haha ya ik heb geen idee, ik wacht nog even met aanpassen van de datum tot morgen.. of alles uberhaupt nog wel goed zit.. volgens mij kom ik dan op 16-03 uit.. maar ik kan nog niet zo vooruit denken... ik zie het morgen wel..
Vinden jullie de tijd ook zo snel gaan? Ondanks het tot de 13 weken van mij nog wel sneller mag gaan Maar als ik bedenk dat ik al dik 8 weken onderweg ben denk ik toch, wow dat is snel gegaan!
Als ik terugkijk vind ik dat de tijd heel snel is gegaan. Als ik vooruit kijk gaat de tijd te langzaam
Dank uu ik mag pas om 15.15 en tot die tijd moet ik op 5 monsters passen omdat manlief de tuin overhoop aant halen is met zijn zwager en vader dus wordt puur overleven denk ik
Ah ok, ik hoop dat je ondanks de drukte toch wat rustmomenten voor jezelf kan pakken. Heel veel succes straks! Ik heb dat ook hoor, ik sta nog niet eens op de lijst. Ik wilde eerst even afwachten tot de termijnecho. Volgens mijn eigen berekening zou ik niet eens in deze groep horen, maar goed dat weet ik dus niet zeker. Nog even afwachten dus.
Ja ik ben nu 9,5 week en denk soms ook wel wow! Toch wel snel gegaan. Maar wat ritoy zegt de toekomst lijkt heel langzaam te gaan
Alles was oké. Ze kwam nu op 9w1d qua lengte en groei. Hartje even mogen horen ebz. Nu pas terug een echo op 12 weken.
♡ Uitgerekende datum ♡ 16 maart: ♡♡Ritoy • 32 jaar • 4e & 5e kindje ♡♡Danie1989 • 32 jaar • 2e & 3e kindje 17 maart: ♡Sara190 - 31 jaar - 1e kindje 18 maart: 19 maart: ♡Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje ♡Jorohi - 33 jaar - 2e kindje 20 maart: ♡MAF126 - 31 jaar - 1e kindje 21 maart: 22 maart: 23 maart: ♡LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡Flowerfairy1983 - 38 jaar - 5e kindje 24 maart: 25 maart: ♡♡Thirdlittlemiracle89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje ♡Girl34 - 34 jaar - 2e kindje ♡Cynthiak - 28 jaar - 1e kindje 26 maart: 27 maart: ♡Palmpje - 35 jaar - 3e kindje 28 maart: 29 maart: ♡Kimmey - 33 jaar - 2de kindje 30 maart: 31 maart: Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (16) ♡ Afspraken ♡ 18 augustus Ritoy - Afspraak vk LenaMill - 9 wekenecho bij gyn Flowertje27 - Extra 9 weken echo 19 augustus Sara190 - termijn echo 23 augustus Girl34 - intake vk 24 augustus Jorohi - Termijn echo/intake vk Kimmey - termijn echo 26 augustus Cynthiak - 1e termijn echo Palmpje - intake vk 27 augustus Flowertje27 - termijn echo 30 augustus Girl34 - termijnecho 31 augustus Danie1989 - termijnecho 02 september Palmpje - termijnecho 03 september MAF126 - Termijn echo 06 september LenaMill - 12 weken echo + nipt 07 september Girl34 - 13w onderzoek uitleg vk Sterretjes MdVd96 SingleMomtobe LittleSweetGreyBunny93 AapEnOlifant Mary 86 Romytje WinMom90 Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
Ik heb zojuist m’n eerste zwangerschapskleding gekocht Jeetje ik heb echt al een buik, zo snel al! Iemand uit de familie gaat volgende maand trouwen en wil dan wel iets nieuws aan natuurlijk Moet het nu binnenkort wel gaan vertellen, het is bijna niet meer te verbergen
Alles was weer goed bij de termijnecho. Ze zijn nu officieel op 15 maart gezet want ze waren ineens een dag groter allebei Ze waren allebei heel druk aan het bewegen heel de tijd. Baby B probeerde zich steeds te verstoppen dus die konden we niet heel goed zien maar van A hebben we de handjes en voetjes ook kunnen bekijken. Zo lief