag of zaterdag dan ben ik 19 of 20 dpo.
Deze testen zijn iedere dag met ochtendurine! Vandaag niet getest. Morgen doe ik weer één. Zal Het dan weer delen! Ik heb, in tegenstelling tot mijn vorige zwangerschap, helemaal 0 symptomen. Maar dat in combinatie met de testen zegt nog niks…. Al heb ik wel een piepklein stemmetje in m’n achterhoofd die zich afvraagt of het wel goed zit. Maar ik kan er niets aan veranderen en probeer dat maar vast te houden!! De natuur beslist…
Ik snap het, ik heb het zelfde. Lastig die onzekerheid. Als ik vrijdag of zaterdag de knaller heb ben ik tevreden en test ik niet meer. Maar tot die tijd vind ik het moeilijk te genieten. Als die niet is opgelopen weet ik ook genoeg. hoeveel dpo ben jij nu?
Ik vind het ook nog heel Lastig om te genieten hoor! Besef is er ook nog niet echt! mij had 26 en 27 juni smiley op ovulatietest. Dus ik denk 17dpo?? Jij ook zoiets toch?
Ja ik ook precies 26 en 27 de smiley. Dus we lopen gelijk! Hopelijk zit het bij ons gewoon allebei goed en hebben we eerdaags knaltesten
Hier toch nog oploop tussen 12-07 en 14-07. Echt donkerder kan hij nu niet meer. Bij m’n vorige 2 miskramen nooit zo’n knaller gehad. Nog een weekje tot de eerste echo! *fingers crossed*
Ohhh wat mooi! En hier zitten nu 2 dagen tussen? Ik durf niet denk dat ik pas morgen of zaterdag doe.
Hey meiden ik heb sinds 1 week ongeveer pijn aan mijn rechteram.. kan dit met de zwangerschap te maken hebben?? Ik zat te google en zag buitenbaarmoedelijk zwangerschap voor bij komen, ik schrok me doodd.. heb verder nergens anders last van.. net ook met het ziekenhuis gebeld die zei dat dat het niet kon zijn en dat je hevig buikpijn moet hebben.. nou gelukkig heb ik dat niet...maar vind het raar is echt zo n zurende pijn
Ik moest ook gelijk aan een bbz denken, maar volgens mij is het dan meer je schouder? je hebt geen bloedverlies toch? Wanneer heb je eerste echo?
Hoi allemaal, Ik vroeg me af wat jullie eigenlijk allemaal voor symptomen hebben nu? Ik voel echt belachelijk veel, in tegenstelling tot mijn vorige zwangerschap laatst wat een miskraam werd. Mijn nod is nu pas, maar ik heb last van: Opvliegers, slecht slapen, humeurtje, steekjes borsten en soms misselijkheid. (Tevens test ik niet meer, de clearblue was voor mij duidelijk genoeg en we moeten nog een week of 4 wachten op de echo voor bevestiging)