Een beetje dubbel dus.. @Ballyss Wel fijn het kloppende hartje! Wanneer mag je weer terug? Oh meiden ik ben ook zo, zo, zo moe. Ik slaap ontzettend goed. Vannacht ook ongeveer 11 uur gemaakt (oké helaas ook 45 min bezig geweest met de jongste) maar dan nog word ik ‘s ochtends wakker alsof ik net de marathon heb gelopen Ik zou serieus nu al naar bed willen. Ik kan er wel van janken Fijn om hier een beetje herkenning te lezen..
Fijn dat het met jullie uk goed gaat @Ballyss. Is jouw man nog in behandeling of weer hersteld? Of hoe is daar de stand. Wat schrikken die cyste, een kippenei klinkt wel groot. Wanneer krijg je weer controle? @Primerose herkenbaar, hoewel mn nachten niet denderend zijn, maar net ook al weer geslapen. Echt niet fit dus gebruik de herfstvakantie om toe te geven aan t hangen. Volgende week 'moet' er weer vanalles. Hopelijk kan jij er ook wat aan toegeven!
Ik mag gelukkig over twee weken weer terug. Ik hoop dat het onschuldig is. Wel deed de echo doen erg pijn. Mijn man is gelukkig schoon verklaard, maar als je zoiets hebt meegemaakt schrik je toch iets meer dan normaal denk ik. We werden er ook echt verdrietig van. De verloskundige kende onze voorgeschiedenis dus die vond het ook erg lastig merkte we.
Wat goed dat jouw man inmiddels schoon verklaard is. Denk dat die angst altijd zal blijven. Altijd op je hoede na zulke levenservaringen. Was het een inwendige echo? Hopelijk zal de cyste geen complicaties geven de komende tijd.
Fijn dat er toch weer goede echo's zijn geweest vandaag! @Ballyss ik hoop idd ook voor je dat het onschuldig is en dat je er niet teveel last van gaat krijgen. Ik heb sinds vandaag een zeurende pijn in mijn onderbuik. Is dat normaal rond deze termijn? Zou het kunnen zijn dat ik last van heb van mijn baarmoeder die groeit?
Denk ook dat het normaal is idd. Langzaam zal je baarmoeder nu boven het schaambot gaan uitkomen. Ik voel ook wel spanning soms onderin, maar herken het meer als mn banden. Ook bij snelle bewegingen is dat soms gevoelig.
Wat fijn weer goede echo's! @Ballyss beetje dubbel dus vandaag. Hopelijk lost de cyste gewoon zelf op. Fijn dat je over twee weken alweer mag. @Vivonne hier ook flink last van mijn buik vandaag. Zullen vast de banden zijn. Heb idee dat mijn buik ook ineens weer gegroeid is. @Primerose hier ook zo vreselijk moe. Vanavond ook maar weer op tijd naar bed en hopen dat de kleine meid niet te vaak wakker wordt.
@Ballyss, wat fijn dat het goed was met jullie kleintje! Maar wat schrikken van die cyste en zo groot ook. Ik hoop dat het vanzelf oplost, of in iets anders onschuldigs is. Fingers crossed… Zeker gezien jullie historie snap ik je mixed feelings! @Elraange, wat fijn weer een goede echo! Wordt je ingeleid vanwege je ervaring tijdens eerdere bevallingen?
Mn immuunsysteem ligt echt flink onderuit. Mn hoest is nog steeds niet weg en een nieuwe verkoudheid dient zich al weer aan Groenten/gezond avondeten spreekt me zo tegen momenteel. Lukt het jullie een beetje?
Ja ook en anders ivm gewicht kindje. Heb allemaal minimaal 4 kilo kids rond de 38wkn. ( vaak door zwangerschapssuiker veroorzaakt) ik ga iig niet voorbij de 39wkn
@Ballyss yes wat mooi nieuws, maar indd ook schrikken van je grote cyste.. Helemaal met zo'n vg. Kan me voorstellen dat je weer terug dacht aan die horrortijden.
@Primerose, ik merk dat ik nu vooral overdag eerder moe ben. Ik was vandaag thuis aan het werk, maar zat knikkebollend achter mijn laptop
Fijn @Elraange dat je tweede echo ook weer goed was! Mijn buik is afgelopen week ook een stukje gegroeid Ik heb ook met regelmaat last van mijn liezen en banden. @Amona Ik probeer het wel, maar het is ook wel wat lastig met die twee kleintjes van mij. Als de jongste van bijna 2 bijvoorbeeld ‘s middags slaapt, wil de oudste van 5 ook graag samen met mij een spelletje doen of spelen. Wat dat betreft vind ik mijn werkdagen minder intensief dan thuis met de meisjes , helaas is het deze week ook daar extra druk. Dus dan maar op tijd naar bed, hoe ongezellig ik dat ook vindt.. Groente zijn hier ook absoluut geen favoriet, terwijl ik daar normaal echt gek van ben. Tijdens al mijn zwangerschappen liep ik hier tegen aan. Ik probeer overdag wat meer rauwkost/groente te eten ter compensatie van de weinige trek in de avond Edit: maar dat lukt ook vaak genoeg niet
Dames met de slechte echo, ontzettend verdrietig, sterkte! En voelt zo dubbel in hetzelfde bericht, maar super van de goede echo's die er ook waren! Sorry even korte reactie van mij heb alles weer bijgelezen, wij zijn een weekje op vakantie dus ben er niet veel. De moeheid is bij mij ook extreem, vreselijk. Vind het ook echt lastig met de kids om me heen, ik heb zo weinig puf en hun aanwezigheid is soms gewoon al teveel Gezond eten, mwah... veel meer zin in ongezond maar savonds staat er wel agv op tafel, moet wel met kinderen hè haha. En die zeurende pijn onderin je buik, die heb ik constant, heel naar, beetje een ongesteldheidgevoel. Volgens de vk idd de groei van je baarmoeder. Ik zei toen tegen haar dat ik dat apart vind dat ik daar zo'n last van heb, na meerdere kindjes weet je lijf toch wel hoe en wat maar blijkbaar is het met een 3e/4e/5e juist erger, fijn
Dankjewel dames voor de lieve reacties, ik hoop het gewoon even twee weken te laten rusten. we hebben het gisteren onze zoon vertelt, hij vond het echt geen interessant nieuws en wilde gewoon weer verder spelen. We zijn er later weer op terug gekomen en nu zegt hij dat hij een broertje met de lekker mannelijke naam kyra krijgt