Succes met je tweede echo @Elisabeth83 en jij met je eerste @MDvD96! Spannend!! @Enigma Wow super heftig! Wat zijn wij mama’s toch sterk hè, gewoon doorzetten terwijl je zo extreem misselijk bent. Maar pas goed op jezelf hoor, ik zou er alle begrip voor hebben als je je ziek zou melden, dit is toch haast niet te doen… je zult wel heel moe zijn. Sterkte! Edit: @Marjohke Ik heb soms ook 1 of twee dagen dat ik even niet misselijk ben..Hoeft niet gelijk een slecht teken te zijn. Geniet er maar van
Haha hier dus ook. Die week 1 x en eigenlijk wilde ik vaker om de kans te verhogen maar ik was echt te druk en te moe die dagen Nu is mijn man natuurlijk erg trots dat het alsnog ‘gelukt’ is
Zometeen een afspraak bij de huisarts voor de misselijkheid. Het is nu al een paar dagen zo erg dat ik sta te trillen op m’n benen en niet normaal kan functioneren. Hopelijk willen ze er iets voor geven dat het weer wat aangenamer wordt…
Ik heb de nieuwe baby al ingeschreven voor het kinderdagverblijf, vandaag bracht ik mn zoon naar de peuterspeelzaal en kreeg ik de vraag “of ik iets moest vertellen” met een dikke knipoog. En dit van de grootste roddeltante uit ons dorp. Mn moeder haalt zoon op van de opvang ik ben benieuwd.. ben het ook wel erg zat om het voor me te houden. Nog twee weken tot de echo..
Hahaha erg he dat'liegen'. Ik had 2 dagen na de test ons dochtertje van nét 2 verteld dat mama een baby in dr buik had. 2 dagen dáárna moest ze naar het kdv, toen ik haar ophaalde vertelde de juf dat ze iets verteld had maar ze wisten niet of het echt zo was: Mama heeft een baby in de buik'! Ik stond daar dus echt met een mond vol tanden en kon het niet ontkennen :') En nu zegt ze het soms ook uit het niets. Dus heel lang zal het ook niet meer geheim blijven denk ik haha
Emesafene had ik nog liggen, dus weer geprobeerd, maar helaas doet het ook deze zwangerschap helemaal niks. Hou het meestal ook niet binnen, dus krijgt dan ook nauwelijks de kans om te gaan werken. Wil de gyn nog vragen of er misschien wat anders is, maar kan daar nog niet terecht. De doorverwijzing is er nog niet. En heb hem zelf wel (kan hem zo downloaden uit het patiëntenportaal van de fertiliteitskliniek), maar daar gaan ze niet mee akkoord. Gedoe dus! Wil graag een afspraak. En wil even overleggen, want voel me niet alleen ziek, blijk het ook te zijn. Heb flink koorts. En daar maak ik me toch wel een beetje zorgen over. Maar moet nu dus wachten tot die doorverwijzing geregeld is.
Hahahaha nee!! Ik wist trouwens ook niet wat een Oodie was, ben blij dat ik niet de enige was die hoefde te googlen Vind wel dat ik er nu een nodig heb!
Zetpillen geen optie voor je? Wellicht niet ideaal maar hou je wel binnen als het goed is. Sterkte in ieder geval!!
Wat een onwijs gedoe zeg, je bent gewoon beroerd en wil dat iemand even mee denkt en dan doen ze moeilijk over een technisch dingetje!
@Enigma ik schrik een beetje van de hoge koorts. Bel aub overal heen wat kan, want koorts is zwanger niet goed. En de oorzaak kan ook niet goed zijn?! Hoop dat je je gauw beter voelt!!!
@Paardenbloem @Primerose Hoelaat mogen jullie morgen? Ik pas om 15u en dochterlief is naar de opvang dus weinig afleiding..dat wordt uren voorbij kijken ben ik bang haha