Goedemorgen dames, geen probleem bertina. Van die kwaaltjes herken ik zeker. Ben echt de dagen aan aftellen tot verlof. Ik heb vanaf 28 maart verlof al. Heb een week vakantie voor 34 weken genomen dus dat is al over 3 weken. Komt echt puur om de banden pijn en mijn werk waar ik veel moet staan lopen bewegen. Gaat niet zo goed samen meer. Gister hier een glucose test gehad ook ben benieuwd wat er uit zal komen. 2 weken geleden was de kleine man te klein en nu had ik afgelopen donderdag te veel vruchtwater vandaar de glucose test. Mijn lichaam zorg voor meer vetjes bij de menneke. Hoe is het verder met iedereen. Lachebekje veel sterkte en wijsheid de komende tijd. Geef het tijd, heb er niet echt woorden voor in wat voor rollercoaster je belandt bent. Fijne dagen dames
Wat een heftig nieuws. Dat verwacht je niet meer rond deze termijn. Ik wens jullie ontzettend veel sterkte toe. Liefs
Hoi!!! Nou het is goed gedaan. Lekker is anders maar het viel mee. Heb het rustig opgedronken. In de wachtkamer werd ik heel kort even misselijk, misschien twee minuten, en daarna niets meer aan de hand. Kon al gauw mijn uitslag online zien. Nuchter 4.4 en na het drankje 7.6 (dus dat is koele kiele???) maar volgens de verloskundige prima. Welke waarden hadden jullie?
Oh bij ons hoef je niet te prikken een uur na het drankje, alleen twee uur erna. Wat ik begrijp ligt de grens twee uur later op 7.8 dus zou nog net goed moeten gaan bij jou. Hihi. Laat je het weten?
Gelukkig viel het mee! Ik had 4.5 nuchter, na een uur 5.8 en na 2 uur 5.1, echt super netjes volgens mij haha. Dus zag aan de waarden zelf al snel dat t wel goed zat! Denk dat jij ook helemaal goed zit hoor zeker als de vk dat ook aangeeft toch het fijnste!
Oh spannend! Ik denk dat je waarde na 2 uur prima is maar weet niet wat ze van die 9.3 gaan zeggen.. hoor je er vandaag wat over?
♡ Uitgerekend 9 mei t/m 31 mei♡ 9 mei: LittleMiess - 27 jaar - 2e kindje 17 mei : Mama092013 - 34 jaar - 4e kindje 19 mei : Viktoriya - 33 jaar - 3e kindje ( eerste samen na mmm) MamaD- 21 jaar - 2e kindje 20 mei : Mommy1994 - 28 jaar - 2e kindje Snuisterkonijn - 33 jaar - 2e kindje 21 mei : Appelflapje - 36 jaar - 2de kindje 22 mei : Mamaen - 31 jaar - 2e kindje 24 mei : Boerenmeisje124 - 29 jaar - 1e kindje Lachebekje87 - 36 jaar - 2de kindje Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje 25 mei : Watermeloentje - 28 jaar - 2e kindje 26 mei : Thengymo - 40 jaar - 2e kindje 28 mei : Caramelx, 29 jaar, eerste kindje LauraAB123 - 37 jaar - 2e kindje Stresskipje - 35 jaar - 2e kindje 29 mei : Bertina - 32 jaar - 2e kindje 30 mei : Koffielove - 28 jaar - 1e kindje 31 mei : Suze29 - 38 jaar - 2e kindje (1e als BAM) Vivonne - 31 jaar - 2e kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (4) Meisje (4) Verrassing (12) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Kaas123 - 18 maart controle Mamaen - 18 maart - controle + groei echo Mamaen - 25 maart - (groei)echo academisch ziekenhuis Viktoriya - 26 maart groei echo en gynaecoloog Kaas123 - 28 maart - echo, groei en placenta positie + controle Mamaen - 28 maart - bespreken bevalwensen verpleegkundige Bertina - 2 april - echo en afspraak gyn, beslissing keizersnee. Viktoriya - 4 april verpleegkundige bevalplan Viktoriya - 9 april groei echo en gyn Mamaen - 13 april - controle + groei echo Viktoriya - 23 april verloskundige Viktoriya - 30 april verloskundige Viktoriya - 7 mei gyn
Denk pas 26 maart als weer afspraak met arts heb en ga er van uit als er wat niet aanstond ze zouden bellen.
*Ik breek even in* oohh lieve @Lachebekje Toevallig dat ik dit bericht van je lees...wat een intens verdrietig bericht hebben jullie gekregen woorden schieten tekort... Ik wil je in elk geval heel veel kracht en sterkte toe wensen!♡
@Lachebekje87 hier zijn niet echt de gepaste woorden voor. Wat een vreselijk nieuws... Heel veel sterkte... ❤️❤️❤️
♡ Uitgerekend 9 mei t/m 31 mei♡ 9 mei: LittleMiess - 27 jaar - 2e kindje 17 mei : Mama092013 - 34 jaar - 4e kindje 19 mei : Viktoriya - 33 jaar - 3e kindje ( eerste samen na mmm) MamaD- 21 jaar - 2e kindje 20 mei : Mommy1994 - 28 jaar - 2e kindje Snuisterkonijn - 33 jaar - 2e kindje 21 mei : Appelflapje - 36 jaar - 2de kindje 22 mei : Mamaen - 31 jaar - 2e kindje 24 mei : Boerenmeisje124 - 29 jaar - 1e kindje Lachebekje87 - 36 jaar - 2de kindje Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje 25 mei : Watermeloentje - 28 jaar - 2e kindje 26 mei : Thengymo - 40 jaar - 2e kindje 28 mei : Caramelx, 29 jaar, eerste kindje LauraAB123 - 37 jaar - 2e kindje Stresskipje - 35 jaar - 2e kindje 29 mei : Bertina - 32 jaar - 2e kindje 30 mei : Koffielove - 28 jaar - 1e kindje 31 mei : Suze29 - 38 jaar - 2e kindje (1e als BAM) Vivonne - 31 jaar - 2e kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (4) Meisje (4) Verrassing (12) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Mamaen - 18 maart - controle + groei echo Mamaen - 25 maart - (groei)echo academisch ziekenhuis Viktoriya - 26 maart groei echo en gynaecoloog Kaas123 - 28 maart - echo, groei en placenta positie + controle Mamaen - 28 maart - bespreken bevalwensen verpleegkundige Bertina - 2 april - echo en afspraak gyn, beslissing keizersnee. Viktoriya - 4 april verpleegkundige bevalplan Viktoriya - 9 april groei echo en gyn Mamaen - 13 april - controle + groei echo Viktoriya - 23 april verloskundige Viktoriya - 30 april verloskundige Viktoriya - 7 mei gyn
Ik ben 6 maart met ontslag gegaan en kreeg toen te horen dat ze toch vonden dat de groei van de kleine wat afboog (van p60 naar p35) dus dat ik op 18 maart, bij de controle, een extra echo zou krijgen. Daarmee kwam ik op elke '2 weken' een groei echo. Op 11 maart had ik controle bij de orthopeed en ging de antibiotica van iv naar oraal. Vandaag op 18 maart dus weer een vol ziekenhuis dagje. Update; De baby weegt nu zo'n 1700 gram en is qua groei weer terug op het eigen lijntje p60, dus super goed! We kwamen de longarts nog tegen op de gang en die is ook even mee naar binnen geweest, longen gaan nu heel goed gelukkig. We hebben het nog even over de mepolizumab gehad, de gift van 10 mei moet ik gewoon krijgen (en mag niet uitgesteld) en die week daarvoor is de concentratie op zijn laagst. Dus als alles zo blijft gaan is het streven de baby in de week voor 10 mei te laten komen. Dit was al eerder besproken maar nu meer definitief. En dan wordt het kindje in week 37 geboren. Volgende week donderdag 28/3 wordt er nog een placenta ligginsecho gedaan (en groeiecho) en dan is de hoop natuurlijk dat de placenta als nog voldoende opgetrokken is dat vaginaal kan. Verder bij de orthopeed geweest. Helaas is de zwelling weer gaan groeien zo'n vier dagen nadat de AB van iv naar oraal ging, daarbij heb ik toch ook weer een wat gestegen CRP en leuco's, niet daverend hoog maar ik kan niet heel goed CRP maken bij mijn sepsis was het 109, dus ze zijn ergs strikt op elke stijging. Ook houd ik verhoging en slaap ik nog iedere middag. Dus ja echt heel top gaat het nog niet. Plan is nu dat ik woensdag opnieuw op de infectie bespreking besproken wordt. Dat ze hopen deze week nog een mri te maken en vrijdag nieuwe beoordeling op de poli. Dit is fijn want andere optie direct weer opnemen en iv starten zag ik niet zitten. Dus ja het is een beetje 2 uiterste maar merk dat ik zelf gewoon heel blij ben dat het kindje goed gaat, de rest zie ik wel We hebben het kamertje bijna af.
Tjonge Kaas. Het blijft almaar spannend en wisselend. Wat een leuk kamertje! Handig dat buro/commode voor jou. Wij hebben een commode met het werkblad zodanig dat het verschoon kussen rechtdoor voor je kan liggen ipv zijwaarts. Persoonlijk ben ik dit zo gewend en vind het zijwaarts verschonen/aankleden gewoon lastig. Ben benieuwd of meer van jullie dit hebben. Maar het lijkt me ook makkelijk voor personen die zittend/in een rolstoel hun kind helpen moeten. Ik heb over 2 weken de placenta liggings echo. Ben erg benieuwd. Dan hoop ik meer zekerheid te krijgen over keizersnee. Morgen 30 weken zwanger.
♡ Uitgerekend 9 mei t/m 31 mei♡ 9 mei: LittleMiess - 27 jaar - 2e kindje 17 mei : Mama092013 - 34 jaar - 4e kindje 19 mei : Viktoriya - 33 jaar - 3e kindje ( eerste samen na mmm) MamaD- 21 jaar - 2e kindje 20 mei : Mommy1994 - 28 jaar - 2e kindje Snuisterkonijn - 33 jaar - 2e kindje 21 mei : Appelflapje - 36 jaar - 2de kindje 22 mei : Mamaen - 31 jaar - 2e kindje 24 mei : Boerenmeisje124 - 29 jaar - 1e kindje Lachebekje87 - 36 jaar - 2de kindje Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje 25 mei : Watermeloentje - 28 jaar - 2e kindje 26 mei : Thengymo - 40 jaar - 2e kindje 28 mei : Caramelx, 29 jaar, eerste kindje LauraAB123 - 37 jaar - 2e kindje Stresskipje - 35 jaar - 2e kindje 29 mei : Bertina - 32 jaar - 2e kindje 30 mei : Koffielove - 28 jaar - 1e kindje 31 mei : Suze29 - 38 jaar - 2e kindje (1e als BAM) Vivonne - 31 jaar - 2e kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (4) Meisje (4) Verrassing (12) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Mamaen - 18 maart - controle + groei echo Mamaen - 25 maart - (groei)echo academisch ziekenhuis Stresskipje - controle vlk Viktoriya - 26 maart groei echo en gynaecoloog Kaas123 - 28 maart - echo, groei en placenta positie + controle Mamaen - 28 maart - bespreken bevalwensen verpleegkundige Bertina - 2 april - echo en afspraak gyn, beslissing keizersnee. Viktoriya - 4 april verpleegkundige bevalplan Viktoriya - 9 april groei echo en gyn Mamaen - 13 april - controle + groei echo Viktoriya - 23 april verloskundige Viktoriya - 30 april verloskundige Viktoriya - 7 mei gyn