@BB83 heeel veel sterkte vandaag voor jullie!! En @Zonneschijn89 jeetje dat is schrikken en super naar dit nieuws, heel veel sterkte ook voor jullie! ❤ Hier afgelopen week wat stiller geweest, ik kreeg opeens mega last van mijn onderrug en ook wat bloedverlies dat steeds maar bleef aanhouden.. ik wilde niet te paniekerig zijn maar alles bij elkaar opgeteld was ik natuurlijk behoorlijk in paniek dus toch maar de vk gebeld en mocht komen.. helemaal voorbereid op slecht nieuws.. komt er opeens een gummibeertje van precies 9 weken met kloppend hartje in beeld.. zooo blij mee en zo niet meer op gerekend!!! Dus ik klim weer terug op mijn roze/blauwe wolk❤
Er wordt veel aan je gedacht @BB83 Hopelijk valt het allemaal een beetje mee. jemig @Jo913 wat zul je geschrokken zijn! Gelukkig geen rare dingen.
Wow wat lief van jullie allemaal Het is me meegevallen, moest me om 8 uur melden, werd daarna naar de zaal gebracht en verpleegkundige was superlief! Bloeddruk meten, warme badjas kreeg ik aan, infuus naald prikken (dat was nog meest vervelende van de hele ochtend!) nog een keer plassen en toen kwam de arts me ophalen voor naar de behandelkamer. Ik kreeg nog wat uitleg en mocht daarna op de stoel, kreeg ‘drugs’ toegediend waar ik lekker slaperig van werd en verdoving waar ik verder niets van heb gevoeld. Toen was het binnen 10 mins klaar en werd ik overgetild, overstap naar bed en werd ik naar zaaltje teruggebracht. Kreeg nog een extra warme deken plus nog een warme kruik op mijn buik van de verpleging, ze hebben goed voor me gezorgd. Toen uurtje soort van uitslapen, daarna rechtop water drinken en kreeg ik eten. Daarna plassen en paar keer check op bloedverlies en bloeddruk enzo en was ik klaar. Vriend heeft me weer opgehaald en dat was het. Nu thuis vandaag alles beetje in slow-motion doen en niet tillen, dus en dan word ik morgen gebeld voor nacontrole. allemaal goed verlopen dus, vraag me nog steeds af wanneer ik nu emotioneel ga worden, want dat heb ik helemaal niet Over 2 weken ofzo kan ik dan zelf eeer een echo plannen om te kijken of weer kunnen starten met zwanger worden, hope so
Dikke knuffel voor jou @BB83 , gelukkig viel het mee. Hopelijk een goed herstel. Doe rustig aan ♥️♥️♥️
Dat klinkt in ieder geval alsof ze goed voor je hebben gezorgd, fijn! En laat je thuis ook nog maar even vertroetelen. Niet te veel nadenken over wat je wel of niet zou moeten voelen, maar gewoon laten komen zoals het komt. En jezelf zeker geen schuldgevoel aanpraten als het emotioneel niet loskomt. Iedereen verwerkt het vroeg of laat op z’n eigen manier en hierin is er geen goed of fout… Ik wens je een goed herstel en hoop binnenkort te lezen dat het geluk aan jullie kant staat!
'Gelukkig' is het enigzins meegevallen @BB83 Neem nu vooral de tijd om dit te verwerken en ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn. @Jo913 Wat spannend moet dat geweest zijn. Wel super fijn dat je nu een mooi kloppend hartje hebt gezien ❤ Hier nog een week tot de termijnecho en de spanning stijgt weer! Gelukkig is mijn maag ondertussen tot rust gekomen en voel ik me weer wat beter. Kan wel echt moeilijk eten dus ik probeer maar gewoon van alles wat te eten zodat ik in ieder geval genoeg zuivel, fruit en vezels binnen krijg. Groente gaat heel lastig!
Jeetje, toch wel een hele gebeurtenis. Doe maar even rustig aan en zorg goed voor jezelf (en laat je vriend goed voor jezelf zorgen). Misschien dat je het emotionele niet zo hebt omdat je diep van binnen al wist dat het vruchtje niet levensvatbaar zou zijn en je door wilt voor een volgende ronde. Ik hoop op een snel herstel voor jou, sterkte en rustig aan de komende dagen! Liefs!
Echt heel bijzonder!! Was voor mij ook de eerste echo. Nu al zo benieuwd naar de volgende . Wat ik ook zo leuk vind is het enthousiasme van de verloskundige/echoscopiste!
Goedemorgen lieve dames, heel veel succes met je allereerste echo @Ines98! En voor jou @Elraange ook veel succes met de eerste echo van jullie zesde kindje En natuurlijk ook voor @droomwens79 Hopelijk een goede tweede echo vandaag! @Enigma Ik hoop dat gyn wat voor je kan betekenen en je ook nog even mag spieken naar je kleintje ♥️ Fijn @BB83 dat het allemaal vlot is verlopen! Hopelijk verloopt het herstel ook voorspoedig en kunnen jullie weer aan de slag. Ik hoop dat je snel weer een positieve zwangerschapstest in handen zult hebben! Ook fijn @Vivonne dat het drankje werkt en je maag is gekalmeerd Wachten duurt lang hè! Wat stressvol @Jo913! Gelukkig een prachtig gummiebeertje met hartslag! Hopelijk is het bloedverlies en de rugpijn inmiddels ook opgehouden. Ik kan mij dat ook zo herinneren @Jacks07 en @curlymom! Die allereerste echo van je kleintje is zo speciaal! Ik vergeet hem ook echt nooit meer. Natuurlijk vergeet ook de echo’s van mijn tweede en nu derde niet, maar dan weet je al een beetje wat je kunt verwachten
Thanks allemaal, het bloedverlies was afgelopen nacht alweer nul, dus gaat best snel. Voel me ook boven verwachting goed vandaag! Op naar weer een eisprong
@Primerose dank je wel spannend hoor. K mag over een uurtje. @Ines98 en @droomwens79 jullie ook succes @BB83 wat fijn dat het is meegevallen en het bloedverlies over is. Hopelijk snel fijn nieuws.