Dit pakje heb ik gekocht ❤️ normaal ben ik niet zo snel, maar kon um echt nergens meer vinden dus nu het kon gelijk gekocht.
Zo schattig ik zal straks het mijne er ook opzetten haha , is eigelijk wel een pakje dat ik vorige keer had gekocht en was dus voor in maart.. dus dat zal WSS te warm zijn voor in mei
Mijn jongste is ook van mei, zo'n newborn kleed je echt nog wel warm hoor! Dus maatje 50 wat dikkere kleding gebruik je vast wel wat ik heb is gebreid, niet heel dik maar ik weet zeker dat ik het vaak kan gebruiken
Ja klopt, zal heus nog nodig zijn omdat ze zich niet op temperatuur kunnen houden, dus toch nog warmere kleding en kruiken nodig denk ik. Al is het maar die eerste nachten. ohhh jongens, kan me zó niét concentreren op werk momenteel, mag ik alsjeblieft de tijd vooruitspoelen naar morgen???? Kan beter effe een rondje gaan lopen denk ik, maak mezelf nuttigere dan hier naar mijn laptop starend te zitten
Oh wat een lief pakje! En tja het kan eind mei ruim 30 graden zijn maar maat 50 en 56 kies ik toch redelijk warm. Mn vorige baby heeft ook bijna 2 weken in de kruiken gelegen
onze oudste is van augustus, geboren toen het 37 graden was en eerste periode gewoon nog 2 laagjes lange mouwen, lange broek, mutsje alles. En nog kon hij zn temp lastig hoog genoeg houden dus lag hij onder 2 dekentjes. zo spannend he! Bijna, morgen deze tijd ben je al geweest!! Wat betreft pakjes ga ik voor ritsjes en makkelijk. Onze oudste paste niet in pakjes met voetjes, had te lange benen. En al die dingen met tig knoopjes was de lol heel snel van af Lang leve boxpakjes met een rits van boven naar beneden
Wat heerlijk die kleine pakjes! Ik durf pas na de eerste echo wat te kopen hoor... nog even geduld... zo lastig!
inderdaad spannend… ! mij had van die overslag rompers en vestjes bij de eerste, ook ideaal en makkelijk aan uit trekken. In ieder geval niet over dat hele wiebelige en tere hoofdje die eerste paar weken
nee dat herken ik ook wel, mijn pakje heeft drukknopen dat vond ik de vorige keer handig. Maar idd overslagrompers en vooral voor gemak gaan.
Oh wat goed dat je weer meedoet!! Ik heb met de eerste wel gedaan, nu met tweede niet puur praktische redenen, die bussen beslaan nogal wat plek in de wc/badkamer en wat dat betreft zijn we niet zo groot behuisd. Bovendien weten de buurvrouwen dan redelijk snel wat er aan de hand is
o ik twijfel nog zo. Vind het een goed doel maar het lijkt me zo’n gedoe. Daarbij ga ik zelden alleen naar het toilet. Ben benieuwd wat zoon ervan vindt
ik heb ook heel lang getwijfeld. De geuuuuur, vreselijk. En al het gedoe. Maar ach, het doel heiligt letterlijk de middelen, paar weekjes doorzetten voor vrouwen die het nodig hebben kan ik me vast overheen zetten. Al is het niet iets wat ik mega graag doe..
Kan best meevallen als het niet heel dik is, mijn oudste heeft ook nog best regelmatig lange mouwen pakjes aangehad de eerste paar maanden..
Wat goed! Ik twijfel nog een beetje. Wacht in elk geval tot de eerste goede echo voor ik me weer aanmeld. Zelf pregnyl nodig gehad om zwanger te worden en weet hoe belangrijk het is. Dus dat trekt me wel bijna over de streep. Maar het is zo'n gedoe weer In mijn eentje naar de wc gaan is al een unicum tegenwoordig, dat maakt het al lastig. En de vorige keer was ik niet zo blij met de chauffeur, heb een paar keer moeten klagen dat ze het hek niet weer dicht hadden gedaan. Zag ik ineens de hond over straat lopen