Uitgerekend 16-31 mei 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Amona, 10 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    @BruggeGirl welkom!

    Hier idd 3 jongens en 1 meisje, ze zijn nu nog 7, 5, 3 en 1 :) ik kom uit regio Rotterdam.
     
  2. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Welkom @BruggeGirl ! dat is stevig zeg, 40 uur/week! Snap heel goed dat je wat meer quality time wil gaan.

    @MamaAlice030 hier ook Utrecht! :)
     
  3. Primerose

    Primerose Actief lid

    19 jul 2020
    397
    644
    93
    Vrouw
    Fijn @MamaAlice030 dat je al zo snel mag komen! Krijg je extra controles ook? Lijkt mij een heel fijn idee, gelet op het verlies van jullie zoontje. Hoe gaat het met het bruinverlies?

    Wauw wat een mooie duidelijk test @Rapunzel :thumup:

    Spannend @BB83 een eventuele tweeling :eek:!

    Welkom @Vivonne en @Elisabeth83 (spannend allemaal hoor, ik ga duimen dat deze zwangerschap heel voorspoedig zal verlopen) ! En ook @BruggeGirl! Super leuk dat jullie zijn aangesloten :D

    Kwaaltjes en klachten zijn een beetje hetzelfde. Soms vroeg wakker, honger en vervolgens wat misselijk als ik niet eet en een trekkerig gevoel bij mijn liezen/banden. Ik kom uit de regio Zuid-Holland. Ik werk 24 uur en zal dit blijven doen. Wel ga ik “pas” weer aan de slag als de baby zes maanden zal zijn. En dit is nog mijn oploop :o:

    8C978080-937E-4F19-BDE3-E63A1E91EDA7.jpeg
     
    BruggeGirl, Vivonne, Marjohke en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Marjohke

    Marjohke Actief lid

    8 jul 2021
    206
    272
    63
    Vrouw
    Wil iemand mijn afspraak er even in zitten aub? 24/9 eerste echo
     
    MamaAlice030 vindt dit leuk.
  5. MamaAlice030

    MamaAlice030 Fanatiek lid

    6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    @Vivonne ne @Elisabeth83 beth83 welkom

    Wat leuk die grote gezinnen @Elisabeth83 en @Rapunzel ! knap hoor, ik word af en toe al gek van achter 1 aan rennen haha.

    @BB83 wat leuk ook uit regio utrecht! :D

    @Primerose bruinverlies is gelukkig gestopt! Ik denk wel extra controles maar geen idee hoe en wat precies, dat bespreken we op de afspraak meteen. Mooie oploop!

    @Marjohke geen probleem, zal ik doen :)

    Ik heb zo'n ander gevoel over deze zwangerschap, wat me ook wel weer onzeker maakt en angst aanjaagt. De vorige zwangerschap ben ik zo onrustig geweest, de eerste 13 weken elke dag onzeker of het nog wel goed zat, niets aangeschaft want we zouden eerst de 20 weken echo afwachten, ook nog niet veel mensen verteld. En nu voelt het al zoveel zekerder, tuurlijk is het ook onzeker en is de spanning gek makend, ik weet niet of ik nog een verlies aan zou kunnen, maar ergens is een klein deel van me wat een soort rust ervaart wat ik hier voor niet had. Waardoor ik me natuurlijk weer mega schuldig voel tegenover ons zoontje :| Echt gek makend die wisselende emoties, en al die hormonen maken het er niet beter op :oops:
     
    Primerose vindt dit leuk.
  6. MamaAlice030

    MamaAlice030 Fanatiek lid

    6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Uitgerekende datum
    16 mei:
    BB83 - 37j - 2e kindje (mbv letrozol)
    Vivonne - 29j - 1e kindje

    17 mei:


    18 mei:
    Jo913 - 29j - 2e kindje

    19 mei:
    MamaAlice030 - 30j - 3e kindje (zoontje '18, zoontje '21 stil geboren)
    Elisabeth83 - 37j - 5e kindje

    20 mei:


    21 mei:
    Amona - 36j - 4e kindje

    22 mei:

    Primerose - 35j - 3e kindje
    Enigma - 39j - 2e kindje
    Rapunzel - 31j - 5e kindje


    23 mei:
    Marjohke - 30j - 1ste kindje

    24 mei:
    Bruggegirl - 28j - 2de kindje

    25 mei:


    26 mei:


    27 mei:


    28 mei:


    29 mei:


    30 mei:


    31 mei:


    Afspraken ♡♡♡
    21-09 - Elisabeth83 - eerste echo (ziekenhuis)
    24-09 - Marjohke - eerste echo
    27-09 - Amona - eerste echo
    27-09 - Vivonne - eerste echo
    29-09 - Jo913 - eerste echo
    01-10 - Bb83 - eerste echo (ziekenhuis)
    01-10 - MamaAlice030 - eerste echo
    01-10 - Bruggegirl - eerste echo
    04-10 - Enigma - eerste echo (vruchtbaarheidskliniek)
    7-10 - Primerose - eerste echo


    Bevallen


    ♡ Meisje: ♡ Jongen: ♡ Verrassing:
     
  7. Enigma

    Enigma Fanatiek lid

    11 jul 2019
    1.188
    1.606
    113
    Vrouw
    Deze baby is van dezelfde donor inderdaad. Had ook echt de wens om weer een kind van dezelfde donor te krijgen. Dat was nog even spannend omdat ik nog maar een paar rietjes had en er geen nieuwe voorraad meer was. Dus het was echt alles of niks. Zo blij nu gewoon zwanger te zijn! Geen ivf en gewoon een 100% broertje of zusje. Lijkt me voor de kinderen zo ontzettend fijn ook.


    @regio Ik kom uit Friesland, lekker ver uit de buurt bij de rest :D

    @werk Werk nu 36 uur, door een paar uren ouderschapsverlof op te nemen kan ik de eerste jaren naar 32 uur, dat is net wat fijner. Ook nog kunnen regelen dat ik een aantal uren thuis kan doen, dus uiteindelijk hoef ik 'maar' drie dagen daadwerkelijk de deur uit.
    Moet nog even uitzoeken hoe dat werkt met ouderschapsverlof tijdens zwangerschapsverlof, neem toch aan dat ik het dan kan pauzeren?
    Deze zwangerschap komt met mijn werk wel heel goed uit qua verlof, verwacht sowieso zo'n vijf maanden thuis te kunnen zijn.
     
    Elisabeth83, BB83 en Marjohke vinden dit leuk.
  8. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    @Primerose mooie test, die kan haast niet donkerder :D

    @MamaAlice030 hormonen kunnen je idd gek maken hè :p maar toch super dat je je zekerder voelt over deze zwangerschap! Hoef je je helemaal niet schuldig over te voelen :)

    @Enigma wat fijn dat het dus nog gelukt is met de laatste rietjes! 100% broer/zus, super :D
    Ik zie dat je dochter ook van 2020 is, van welke maand is ze?
     
    Primerose vindt dit leuk.
  9. Amona

    Amona Fanatiek lid

    23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Fijn dat je er een goed gevoel over hebt @MamaAlice030!

    @Enigma, oh wat fijn dat het met dezelfde donor nog gelukt is!

    Ik heb weer bagger geslapen haha. Donderdag cursusdag dus hoop dat ik me een beetje kan concentreren vandaag.

    Laatste test vanmorgen gedaan, ik ben zwanger! ;)

    Zoals de test doet vermoeden: ik woon in Duitsland.

    Fijne dag allemaal

    20210916_055445.jpg
     
    Primerose, Enigma, Marjohke en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Jazeker, het staat er echt!! Auf deutsch :D
    Succes met je cursusdag!
    zo volgende week al de eerste echo’s in dit groepje, spannend en leuk :thumup:

    Ik krijg het nog Spaans benauwd als ik denk dat ik dan er twee te zien zou krijgen :eek:

    we gaan het zien…
     
    Enigma, Amona en Primerose vinden dit leuk.
  11. Olivia88

    Olivia88 Actief lid

    15 sep 2018
    169
    212
    43
    Vrouw
    Hoi! Ik durf me hier ook te melden, vandaag 15dpo en de clearblue geeft 2-3weken aan. Voel me goed, matige kwaaltjes!

    Ik ben 33 en dit is mijn 2e kindje. Heb een eigen bedrijf en woon in regio Twente :) ik denk dat ik maandag de verloskundige ga bellen!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Jo913, Enigma, Amona en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. MamaAlice030

    MamaAlice030 Fanatiek lid

    6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Haha ik heb ook steeds zo'n 'omg het zullen er toch geen twee zijn' momentje :roflmao:


    Gefeliciteerd en welkom :D
     
    Marjohke, Primerose, BB83 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Elisabeth83

    Elisabeth83 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Leuk om jullie verhalen te lezen. :)

    Spannend weer hè, die eerste periode. Soms voel je van alles, dan weer helemaal niets… blijdschap, twijfel, soms zelf zo.. is het wel echt zo?

    wie van jullie wilt het geslacht niet weten? Wij hebben bij alle kids het geslacht geweten (was ook altijd kloppend met mijn gevoel). Nu zou ik het zo gaaf vinden om dat gewoon eens een keer niet te weten.
     
    Primerose vindt dit leuk.
  14. Amona

    Amona Fanatiek lid

    23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Welkom Olivia!

    Zo spannend @BB83 , ik grap ook met mijn man over 2, maar is bij mij gekheid. Bij jou is er een reële kans!

    Wij willen het geslacht wel weten. Heb al het babyspul weggedaan en vind dat makkelijker shoppen.

    Wij hebben 3 jongens, en bij de derde vond men het heel zielig dat we wéér een jongen hadden, terwijl wij daar juist op hoopten :roflmao: en dus heel blij waren.
     
  15. MamaAlice030

    MamaAlice030 Fanatiek lid

    6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Wij willen het geslacht ook graag weten. Zal wel moeilijk moment worden, als het een jongetje wordt dan is het een soort herinnering/vergelijking met onze vorige zwangerschap. Waar we zo graag een broertje voor ons oudste zoontje wilden. Maar een meisje is ook confronterend, omdat sommige spulletjes van ons oudste zoontje dan niet opnieuw gebruikt zullen worden, terwijl dat wel zo zou zijn in eerste instantie. En dat voelt dan ook als een soort afscheid nemen van een toekomst die had moeten zijn met 2 jongens ofzo. Niet dat een jongetje ons vorige zoontje zou vervangen ofzo. Meer het toekomst beeld wat we voor maanden hadden, 2 zoons, dat is dan ook iets waar definitief afscheid van moeten nemen. Ofzo. Het is een gek gevoelsding :$
     
  16. Enigma

    Enigma Fanatiek lid

    11 jul 2019
    1.188
    1.606
    113
    Vrouw
    Ze is van halverwege juli. Nu een heerlijk ondernemende dreumes.


    Mooie testen zie ik voorbijkomen! :) Ik had nog een predictor liggen dus deze vanochtend nog even gedaan. Geloof wel dat ik zwanger ben :roflmao:
    photo_2021-09-16_19-39-12.jpg


    'Angst' voor een tweeling heb ik ook hoor! In mijn eentje een tweeling erbij... naast een dreumes :eek: ik zou niet weten hoe ik dat moet doen. Hoop echt echt écht dat het er maar 1 is. :roflmao:

    @Elisabeth83 Ik wist het geslacht bij de zwangerschap van mijn dochter niet en denk dat ik het nu weer niet wil weten. Stomme was wel dat na de bevalling ik niet eens heb gekeken (wilde niet dat arts het zou zeggen, wilde het zelf zien), maar al overtuigd was dat het een meisje was. Pas toen arts zei zou je niet even kijken of het een jongen of meisje is heb ik maar even gekeken om te zien wat ik blijkbaar allang wist :roflmao:
     
    Primerose, Amona en Olivia88 vinden dit leuk.
  17. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    Mooie testen dames! Blijft leuk om te zien :D

    @Olivia88 welkom!

    @Enigma ow net iets jonger dan mijn jongste! Die is van mei. Idd een ondernemende dreumes waar je constant achteraan kan :|:roflmao:

    Angst voor een tweeling heb ik niet, ook nooit gehad, mijn man wel :roflmao: pas als de vk met een echo zei het is er maar 1, dacht ik owja het hadden er meer kunnen zijn :o:

    Wij wisten ook bij allemaal het geslacht, een verrassing lijkt me zo gaaf! Maar ik kan dat niet aan :roflmao: ik moet het gewoon weten, dan kan ik me erop instellen haha. Dus 99,9% kans dat we het nu ook weer willen weten :p
     
    Primerose en Olivia88 vinden dit leuk.
  18. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    @Elisabeth83 voor ons blijft het geslacht ook een verrassing! Was met de eerste ook zo, vonden we erg leuk en willen we nu ook weer niet weten ;) na de bevalling werd de baby op mijn buik gelegd en tilde ik het beentje om te checken, was zo grappig moment, niet te missen een jongen!!:D:cool:

    @Amona oh dear, haha schrijf niet over reële kans, dan is het dadelijk nog écht zo! Mag ik alvast aan de zuurstof? :p

    Leuk drie jongens. Wat leuk als er nu toch een zusje zou komen?
     
    Primerose en Amona vinden dit leuk.
  19. Jo913

    Jo913 Bekend lid

    14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    Heel leuk dat hier al zoveel gekletst wordt! Wij willen het geslacht deze keer niet weten (zeggen we nu:roflmao:).
    Angst voor een tweeling heb ik niet eigenlijk maar dat komt misschien ook wel doordat ik adhv follikelmetingen ook zeker weet dat er maar 1 eitje is gesprongen en tweelingen verder niet voorkomen in onze families.. maar zul je straks maar net zien haha dan lijkt t me vooral heel spannend tijdens de zwangerschap maar 2 babies lijkt me echt juist wel heel leuk (wel vermoeiend hoor haha maar ook heel leuk en bijzonder).
     
  20. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ik weet niet hoor, soms lijkt het ineens alsof ik helemaal niet zwanger ben of voel ik de kwaaltjes stukken minder en denk ik: oh nee, mijn HCg is aan het verdwijnen en ik ga een miskraam krijgen :cry:
    Ik denk er aan om toch nog even wat testen te halen straks, is dat niet stom? o_Oover 2 weken pas echo… soms slaat de twijfel en onzekerheid zo toe :(
     

Deel Deze Pagina