Energie: 0 Vandaag wel meer gedaan dan heel de vakantie bij elkaar maar dat komt omdat morgen het normale leven weer gaat beginnen en ik 3 rugzakken klaar moest maken en 3 weken aan was moest opvouwen.. Afscheiding: zoiezo raar en veel want ik gebruik nog utrogestan. Kan niet wachten tot ik dr mee kan stoppen over een week want ben die medicijngeur ook wel zat elke keer als ik naar de wc ga..
Ik heb het heel minimaal.. en me misselijkheid is nu ook minder..nu meestal na het eten beetje misselijk.. Energie nog steeds 0.0 heel erg moe en futloos en nog steeds niet alles kunnen eten..wil alleen maar liggennn
Kwaaltjes komen en gaan. Ik zou me er niet als te veel zorgen over maken, soms heb je ook weleens gewoon een goede dag zonder gekke dingen
Ik wil ook alleen maar liggen.... Herken het heel goed... En eten en nadien last van maag en darmen....
Net 4 avonddiensten gewerkt dus vandaag echt een megaaaaa offday haha. Ik heb zo de intake bij de vk (geen echo). Kwa klachten: gisteren ineens wel misselijk de hele dag, maar ik vermoed dat het ook gewoon opspeelt als ik zo moe ben. Verder krijg ik al een inimini buikje (nu al!) Mijn darmen zijn nog steeds drama.
Ik ben ook echt helemaal kapotttt, ben niet voor uit te brandennnn poehhh en misselijk blijft nog wel
[ misschien bloed laten prikken als je zo extreem moe bent dat je geen kracht hebt in je benen? Ik ben ook wel moe maar ik slaap ook slecht en het is niet zo extreem als jij omschrijft. Wellicht heb je wel tekorten. Je kan ook Floradix nemen, dat is ijzer en werkt tegen vermoeidheid
Ik heb volgende week dinsdag afspraak voor die NIPT test.. doen ze dan ook vitamines erbij prikken enso?
Met mij gaat het goed. Sinds een aantal dagen heb ik wel een stuk minder energie! Gister was echt drama. Vandaag lijkt het tot nu toe weer wat beter te gaan, maar ja het is nog vroeg Geen bruinverlies meer gehad, daar ben ik echt heel blij mee! Nog 1,5 week wachten tot ik weer een echo heb, vind t vreselijk lang duren..
ya dat geloof ik.. ik wil nu al een echo hahahahaha, denk dat ik dan die 13 weken echo krijg.. ik las dat het vanaf 12+3 kon.. dan wil ik het ook rond die tijd en niet langer hhahah
Pffff ja vreselijk dat wachten hè! Het liefst heb je zelf een echo apparaat zodat je even iedere dag kan checken
Nee ze prikken alleen "normaal" bloed om het dna van de baby te kunnen filteren. Ze kijken dus niet naar jou bloed maar alleen naar dat van de baby. Ik mag morgen voor de nipt