pff weeral werken, zo geen zin in.. 11 tot 19u.. heb je lekker niets aan je dag. of weekend .. sorry ben in baalmodus vandaag
@MamaAlice030 Oh wat een verschrikkelijk nieuws en dat na alles wat jullie al hebben meegemaakt. Heel veel sterkte!
Ik las nu pas even bij… wat een verrekte klote nieuws @MamaAlice030 kan het niet anders zeggen lieve warme knuffel voor jullie!!!
het was zo leuk. We gingen een fotoshoot met de familie doen. En na de familiefoto was er een moment dat alleen de kleinkinderen op de foto gingen. Toen heb ik mijn zoontje de echo foto laten geven aan mn neefje en nichtje. Zo schattig we hebben dat moment dat iedereen het ontdekt dus op de foto. Iedereen was blij (en verrast) mn moeder baalde alleen dat ze alle babyspullen al had weggedaan
Ohnee @MamaAlice030 wat k*t en vreselijk voor jullie ik lees het nu pas. En dat na een paar goede echo’s waarbij je toch hoop krijgt. Wordt er nog verder onderzoek gedaan naar eventuele oorzaken? Ik wens jullie veel sterkte de komende tijd. Bah, het leven is soms zo oneerlijk.
Beginnen bij jullie de zwangerschapskwaaltjes al af te nemen? Zou nu toch ongeveer af kunnen gaan nemen? Ik ben nu bijna 9 weken en ik hoop dat het einde van de misselijkheid in zicht is!
Hier is het de afgelopen 2 dagen ook afgenomen...zou de placenta al zover in ontwikkeling zijn of ....? Word zo zenuwachtig. Morgen echo, hoop dat ik kan slapen!
@Ballyss aaah wat leuk en bijzonder om het zo te doen!!! Qua kwaaltjes, ik ben nog wel super moe en ook wat misselijk maar niet meer zo erg gelukkig.. overgeven heb ik gelukkig sowieso maar een paar keer gedaan, heb daar ook zo'n hekel aan dus blij dat t me deze zwangerschap redelijk bespaard is gebleven (en ik hoop heel hard dat ik het nu niet over mezelf afroep en het alsnog gaat beginnen haha)
Hier is de standaard ochtendmisselijkheid voor een end weg. Maar er hoeft maar een vies geurtje in m’n neus te vliegen of ik moet overgeven. Dat bleef bij m’n dochtertje de hele zwangerschap en ik ben bang nu weer!
Wat super leuk @Ballyss! Heerlijk dat je familie het nu weet Fijn hoor @MDvD96!! we duimen dat dit kleintje goed blijft zitten Succes met de termijnecho @Amona! Ik ben het hele weekend ziek geweest met keelpijn, verhoging en koorts (ondanks paracetamol). Nu ook nog niet fit. Ik ben (ook) wel een stuk minder moe en misselijk. Laten we zeggen dat ik mij best veel zorgen maak. Ik hoop zo dat het gewoon goed gaat en we donderdag een mooie termijnecho hebben ♥️ Ik kan niet wachten tot de baby gaat bewegen en ik connectie kan gaan maken!