Heeee even een updateje, gisteren de 20 weken gehad en alles was goed!!! @Primerose we weten niet of het een jongetje of meisje is.. moest echt m'n tong er bijna af bijten want ik ben wel nieuwsgierig maar nóg liever wacht ik tot de bevalling voor de verrassing (al denk ik wel te voelen dat het een jongen is maargoed....)oh en ja inderdaad heerlijk dat getrappel nog, had tegen het einde van mijn vorige zwangerschap echt beurse plekken van dat lompe geschopt haha nou daar kijk ik nog even niet naar uit!
Oh wat een fijne mooie updates weer een meisje erbij. Leuk. @Enigma oh wat hoop k dat jij je snel beter gaat voelen. K heb helaas al zw.diabetes ontwikkeld.. Nu eerst wk bloedsuikers bijhouden en dan dinsdag wrsch over op insuline. Gelukkig al ervaring dus dat scheelt.
Helaas heb ik niet de energie momenteel om op iedereen te reageren maar wilde even laten weten dat ik toch corona heb gekregen.. Ben er ondanks gevaccineerd te zijn goed beroerd van. Mijn neus zit potdicht. Zoutoplossing en stomen helpt niet. De verloskundige zegt geen neusspray en de huisarts zegt het mag wel... heb de afgelopen dagen al 3x xylometazoline 1mg gebruikt en heb nu net de kindervariant van 0,5mg laten bezorgen. Echt een ellende want ik krijg bijna geen lucht.
♡♡♡Uitgerekende datum♡♡♡ 12 mei ♡ Vivonne - 29j - 1e kindje 14 mei ♡ Jo913 - 29j - 2e kindje 18 mei: ♡ Primerose - 35j - 3e kindje ♡ curlymom - 36j - 1e kindje 19 mei: ♡ Elisabeth83 - 37j - 5e kindje ♡ Kleinbeginnen - 32j- 2e kindje 20 mei: ♡ Lynn1994 - 27j - 1e kindje 22 mei: ♡ Enigma - 39j - 2e kindje ♡ Olivia88 - 33j - 2e kindje 23 mei: ♡ Amona - 36j - 4e kindje 24 mei: ♡ Bruggegirl - 28j - 2e kindje 25 mei: ♡ Paardenbloem - 29j - 4e kindje ♡ Marjohke - 30j - 1e kindje 26 mei: ♡ Witte2017 - 31j - 2e kindje ♡ MDVD96 - 25j - 2e kindje 27 mei: ♡ Ines98 - 22j - 1e kindje 28 mei: ♡ sierheester - 33j - 4e kindje 29 mei: ♡ Shirley1987 - 34j - 3e kindje (1e kindje samen) 30 mei: ♡ Jacks07 - 27j - 1e kindje 31 mei: ♡ Leejoo84 - 37j - 2e kindje 2 juni: ♡ Ballys - 33j - 2e kindje 4 juni: ♡ ELraange - 39j - 6e kindje (1 kindje verloren) ♡♡♡ Afspraken ♡♡♡ December: 23 - Primerose - 20 weken echo 27 - Vivonne - 20 weken echo 28 - Enigma - 20 weken echo Januari 3 - curlymom - 20 weken echo 3 - Lynn1994 - 20 weken echo 4 - Olivia88 - 20 weken echo 5 - Jacks07 - 20 weken echo 5 - Ballys - 20 weken echo 6 - Shirley1987 - 20 weken echo 10 - sierheester - 20 weken echo 10 - Vivonne - controle verloskundige 12 - Vivonne - groeiecho ivm covid 19 - Enigma - controle gyn ♡ Voorgevoel jongen | meisje: ♡*Amona *Ines98 *Marjohke *Jacks07 *Vivonne *Ballys *KleinBeginnen *leejoo84 *Olivia88 *Elisabeth83 *Jo913 *Lynn1994 * meisje ✩ Sterretjes ✩BB83 7+4 Zonneschijn89 Kells Marinda1988 MamaAlice030 Droomwens79 9+5 ♡♡♡ Bevallen ♡♡♡ ♡ Meisje: (5) ♡ Jongen: (4) ♡ Verrassing: (4)
@Vivonne , ik hoop dat het al wat beter met je gaat, veel beterschap. ik ben de afgelopen dagen vrij geweest en merk nu dat ik toch wel vrij vaak harde buiken heb. Hebben jullie dat ook al? Ik weet dat ik het de vorige zwangerschap ook had. Toen ook een aantal keer opgenomen geweest, maar dat was pas rond de 30 weken.
@Jo913 fijn dat de 20 weken echo goed was! Ik wil ook niet weten of het een jongen of meisje wordt, maar tijdens echo kijk ik ook altijd even of ik toch iets zie @Elraange wat balen van de zw.diabetes. Dat is echt stom @Vivonne beterschap! Lijkt me heel naar nu corona te krijgen. Normaal is het flink volstoppen met ibu/paracetamol, maar nu doe je dat ook niet zo snel. Hopelijk ben je er snel weer bovenop! @Ballyss Ik had van de week ook last van harde buiken, vroeg me al af of dat zo vroeg kon, maar als jij het ook hebt kan het dus wel.
Fijn van de goede 20-weken @Jo913! ♥️ Wat leuk dat jullie het een verrassing laten! Spannend @Elraange Wat enorm vervelend dat je (weer) zw diabetes hebt ontwikkelend! Niet leuk! Betekent dat dan ook dat ze je zullen gaan inleiden tzt ? Ohhh nee @Vivonne! Dat is ook echt shit zo voor de kerstdagen én dat je zo verstopt bent! Ik heb tijdens allebei mijn zwangerschappen wel eens Xylo gebruikt (de kindervariant) anders was het ook echt niet te doen. Zwanger en verkouden is echt ellendig. Mijn meisjes zijn in ieder geval perfect gezond geboren Veel beterschap! @Ballyss en @Enigma Vervelend van de harde buiken! Ik herken het niet, maar ik heb daar sowieso niet zo heel veel last dan, dus ik ben geen eerlijke graadmeter. Wij hadden gisteren gelukkig ook een perfecte 20-weken echo van onze kleine man. Wat hij trouwens constant liet zien, dat hij een jongetje is Het begint nu al We hebben genoten! Ik hoop dat het verder met iedereen goed gaat en ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen!
Wat een prachtige foto @Primerose. Fijn dat de echo helemaal goed was Hoe gaat het nu @Vivonne? Hoop dat je al wat opknapt. Iedereen fijne dagen gehad dusver?
Wat een mooi plaatje @Primerose @Amona Ben inmiddels opgeknapt en voel me een stuk beter. Zal blij zijn dat ik morgen eindelijk de echo heb.. merk dat ik best onzeker ben geworden de laatste weken. Ik voel de baby nog altijd niet en ben vooralsnog ook niet heel veel aangekomen (nog geen 3,5kg). Ben de afgelopen week zelfs afgevallen!
@Vivonne wat fijn eindelijk de echo vandaag, veel plezier! @MarianneLE welkom! Natuurlijk niet te laat. Gaat alles goed?
@MarianneLE Natuurlijk ben je niet te laat! Welkom! 20 weken echo was goed! Heb alleen wel een laagliggende placenta dus dat wordt met 32 nog een keer bekeken. Iemand daar toevallig ervaring mee?
Bedankt! Ik heb een sua maar buiten dat om gaat gelukkig alles goed Ik weet nu ook dat ik een meisje krijg! Hoe is het bij jullie ? Gaat allles ongecompliceerd?
Hoi meiden, Voelen jullie allemaal al de kindjes geregeld bewegen en schoppen? Hier blijft dat dus zo achter, m’n placenta ligt deels voor en deels achter. M’n dochtertje voelde ik al veel rond dit termijn. Maar deze kleine man laat weinig teken van leven merken. Alle controles en dergelijke zijn gewoon goed, dus er zijn geen reden tot zorg. Maar ik vind het zelf gewoon heel jammer.
Ik ben nu 19.3 en heb sinds 2 dagen het idee dat ik wat voel als ik lig en me goed ontspan. Alleen dat kan ik me ook inbeelden. De placenta ligt aan de voorkant dus kan nog wel even duren! Hopelijk komt het snel voor iedereen!
@Vivonne ik had het bij mijn vorige zwangerschap ook, bij de controle echo was de placenta mooi naar boven “gekropen” overigens ben ik totaal nog niet aangekomen, alleen maar afgevallen.. mn buik is wel echt mega. Maar goed ik ben dan ook wat te zwaar en kan geen volledige maaltijd meer eten. Hier echt hebben we met kerst slecht nieuws gehad over een familielid, merk het gelijk aan mn baarmoeder, hele kerst harde buiken gehad.. gelukkig deze week vrij hoop dat het wat af gaat nemen.