♡ Uitgerekende datum ♡ 15 maart: ♡♡Ritoy • 32 jaar • 4e & 5e kindje 16 maart: ♡♡Danie1989 • 32 jaar • 2e & 3e kindje 17 maart: ♡Sara190 - 31 jaar - 1e kindje 18 maart: 19 maart: ♡Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje ♡Jorohi - 33 jaar - 2e kindje 20 maart: ♡MAF126 - 31 jaar - 1e kindje 21 maart: 22 maart: 23 maart: ♡LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡Flowerfairy1983 - 38 jaar - 5e kindje 24 maart: 25 maart: ♡♡Thirdlittlemiracle89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje ♡Girl34 - 34 jaar - 2e kindje ♡Cynthiak - 28 jaar - 1e kindje 26 maart: 27 maart: ♡Palmpje - 35 jaar - 3e kindje 28 maart: 29 maart: ♡Kimmey - 33 jaar - 2de kindje 30 maart: 31 maart: Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (16) ♡ Afspraken ♡ 18 augustus LenaMill - 9 wekenecho bij gyn Flowertje27 - Extra 9 weken echo 19 augustus Sara190 - termijn echo 23 augustus Girl34 - intake vk 24 augustus Jorohi - Termijn echo/intake vk Kimmey - termijn echo 26 augustus Cynthiak - 1e termijn echo Palmpje - intake vk 27 augustus Flowertje27 - termijn echo 30 augustus Girl34 - termijnecho 31 augustus Danie1989 - termijnecho 02 september Palmpje - termijnecho 03 september MAF126 - Termijn echo 06 september LenaMill - 12 weken echo + nipt 07 september Girl34 - 13w onderzoek uitleg vk Sterretjes MdVd96 SingleMomtobe LittleSweetGreyBunny93 AapEnOlifant Mary 86 Romytje WinMom90 Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
Hier ook alles goed ♥️ Precies 9.3 en het bewoog al de armpjes en beentjes, zo geweldig mooi. Ik ben weer opgelucht ♥️♥️
Wat mooi!!! Heb jij de echo inwendig of uitwendig gehad? Ze probeerde bij mij uitwendig maar had hele lege blaas dus slecht te zien. Toen maar inwendig
Wat een mooie echo's meiden, ik zie ook echt kleine kindjes al. @Ritoy beter dat je 15 maart erbij hebt gezet want volgens mij is @Danie1989 ook uitgerekend op die datum. Anders is het groepje wel heel klein zo. @Palmpje hoe gaat het met jou? Nog bruinverlies gehad?
Gefeliciteerd met de mooie echo’s! Ik merk dat ik weer ongeduldig wordt, wachten tot de 30e haha. Wellicht plan ik er volgende week 1 bij een externe. Ik begreep net dat mijn werkgever precies 3 weken op vakantie gaat als ik terug kom (eind september). En de planning was om het haar dan te vertellen ivm risico groep (psychiatrie agressie). Ik denk dat ik helaas geen keus heb en het dus volgende week al moet vertellen aangezien ik haar daarna 7 weken niet zie! Maar beter safe than sorry en dus liever even een echo om te spieken of alles nog goed gaat daarbinnen.
Volgens mijn eigen berekening zou ik op 16 maart uit moeten komen maar de laatste twee echo’s kwamen op 14 maart uit Maar aangezien ik ook helemaal nog niet met de andere groep heb meegepraat blijf ik liever ook hier hangen mijn datum wordt sowieso pas 31 augustus vastgesteld dus kan nog alle kanten op.
Wat fijn al die goede echo’s ❤️ Geniet ervan meiden! ik wordt wel ongeduldig nu hoor hopelijk is het gauw dinsdag