Uitgerekend 16-31 mei 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Amona, 10 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Je snapt wel dat we een fotootje willen zien hè :D:p ik heb ook al 1 unisex pakje :oops:

2. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Ow ik ben even standje lui nu :| net de jongste op bed gelegd en nu lig ik stiekem op bed nog even te forummen terwijl ik man beneden hoor stofzuigen, nog een paar minuten dan laat ik mijn snufferd wel weer zien :roflmao:

BB83, Primerose, Enigma en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Fijn de goede echo @Jo913 !

Hopelijk voel je je inmiddels wat beter @Marjohke !

Bij mij ook wat vragen bij eerste (inwendige) echo, maar ook bloedafname al. Hier krijg je een 'moederboekje' dus daarvan wilden ze de oude hebben ter info. Daar staan alle onderzoeken, bloeduitslagen etc in.

Jo913 en Ines98 vinden dit leuk.
  4. Ballyss

Ballyss Bekend lid

18 aug 2018
    509
    598
    93
    Vrouw
    het maakt het voor mij wat echter..
    Maar deze is het geworden:D

Bijgevoegde bestanden:

Olivia88, BB83, curlymom en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. Enigma

Enigma Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.195
    1.612
    113
    Vrouw
    Ik moet naar het UMCG, dus heeft weinig zin. Het is een hoog risicozwangerschap dus helaas niet gewoon naar de verloskundige. Wel jammer, maar het is niet anders. Vond het in mijn vorige zwangerschap wel eens lastig dat ik alleen maar een soort wandelende baarmoeder ben en er totaal geen aandacht voor mij en mijn zwangerschap is, maar ja, voor het goede doel zullen we maar zeggen.

6. Marjohke

Marjohke Actief lid

8 jul 2021
    220
    313
    63
    Vrouw
    Nee helaas niet pfff. Verkouden.. Misselijk, keelpijn, hoofdpijn.. Alles :)

7. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Super schattig!

8. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Waarom hoogrisico @Enigma ?

Wat vervelend @Marjohke zo was ik vorige week. Hoest nu nog wat, en nog wat gesnotter maar niet heel brak mee daarvan. Hoop dat je snel opknapt!

Ik had zelfs nog energie na het werk om door de benedenverdieping te vliegen. Fijn weer beetje aan kant. Miss hielp de wetenschap dat ik al eten had voorbesteld vanmorgen en ik dus tijd had, ipv te gaan koken. Voel me zelfs nu nog vrij fit, best ongekend voor dit tijdstip de afgelopen weken haha.

Het wordt wel lastiger mn mond te houden.
    Schoonouders wonen erg ver weg, dus tijdens het videobellen heb ik het mn schoonmoeder gezegd.:)

Marjohke, BB83 en Primerose vinden dit leuk.
  9. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Zo leuk! :D

10. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ja logisch ook. Eerst een halfuur praten om vervolgens te constateren dat je een MA zou hebben :$ bij wijze van…

11. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ik heb me ook nog kunnen inhouden, hoewel ik vandaag wel flink geld heb uitgegeven in het tuincentrum voor een update voor van onze zitkamer en tulpe bollen :roflmao:
    Ook weer kneitermoe maar lukt me niet om dan vroeg te gaan slapen o_O
    Ach, het hoort erbij.
    Ik vind het allerfijnste aan zwanger zijn dat het zo relativerend werkt op mijn mindset. As het niet lukt op mijn werk of privé met nog wat ik wilde doen in het huishouden bijvoorbeeld, knaagt dat niet aan me wanneer ik niet zwanger ben. Zo van, ik wilde dat nog doen en dat en dat…
    Nu denk ik: oh dat komt wel een keer, desnoods in mijn verlof :p

Marjohke, curlymom en Amona vinden dit leuk.
  12. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Haha @BB83 ik denk ook al steeds aan mn verlof :roflmao: en gezien mn contract tot eind januari is, zou mn verlof zelfs dan al kunnen beginnen :o: klinkt best lekker ;)

Ben wat later wakker dat is wel fijn, k wil dan wel meteen naar beneden en wat eten zodat ik niet te misselijk/weeig word.
    Gister heb ik zoveel gegeten! Volgens mij had ik niet per se honger maar na een uurtje of 2 wilde ik dan dat weeïge gevoel weer wat remmen..

Vandaag cursusdag. Zulke dagen zijn korter dan mn werkdagen dus dat is momenteel een fijne onderbreking.

Fijne dag allemaal!

Marjohke en BB83 vinden dit leuk.
  13. MamaAlice030

MamaAlice030 Fanatiek lid

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    leuk pakje!

14. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ik heb vandaag online seminar, wow help! Wakker blijven!!! :eek:
    Coffeeeeee :rolleyes:

curlymom en Ines98 vinden dit leuk.
  15. Ines98

Ines98 Actief lid

3 sep 2021
    222
    157
    43
    Vrouw
    Succes! :p

16. Enigma

Enigma Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.195
    1.612
    113
    Vrouw
    Problemen met mijn stolling en hart. De stolling zorgt voor risico's bij de bevalling en de hartmedicatie komt bij de baby die daar weer last van heeft. Even heel versimpeld in een notendop :p
    Dus rekening houden met inleiden en sowieso nog een paar dagen umcg na de bevalling. Voordeel van inleiden is dan weer dat ze een kinderafdelingbedje op de kraamafdeling kunnen reserveren en we niet gescheiden hoeven te worden. Ik hoop ontzettend dat dat weer lukt. Lijkt me vreselijk als de baby meteen na de bevalling een paar dagen naar een andere afdeling moet :(

17. Enigma

Enigma Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.195
    1.612
    113
    Vrouw
    hahahaha succes!

BB83 vindt dit leuk.
  18. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
  19. Enigma

Enigma Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.195
    1.612
    113
    Vrouw
    Er lagen nog wat oude bananen, dus ik dacht, laat ik even avocado/banaanmuffins maken. Is de kleine meid gek op, dus goed plan toch? Even vergeten dat ik overal van over mijn nek ga. Overrijpe banaan kan ook op de lijst :|
    Nu staat er dus een half afgemaakt beslag op het aanrecht. Straks maar poging twee :roflmao:

Ines98 vindt dit leuk.
  20. Marjohke

Marjohke Actief lid

8 jul 2021
    220
    313
    63
    Vrouw
    Idem hier! Ook contract tot eind januari. Ergens vind ik het jammer want ze zullen voor 1 extra maand werken toch niet verlengen.. Maar heb wat schrik voor de financiële gevolgen. Ook al is er werk genoeg.. Het is dan toch weer even op een uitkering vallen.

Deel Deze Pagina