♡♡♡ Uitgerekende datum ♡♡♡ 16 mei: ♡ BB83 - 37j - 2e kindje (mbv letrozol) ♡ Vivonne - 29j - 1e kindje ♡ Lynn1994 - 26j - 1e kindje 17 mei: ♡ 18 mei: ♡ Jo913 - 29j - 2e kindje 19 mei: ♡ MamaAlice030 - 30j - 3e kindje (zoontje '18, zoontje '21 stil geboren) ♡ Elisabeth83 - 37j - 5e kindje 20 mei: ♡ 21 mei: ♡ Amona - 36j - 4e kindje 22 mei: ♡ Primerose - 35j - 3e kindje ♡ Enigma - 39j - 2e kindje ♡ Rapunzel - 31j - 5e kindje 23 mei: ♡ Marjohke - 30j - 1ste kindje 24 mei: ♡ Bruggegirl - 28j - 2de kindje 25 mei: ♡ Olivia88 - 33j - 2e kindje 26 mei: ♡ 27 mei: ♡ 28 mei: ♡ 29 mei: ♡ 30 mei: ♡ Ballys - 33 jaar - 2e kindje 31 mei: ♡ ♡♡♡ Afspraken ♡♡♡ 21-09 - Elisabeth83 - eerste echo (ziekenhuis) 24-09 - Marjohke - eerste echo 27-09 - Amona - eerste echo 27-09 - Vivonne - eerste echo 29-09 - Jo913 - eerste echo 01-10 - BB83 - eerste echo (ziekenhuis) 01-10 - MamaAlice030 - eerste echo 01-10 - Bruggegirl - eerste echo 04-10 - Enigma - eerste echo (vruchtbaarheidskliniek) 05-10 - Lynn1994 - eerste echo 7-10 - Primerose - eerste echo 11-10 Olivia88 - eerste echo 14-10 - BB83 - intake VK 25-10 - BB83 - termijnecho VK ♡♡♡ Bevallen ♡♡♡ ♡ Meisje: ♡ Jongen: ♡ Verrassing:
Hai allemaal! Ben er weer na ons weekendje weg in Napels, heerlijk! veel afleiding gehad en maakt dat de tijd iets minder vooruit kruipt, dan dat we nu voorbij zien gaan Heb me ook aangemeld bij de verloskundige, heb het aangedurfd… en daar staan de afspraak voor intake en de termijnecho nu ook gepland Ik kreeg de uitnodiging voor deelname aan centering pregnancy, zijn er hier dames die dit (weer) van plan zijn? Ik heb dit niet gedaan met de eerste, maar denk dat ik dat nu toch wel wil, maar ben ook benieuwd naar ervaringen van jullie?
Succes vandaag @Elisabeth83 !! Jij bent de eerste voor de echo’s van ons allemaal, lat je het weten hoe het is? Xje
bij de eerste wel CP gedaan, vond het wel gezellig, niet mega belangrijk maar gewoon leuk. Duurt alleen wel lang dus neemt echt wel tijd in beslag van je dag. Vorige zwangerschap niet gedaan ivm lastig plannen op werk enzo. Twijfel nu, onze vorige zwangerschap had k niet willen meemaken in zo’n groep halve vreemden, maar zou het wel leuk vinden om meer mama’s uit de buurt te leren kennen. En je bent paar uur per keer heel bewust bezig met je zwangerschap, en dat miste ik vorige keer wel. Maar moet maar net te plannen zijn, als k niet werk heb ik natuurlijk ons zoontje thuis dus even puzzelen of het überhaupt kan
Ik lees hier veel berichten van dames die zich zorgen maken omdat ze weinig symptomen hebben. Is dit een indicatie dat er wat mis kan zijn? Ik was juist erg blij dat ik tot dusver weinig klachten heb, maar begin me nu toch een beetje zorgen te maken… Heb alleen wat gevoelige borsten, ‘s nachts slapeloosheid en overdag juist weer wat vermoeider.
Lastig te zeggen hoor, sommige mensen hebben veel klachten die in eens ophouden als het misgaat, sommige mensen hebben gewoon klachten ondanks dat het mis gaat. En andere hebben het zelfde maar helemaal zonder klachten. Het zegt heel weinig maar het hebben van zwangerschapssymptomen geeft bij sommige een soort rust in het hoofd dat je igg echt zwanger bent bijvoorbeeld . Maar je klachten klinken precies als die van mij haha, snachts niet kunnen slapen terwijl je overdag de hele dag moe was en uitkeek naar je bed . Maar zou proberen je niet zorgen te maken over je klachten hoor, het zegt heel weinig over of het goed zit ja of nee
Hier ook afgelopen dagen weinig tot geen klachten. Vanochtend de cb gedaan er daar kwam netjes de 3+ op te staan! Gaat dus nog goed! @Ines98 en @Lynn1994 Het is heel dubbel hoor! Het is heerlijk om geen klachten te hebben, daar zou ik zeker van genieten! Dat probeer ik ook. Het hoeft helemaal geen indicatie te zijn dat het mis gaat. Zoals @MamaAlice030 ook zegt. HCG is natuurlijk de veroorzaker van de klachten, dus dan lijkt de gevolgtrekking geen klachten —> geen HCG —> geen goede zwangerschap. Maar dat is natuurlijk onzin, zo werkt het niet. Kijk maar naar mij, ik heb eigenlijk nooit klachten en ik heb twee prima zwangerschappen gehad met twee prachtige gezonde dochters als resultaat Maar goed ben toch bij iedere zwangerschap in het prille begin gewoon onzeker. Straks als je de baby gaat voelen krijg je heerlijk op meerdere momenten per dag de bevestiging dat het goed gaat met je kleintje ♥️ (Even van het positieve uitgaande) Ik heb bij mijn eerste en tweede cp gedaan. Ik vond het super leuk en ook echt even een moment voor mij en de baby (die momenten waren er bij de tweede echt een stuk minder). Aan de eerste CP heb ik leuke vriendinnen overgehouden. De tweede cp helemaal niet en ik doe het juist ook om contact met andere zwangeren te hebben. Dus ik heb afgesproken dat ik 1 sessie meedoe, als ik niet echt een klik voel met de anderen laat ik het bij die ene sessie En super spannend @Elisabeth83! Laat je het ons weten?
Ooo @Lynn1994 sorry het was helemaal niet de bedoeling om jou ongerust te maken!!!! Ieder lijf en iedere zwangerschap is anders.. minder kwalen wil echt niet zeggen dat t niet goed gaat! En bij mij (en meerdere met mij) is die onzekerheid er ook niet voor niks, tijdens mijn eerste zwangerschap bleek mijn kindje zwaar gehandicapt te zijn en mijn tweede was een ma met 10 weken (bij beiden had ik een niet pluis gevoel).. dat zorgt er ook wel voor dat een onbezorgde zwangerschap er niet meer in zit. En het zijn natuurlijk ook gewoon spannende weken nu! Dusssss uitgaan van het positieve❤
Idd, idem hier. Vmk met 5+2.. Vandaag opnieuw 5+1 dus daarom dat wij allemaal zo bezig zijn met wel of geen kwalen te voelen @Lynn1994 .
Ohh jeetje, dan kan ik me inderdaad voorstellen dat het niet zonder zorgen is! Hopelijk gaat het nu allemaal goed!!! ❤ Snap ik heel goed! Hopelijk dat het nu allemaal goed gaat! Het is voor mij echt de eerste keer, en ik heb nog geen idee wat me te wachten staat en wat er allemaal wel of niet bij hoort.. Maar zoals het nu lees is dat bij iedereen echt verschillend, toch?
Lief!! Ja precies dat is echt bij iedereen en bij iedere zwangerschap verschillend! Een aantal vriendinnen was doodziek tijdens hun zwangerschap en een aantal andere merkten helemaal niks en fietsten er fluitend doorheen! Ik zelf heb bij mijn dochter (3e zwangerschap) van ongeveer 6 weken tot 15 weken bijna dagelijks moeten overgeven van bepaalde geuren of als ik alleen al aan een bepaalde geur dacht merk dat het misselijke weer begint te komen en ik weer bijna moet spugen van sommige dingen haha vandaar dat dat me geruststeld.. was verder namelijk een top zwangerschap!
Goed nieuws !! De waarde is op een week gestegen van 30 naar 731 ! Is dat niet wat te veel? Vandaag heb ik niet echt last dus ik hoop dat het nog goed zit . Eerste echo 13 oktober om 16uur . Ik vul straks de lijst in als ik thuis ben van het werk
Hier eerste echo gehad, eigenlijk nog niet veel te zien. Hierdoor twijfel ik wel enorm. Ik kan nog niet blij zijn. Zag er nu uit als iets van ongeveer 5 weken, maar zou als iets van 5+5 moeten zijn. over 2 weken terug en dan starten met medicatie als dat er goed uitziet.
Volgens mij een hele nette echo met deze (vroege) termijn! Die +5 dgn kunnen ze nu nog niet goed meten, 0,1 mm verschilt al wat voor de termijn, ze moet een soort “zaklamp” (echo apparaat) precies schijnen op een mini rijstkorrel en dan nog meten! Dus geen zorgen lijkt me. Waarom was je ook alweer zo vroeg?
Ik moet gelijk aan de insuline als ze een intacte zwangerschap zien. ja de vorige keer had ik dit dus ook en toen groeide het niet goed en werd met 9,5 week een miskraam, dus dit maakt het zo spannend weer.
♡♡♡ Uitgerekende datum ♡♡♡ 16 mei: ♡ BB83 - 37j - 2e kindje (mbv letrozol) ♡ Vivonne - 29j - 1e kindje ♡ Lynn1994 - 26j - 1e kindje 17 mei: ♡ 18 mei: ♡ Jo913 - 29j - 2e kindje 19 mei: ♡ MamaAlice030 - 30j - 3e kindje (zoontje '18, zoontje '21 stil geboren) ♡ Elisabeth83 - 37j - 5e kindje 20 mei: ♡ 21 mei: ♡ Amona - 36j - 4e kindje 22 mei: ♡ Primerose - 35j - 3e kindje ♡ Enigma - 39j - 2e kindje ♡ Rapunzel - 31j - 5e kindje 23 mei: ♡ Marjohke - 30j - 1ste kindje 24 mei: ♡ Bruggegirl - 28j - 2de kindje 25 mei: ♡ Olivia88 - 33j - 2e kindje 26 mei: ♡ 27 mei: ♡ Ines98 - 22j - 1e kindje 28 mei: ♡ 29 mei: ♡ 30 mei: ♡ Ballys - 33 jaar - 2e kindje 31 mei: ♡ ♡♡♡ Afspraken ♡♡♡ 21-09 - Elisabeth83 - eerste echo (ziekenhuis) 24-09 - Marjohke - eerste echo 27-09 - Amona - eerste echo 27-09 - Vivonne - eerste echo 29-09 - Jo913 - eerste echo 01-10 - BB83 - eerste echo (ziekenhuis) 01-10 - MamaAlice030 - eerste echo 01-10 - Bruggegirl - eerste echo 04-10 - Enigma - eerste echo (vruchtbaarheidskliniek) 05-10 - Lynn1994 - eerste echo 7-10 - Primerose - eerste echo 11-10 Olivia88 - eerste echo 13-10 - Ines98 - eerste echo 14-10 - BB83 - intake VK 25-10 - BB83 - termijnecho VK ♡♡♡ Bevallen ♡♡♡ ♡ Meisje: ♡ Jongen: ♡ Verrassing:
Spannend! Zal bij mij ook zoiets zijn. Ik moet gaan als ik ongeveer 5+4 ben, ook owv vmk. Ben benieuwd. Vind jou echo er zeker niet slecht uit zien