♡ Uitgerekend 9 mei t/m 31 mei♡ 9 mei: LittleMiess - 27 jaar - 2e kindje 15 mei : 16 mei : 17 mei : Mama092013 - 34 jaar - 4e kindje 18 mei : 19 mei : Viktoriya - 33 jaar - 3e kindje ( eerste samen na mmm) MamaD- 21 jaar - 2e kindje 20 mei : Mommy1994 - 28 jaar - 2e kindje Snuisterkonijn - 33 jaar - 2e kindje 21 mei : Appelflapje - 36 jaar - 2de kindje 22 mei : Mamaen - 31 jaar - 2e kindje 23 mei : 24 mei : Boerenmeisje124 - 29 jaar - 1e kindje Lachebekje87 - 36 jaar - 2de kindje Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje 25 mei : Watermeloentje - 28 jaar - 2e kindje 26 mei : Thengymo - 40 jaar - 2e kindje 27 mei : 28 mei : Caramelx, 29 jaar, eerste kindje LauraAB123 - 37 jaar - 2e kindje Stresskipje - 35 jaar - 2e kindje 29 mei : Bertina - 32 jaar - 2e kindje 30 mei : Koffielove - 28 jaar - 1e kindje 31 mei : Suze29 - 38 jaar - 2e kindje (1e als BAM) Vivonne - 31 jaar - 2e kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (4) Meisje (4) Verrassing (12) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Mamaen - 5 februari - controle + groeiecho Bertina - 5 februari zh afspraak, echo met gynaecoloog voor groei cyste Lachebekje87 - 7 februari - controle Viktoriya - 8 februari afspraak zk verloskundige Mommy1994 - 13 februari - controle Kaas123 - 21 februari - bevalling voorlichting Viktoriya - 22 februari groei echo afspraak arts Kaas123 - 1 maart - controle en groeiecho Mamaen - 6 maart - controle + groeiecho Mommy1994 - 7 maart controle + groeiecho Mamaen - 28 maart - bespreken bevalwensen verpleegkundige
Dank je wel! Wat fijn van deze nieuwe baan klinkt wel alsof je er nu wel echt blij mee bent in tegenstelling tot de vorige keer. Dat moet inderdaad veel beter voelen. En ha met de uren en regelingen komt het vast goed!
Wat een naar omstandigheden goed bericht om te lezen. En nu hopelijk weer lekker een beetje genieten van de lichtpuntjes, zelf de slingers ophangen, maar volgens mij kunnen jullie dat wel, dikke knuffel.
Wij hebben gisteren weer een groeiecho gehad en ons kleine mannetje is iets afgebogen, maar was nog niks om ons zorgen over te maken dus doe dat ook maar niet. Verder moest ik een OGTT doen waar ik goed van baalde om eerlijk te zijn. Ik had een normaal gewicht toen ik zwanger werd, ik ben niet absurd maar gewoon normaal aangekomen en de baby is dus alles behalve een reus . Dus ik vond eigenlijk dat ik nul indicatie heb. Maar goed ik gebruik wel orale corticosteroïden dus dat is wel de indicatie. Nu heb ik eerder dagcurves geprikt en blijft mijn bloedsuiker ook met de corticosteroïden in hoge (stress) dosering acceptabel aldus de endocrinoloog, dus hoefde er nooit wat mee. Maar zij hanteren een afkap waarde van 12 na een normale maaltijd. Voor de OGTT moest ik <7,8 voor een 'maaltijd' die meer dan 1,5x zoveel koolhydraten bevat als normaal. En nu zit ik momenteel ook nog op stressdosis corticosteroïden. Dus ik zie de bui al hangen. De gyneacoloog zei dat ik me niet druk moest maken want moet eerst toch een dieet doen, maar dat is precies mijn probleem. Ik geb voor topsport jarenlang gedieet, al mijn eten afgewogen elke gram koolhydraat, eiwit en vet uitgerekend elke calorie geteld zodat het precies klopte. En ik ben er wel klaar mee.... Bevriende kinderarts suggereerde dat ik dan maar gewoon miest zeggen dat ik het dieet volgde en het gewoon niet doen zeker omdat de Baby dus niet groot is. Want het tegenstrijdige is dat als de mini verder af gaat wijken ik bijvoeding ga krijgen. Anyway dat was ff de nutteloze klaagzang. En ik heb de uitslag nog niet dus wellicht maak ik me druk om niets. Verder in de rollercoaster heb ik nog steeds bacteriën in mijn longen, en is de orthopeed nu bang dat het toch naar mijn been verspreid is. Ik krijg deze week een spoed mri en het plan te horen. Probeer me nog niet druk te maken maar weet zelf wel dat het been er erg slecht uitziet. Hoe is het met jullie? @Bertina hoe is je cyste? @Mamaen jij nog een controle gehad met nieuws, of juist rustig? @suze29 al begonnen op werk? @Appelflapje een oplossing voor je maag kunnen vinden?
♡ Uitgerekend 9 mei t/m 31 mei♡ 9 mei: LittleMiess - 27 jaar - 2e kindje 15 mei : 16 mei : 17 mei : Mama092013 - 34 jaar - 4e kindje 18 mei : 19 mei : Viktoriya - 33 jaar - 3e kindje ( eerste samen na mmm) MamaD- 21 jaar - 2e kindje 20 mei : Mommy1994 - 28 jaar - 2e kindje Snuisterkonijn - 33 jaar - 2e kindje 21 mei : Appelflapje - 36 jaar - 2de kindje 22 mei : Mamaen - 31 jaar - 2e kindje 23 mei : 24 mei : Boerenmeisje124 - 29 jaar - 1e kindje Lachebekje87 - 36 jaar - 2de kindje Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje 25 mei : Watermeloentje - 28 jaar - 2e kindje 26 mei : Thengymo - 40 jaar - 2e kindje 27 mei : 28 mei : Caramelx, 29 jaar, eerste kindje LauraAB123 - 37 jaar - 2e kindje Stresskipje - 35 jaar - 2e kindje 29 mei : Bertina - 32 jaar - 2e kindje 30 mei : Koffielove - 28 jaar - 1e kindje 31 mei : Suze29 - 38 jaar - 2e kindje (1e als BAM) Vivonne - 31 jaar - 2e kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (4) Meisje (4) Verrassing (12) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Lachebekje87 - 7 februari - controle Viktoriya - 8 februari afspraak zk verloskundige Mommy1994 - 13 februari - controle Kaas123 - 21 februari - bevalling voorlichting Viktoriya - 22 februari groei echo afspraak arts Kaas123 - 1 maart - controle en groeiecho Laura123 - 4 maart - groeiecho Mamaen - 6 maart - controle + groeiecho Mommy1994 - 7 maart controle + groeiecho Mamaen - 28 maart - bespreken bevalwensen verpleegkundige
Fijn dat je toch goed opgevolgd wordt zeg, waarom denkt de orthopeed dat het naar je benen gegaan is? Lijkt me heel eng.. Ben je nog steeds opgenomen in het ZH of ondertussen thuis? Sorry kan niet meer volgen! Hier heftige week achter de rug vind ik, griep gehad waardoor ik drie dagen uitgeput op de bank lag met spierpijnen en koorts. Mn zoon had het ook, alleen niet zo heftig als ik. Bij mij is het dan nog verder overgegaan in een longontsteking, vast niks in vergelijking met wat jij hebt @Kaas123 maar vond het erg vermoeiend. Weinig geslapen door het vele hoesten. Neem nu bijna een week antibiotica waardoor het wel beter gaat. Maar alles is nog erg vermoeiend. Zoon is gelukkig genezen. Heftig om ziek te zijn in combinatie met een peuter. Afgelopen weekend even naar het ziekenhuis geweest voor een paar uurtjes om toch maar even te checken. Koorts bleef stijgen en ik had enorme hoofdpijn door de sinusitis die ik al drie weken heb. Been there, done that. Echt mijn zwakke plek, iedere 2-3 maanden heb ik er last van, en het duurt telkens langer voor het weer over is. Geeft zo'n druk in je hoofd/sinussen.. Gelukkig alles oké. "Uitzieken" is de boodschap. Het gaat in ieder geval al 100x beter vandaag dus ik mag niet klagen. Baby werd bij vorige controle een weekje vooruit gezet in groei, maar dat was bij m'n zoon ook, die werd telkens groter en zwaarder gemeten dan hij "hoorde". Uiteindelijk toch erg gemiddeld geboren qua lengte en gewicht. Is nu wel heel lang voor zijn leeftijd, maar dat heeft ie van z'n vader. We gaan vrijdag voor een 3D-echo! Benieuwd of we z'n koppie mooi op beeld krijgen, bij mn eerste zoon lukte dat nooit omdat hij telkens met z'n handjes voor zn gezicht lag :-D
Dank je wel! Nee ik ben gelukkig (nu) gewoon thuis. Heb gisteren zelfs gewerkt . Daar zullen 'ze' wel weer van alles van vinden maar struisvogels zijn gelukkiger, dus zolang het kan ga ik ervoor. Vervelend dat je zo ziek bent! En dan ook nog met een peuter dat moet pittig zijn. Je hoeft niet te vergelijken hoor, ieder heeft zijn eigen uitdagingen en het is altijd anders, dus eigenlijk kan je het ook niet vergelijken. Het is gewoon ook heel rot! Goed dat je naar het ziekenhuis gegaan bent, toch zekere voor het onzekere en veel plezier vrijdag met je 3D echo! En ja met die metingen is er toch ook wel een grote marge vaak blijkt achteraf.
Nou ik heb me druk gemaakt om niets , mijn OGTT was volledig normaal. Dat is toch wel een pak van mijn hart. Verder ga ik donderdag weet door de MRI dus kan ik vandaag nog ff doen alsof er niks aan de hand is, ik ben gisteren ook "gewoon" gaan werken. Het was mega druk, maar ging goed en een mooie afleiding. Vrijdag ben ik echo model in het WKZ en gaat mijn schoonmoeder mee, ze is er zo blij mee. Ze heeft zelf alleen zoons en je merkt dat ze het toch jammer vindt minder betrokken te zijn. Ik trek ook meer naar mijn moeder en zus, maar dacht bij deze ach ik doe haar er zo veel plezier mee. En ze is vorige week 65 geworden. Hopelijk zetten ze hem ook op 3D ofzo, zi benieuwd naar ons kleine mannetje. Bevriende kinderarts zei je hebt wel een heel relaxt mannetje die zich er niks van aantrekt dat je ziek bent, en zo is het, echt super fijn. Nu weet ik niet of het me een hele slechte moeder maakt maar ik wil, indien de orthopeed wil opereren, eigenlijk echt algehele narcose ipv een ruggenprik. Want ik ben te getraumatiseerd om dit zo te doen. Een keizersnede zou ik wel met ruggenprik durven proberen. Toen ik 17 was heb ik eens een kijkoperatie in mijn knie gehad, waarbij de ruggenprik niet goed geplaatst was en ik dus nog gevoel had, met grote paniek ben ik toen alsnog in slaap gebracht. Dus dat plus alles wat er orthopedisch gezien gebeurt is de afgelopen 2 jaar maakt dat ik het echt niet wil. Nu heb ik veel onderzoeken gelezen en kan narcose ook gewoon veilig, zeker als je er van uit gaat (en dat moet je doen) dat de baby nu niet geboren wordt. Maar over het algemeen wordt de ruggenprik als veiliger gezien. Ik moet denk ik gewoon even met de anesthesist en gyneacoloog overleggen. Maar goed voel me alleen al schuldig dat ik dit denk en wil.
♡ Uitgerekend 9 mei t/m 31 mei♡ 9 mei: LittleMiess - 27 jaar - 2e kindje 15 mei : 16 mei : 17 mei : Mama092013 - 34 jaar - 4e kindje 18 mei : 19 mei : Viktoriya - 33 jaar - 3e kindje ( eerste samen na mmm) MamaD- 21 jaar - 2e kindje 20 mei : Mommy1994 - 28 jaar - 2e kindje Snuisterkonijn - 33 jaar - 2e kindje 21 mei : Appelflapje - 36 jaar - 2de kindje 22 mei : Mamaen - 31 jaar - 2e kindje 23 mei : 24 mei : Boerenmeisje124 - 29 jaar - 1e kindje Lachebekje87 - 36 jaar - 2de kindje Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje 25 mei : Watermeloentje - 28 jaar - 2e kindje 26 mei : Thengymo - 40 jaar - 2e kindje 27 mei : 28 mei : Caramelx, 29 jaar, eerste kindje LauraAB123 - 37 jaar - 2e kindje Stresskipje - 35 jaar - 2e kindje 29 mei : Bertina - 32 jaar - 2e kindje 30 mei : Koffielove - 28 jaar - 1e kindje 31 mei : Suze29 - 38 jaar - 2e kindje (1e als BAM) Vivonne - 31 jaar - 2e kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (4) Meisje (4) Verrassing (12) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Lachebekje87 - 7 februari - controle Mommy1994 - 13 februari - controle Kaas123 - 21 februari - bevalling voorlichting Viktoriya - 22 februari groei echo afspraak arts Kaas123 - 1 maart - controle en groeiecho Laura123 - 4 maart - groeiecho Mamaen - 6 maart - controle + groeiecho Mommy1994 - 7 maart controle + groeiecho Mamaen - 28 maart - bespreken bevalwensen verpleegkundige
Afgelopen week een inwendige echo gehad in het ziekenhuis. Waarbij de cyste eerst niet werd gezien. Helemaal blij. Maar mijn man vond dit toch wat vreemd en vroeg aan echoscopiste of zij de vorige echo kon inzien. Dat kon. Daarop was de cyste goed zichtbaar. Toen wilde ze toch nogmaals een inwendige echo doen. En toen zag ze hm wel gelijk. Hij was alleen wat naar achter geschoven ivm de gegroeide baarmoeder. Afijn, hij zit er dus los, lijkt verder niet gegroeid te zijn. De placenta ligt nog steeds voor de nooduitgang. Hierna hadden we een gesprek met de gynaecoloog. Die vond het normaal voor dit termijn dat de placenta er nog voor lag. Ik dacht echt, oké wat doe ik hier?? En die cyste, hopelijk krijg je er geen last van, dit is iets voor na je zwangerschap. Oké weten we ook weer Met 32 weken nogmaals controle in het ziekenhuis. Ik maak me niet meer druk iig. Het zal wel.
Hopelijk trekt de placenta nog mooi omhoog! Toch het fijnste als er zo min mogelijk risico bij komt kijken en je überhaupt de kans krijgt het vaginaal te proberen lijkt me? Bij de eerste heb je toch ook geen keizersnede gehad? Wel heel fijn dat de cyste voor nu geen zorgen geeft! Kan dat weer van het lijstje af.
Spannende tijd toch weer voor jullie met je longen/been! Heb je nog nieuws? Ik vind je zeker geen slechte moeder dat je voor een narcose zou kiezen of dit overweegt! Denk dat goed voor jezelf zorgen als moeder/ouder ook een heel belangrijk voorbeeld is voor je kind. Vind het voor mezelf altijd zonde als ik in dat soort medische situaties kies voor de ‘slechtere’ optie vanwege een angst, maar snap helemaal dat het zeker een overweging kan zijn! Hoe was de echo met je schoonmoeder? Juist fijn dat je haar kan betrekken bij de zwangerschap toch? Zij wordt net zo goed oma van jullie kindje. Heb zelf gelukkig een heel goede band met m’n schoonmoeder, dat maakt t wel makkelijker natuurlijk. En fijn dat je geen zwangerschapsdiabetes hebt! Vind ook dat je al wel genoeg op je bordje hebt trouwens
♡ Uitgerekend 9 mei t/m 31 mei♡ 9 mei: LittleMiess - 27 jaar - 2e kindje 15 mei : 16 mei : 17 mei : Mama092013 - 34 jaar - 4e kindje 18 mei : 19 mei : Viktoriya - 33 jaar - 3e kindje ( eerste samen na mmm) MamaD- 21 jaar - 2e kindje 20 mei : Mommy1994 - 28 jaar - 2e kindje Snuisterkonijn - 33 jaar - 2e kindje 21 mei : Appelflapje - 36 jaar - 2de kindje 22 mei : Mamaen - 31 jaar - 2e kindje 23 mei : 24 mei : Boerenmeisje124 - 29 jaar - 1e kindje Lachebekje87 - 36 jaar - 2de kindje Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje 25 mei : Watermeloentje - 28 jaar - 2e kindje 26 mei : Thengymo - 40 jaar - 2e kindje 27 mei : 28 mei : Caramelx, 29 jaar, eerste kindje LauraAB123 - 37 jaar - 2e kindje Stresskipje - 35 jaar - 2e kindje 29 mei : Bertina - 32 jaar - 2e kindje 30 mei : Koffielove - 28 jaar - 1e kindje 31 mei : Suze29 - 38 jaar - 2e kindje (1e als BAM) Vivonne - 31 jaar - 2e kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (4) Meisje (4) Verrassing (12) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Lachebekje87 - 7 februari - controle Mommy1994 - 13 februari - controle Kaas123 - 21 februari - bevalling voorlichting Viktoriya - 22 februari groei echo afspraak arts Kaas123 - 1 maart - controle en groeiecho Laura123 - 4 maart - groeiecho Mamaen - 1 maart - controle + groeiecho Mommy1994 - 7 maart controle + groeiecho Mamaen - 25 maart - controle + groei echo Mamaen - 28 maart - bespreken bevalwensen verpleegkundige
Iedereen bij jullie ondertussen alweer beter?? Ziek met een jong kindje bij je is zeker heel zwaar. En dan ben je natuurlijk ook nog hartstikke zwanger! Hopelijk nu geen klachten meer. Was de 3D echo goed gelukt?? wel heel bijzonder om te zien hè! Ook benieuwd of de baby op jullie eerste zoon lijkt? Wij leken al echt wel overeenkomsten te zien, zo leuk.
Wat fijn dat ze je graag willen hebben! Goed en knap van je dat je ondanks je zwangerschap hebt doorgezet en verder bent gaan kijken. Vind ik echt stoer, zeker omdat je er alleen voor staat en dus als enige verantwoordelijk bent voor je inkomen. Hopelijk zijn jullie er bij de arbeidsvoorwaarden samen goed uitgekomen?
Ik lig momenteel al zo’n 2 uur wakker door maagzuur.. komt steeds vaker voor maar zo erg als vannacht is het nog niet geweest! Bij de eerste ook erg gehad, gelukkig kan ik me ‘s nachts prima vermaken met een beetje terug lezen op het forum haha. Hier lijkt er iets meer rust aan te komen maar het blijft een roerige en emotionele periode. Deze week weer 3x afspraak met het ziekenhuis gehad, gelukkig is vooralsnog alles stabiel. Er is wel echt heel veel gebeurd en deze zwangerschap zal waarschijnlijk vol zorgen blijven, gelukkig worden we daarin goed begeleid door zowel het academisch als het regionale ziekenhuis. Ik kan gelukkig wel echt nog genieten van deze zwangerschap en ben vooral heel erg dankbaar voor dit trappelende kindje in m’n buik! Zo’n heerlijk gevoel vind ik het. Voordeel aan al dit medische is ook dat we ons kleintje al meermaals in 3D hebben mogen zien. En verder ga ik komende week voor het eerst sinds 5 weken weer proberen wat te werken.. heel benieuwd hoe dat gaat bevallen. Gelukkig is mn werkgever daarin heel respectvol en betrokken en bepaal ik vooral zelf wat ik hierin wil en kan.
Vervelend dat maagzuur. Herkenbaar ook. Bij mij werken Rennies heel goed Misschien heb je dat al geprobeerd.
Nee indd geen keizersnee gehad nog. Zit ik ook niet echt op te wachten. Maar ja wie wel. De vorige keer heb ik uren persdrang gehad omdat onze zoon sterrenkijker was. Daarna veel last gehad van mijn lichaam Welke uit elkaar getrokken was van het persen en vacuüm pomp. Dus ja tis allemaal wat haha
Dank voor je bericht. Ja dat houd mijn rollercoaster wel rijdend . Donderdag ochtend was stond ik in het AMC waar ik te horen kreeg dat mijn MRI niet doorging omdat ik op de verkeerde scanner gepland was ivm de zwangerschap. Ik baalde en vond dit vrij slordig van de radiologie omdat de arts assistent (orthopeed in opleiding, en ik heb die rol zelf ook dus weet precies hoe irritant dit is) zelfs de radioloog gebeld had bij de aanvraag, let op deze patiënt is zwanger en het ook in de aanvraag gezet had. Toen zeiden ze ook nog dat ik gewoon terug op de spoedlijst zou gaan en dat ze de orthopedie niet op de hoogte gingen brengen. Dat heb ik toen zelf maar gedaan. Toen werd ik uiteindelijk vrijdag gebeld voor een nieuwe spoedplek op woensdag de 14de, dat is wel laat... Maar goed ik had niet echt keus. Vanmorgen (op zaterdag dus) belde de arts assistent dat ze nog overlegd had met de professor en eigenlijk vinden ze het te lang duren, dus de overweging is om een foto en echo te maken van het been. Maar ze hebben wel liever de MRI. Toen hebben we besproken dat ik denk dat ik waarschijnlijk wel kan wachten op het juiste onderzoek. Maar dat ik echt contact moet opnemen als het achteruit gaat of ik zieker wordt. Ergens komt het mij niet slecht uit dat de MRI op woensdag is, want de prof opereert op dinsdag en dat betekend dus nog een weekje uitstel en dan is de kleine al bijna 27 weken, wat ik toch prettiger vindt. Kijk we gaan er niet vanuit dat hij geboren wordt, dat moet je niet doen, maar het risico is er wel bij een operatie. Bedankt ook voor je lieve begripvolle reactie over de narcose. Het is iets wat nog niet in het ziekenhuis besproken is en misschien loop ik te veel op de zaken vooruit. Maar het is toch fijn om begrip te krijgen. Het echo model zijn was echt heel leuk, mijn schoonmoeder vond het ook zo leuk, dat maakte het zo waardevol ook. En mooie plaatjes, ik ven dus helemaal verliefd. Ik heb opzich een prima band met haar maar het is zeker niet hetzelfde als met mijn moeder of zus. Daarom misschien juist wel goed om dan dus specifiek haar te vragen nu want inderdaad zij is net zo goed oma. We zijn daarna nog even in het Prinses Maxima centrum geweest waar ik wat dingen kon laten zien, heeft ze ook wat meer veekd van waar ik werk, vond ze ook heel leuk en ze heeft een KiKa beer gekocht voor de baby. Haha ja super fijn dat dieet bespaart is
Dank voor je bericht. Ja dat houd mijn rollercoaster wel rijdend . Donderdag ochtend was stond ik in het AMC waar ik te horen kreeg dat mijn MRI niet doorging omdat ik op de verkeerde scanner gepland was ivm de zwangerschap. Ik baalde en vond dit vrij slordig van de radiologie omdat de arts assistent (orthopeed in opleiding, en ik heb die rol zelf ook dus weet precies hoe irritant dit is) zelfs de radioloog gebeld had bij de aanvraag, let op deze patiënt is zwanger en het ook in de aanvraag gezet had. Toen zeiden ze ook nog dat ik gewoon terug op de spoedlijst zou gaan en dat ze de orthopedie niet op de hoogte gingen brengen. Dat heb ik toen zelf maar gedaan. Toen werd ik uiteindelijk vrijdag gebeld voor een nieuwe spoedplek op woensdag de 14de, dat is wel laat... Maar goed ik had niet echt keus. Vanmorgen (op zaterdag dus) belde de arts assistent dat ze nog overlegd had met de professor en eigenlijk vinden ze het te lang duren, dus de overweging is om een foto en echo te maken van het been. Maar ze hebben wel liever de MRI. Toen hebben we besproken dat ik denk dat ik waarschijnlijk wel kan wachten op het juiste onderzoek. Maar dat ik echt contact moet opnemen als het achteruit gaat of ik zieker wordt. Ergens komt het mij niet slecht uit dat de MRI op woensdag is, want de prof opereert op dinsdag en dat betekend dus nog een weekje uitstel en dan is de kleine al bijna 27 weken, wat ik toch prettiger vindt. Kijk we gaan er niet vanuit dat hij geboren wordt, dat moet je niet doen, maar het risico is er wel bij een operatie. Bedankt ook voor je lieve begripvolle reactie over de narcose. Het is iets wat nog niet in het ziekenhuis besproken is en misschien loop ik te veel op de zaken vooruit. Maar het is toch fijn om begrip te krijgen. Het echo model zijn was echt heel leuk, mijn schoonmoeder vond het ook zo leuk, dat maakte het zo waardevol ook. En mooie plaatjes, ik ven dus helemaal verliefd. Ik heb opzich een prima band met haar maar het is zeker niet hetzelfde als met mijn moeder of zus. Daarom misschien juist wel goed om dan dus specifiek haar te vragen nu want inderdaad zij is net zo goed oma. We zijn daarna nog even in het Prinses Maxima centrum geweest waar ik wat dingen kon laten zien, heeft ze ook wat meer veekd van waar ik werk, vond ze ook heel leuk en ze heeft een KiKa beer gekocht voor de baby. Haha ja super fijn dat diee bespaart is