Lief! Voor jou natuurlijk niet maar vind het toch fijn dat ik niet de enige ben met de krampen haha en heel super dat jouw verloskundige je vandaag een beetje gerust heeft kunnen stellen!
Ik heb vandaag mogen bloedprikken op HCG, ik denk dat ik morgen eind van de middag of anders maandag de uitslag daarvan heb. daarna moet ik nog een keer bloed prikken, nou zat ik er zelf aan te denken om dat na een week weer te doen. Dan zou die wel aardig verdubbeld moeten zijn lijkt mij?! ik ben echt heel erg benieuwd, ook naar wat mijn waarde vandaag überhaupt was ookal gaat het daar nu niet om want ik weet alleen wat als ik de uitslag van volgende week ook heb haha. ik ga maar eens kijken wat een normale waarde hoort te zijn met 5 weken. Morgen nog even mijn urine naar de huisarts voor een blaasontsteking uit te sluiten, ben benieuwd wat daar uit komt!
@Kaas123 voor jou morgen een afspraak met mogelijk een echo?! Spannend. Heb je zelf ook spanning of valt het allemaal wel mee.
Ja klopt! Ik ben eigenlijk helemaal niet gespannen het voelt goed en ik voel me heel positief. Ik had mooie testen, nu gestopt. (Nog) niet echt klachten. Maar na alles wat ik medisch gezien heb meegemaakt voelt het als heel positief, ik ben trots op mijn lichaam en kijk met veel vertrouwen. Ik ben uiteraard wel heel nieuwsgierig dus lijkt me leuk om even te kijken. Dank je wel voor het vragen!
Thanks! Ja dat wist ik wel dat dat nogal een range was. Ik ben morgen 5 weken dus ik ga iniedergeval er van uit dat die richting de 2600 zou moeten. Maar gaat me het meeste om wat de HCG heeft gedaan als ik volgende week opnieuw prik hoor. Sommige mensen hebben namelijk een lagere HCG. Ik kon er ook alleen wat mee als ik 2x zou prikken. Ik had zelf een afbeelding gevonden die hem nog anders aan geeft.
Super fijn zoveel positiviteit! Mag ook wel eens vind ik haha! en ja altijd leuk om even te mogen kijken inderdaad. Veel plezier en geniet ervan!
Deze tabel komt uit mijn ziekenhuis, ip zou alles boven de 850 al prima moeten zijn. Maar gaat idd om de oploop, het verdubbeld elke 48-72u. En ik zou ook ff in de tabel van je eigen ziekenhuis kijken niet elk lab werkt hetzelfde. Ik verwacht dat je de referentie waarden wel bij de uitslag in je online dossier krijgt.
Oh ja dat zal ik dan wel mee krijgen denk ik ja en anders kan ik er altijd even om vragen. Ik heb via de huisarts laten prikken dus heb het niet in het ziekenhuis gedaan. Dat komt vast goed. Inplaats van na 48-72 uur weer prikken kan ik ook een week wachten toch? Of zal het dan handiger zijn om dat gewoon over 3 dagen weer te doen. De arts zei dat het me misschien meer gerust zou stellen als ik het dan na een week zou doen omdat ik dan volgende week ook een positieve bloedwaarden kan hebben. En het dan nog maar 1 week is tot me echo haha. Dan zou die inprincipe verdriedubbeld moeten zijn
Fijn dat je bloed kon laten prikken vandaag! Ik denk dat je het inderdaad online al eventueel zou moeten kunnen vinden in je online dossier, of anders ergens morgen. Hopelijk geeft het je wat extra vertrouwen
♡ Uitgerekend 15 t/m 31 mei ♡ 15 mei : 16 mei : 17 mei : Mama092013 - 34 jaar - 4e kindje 18 mei : 19 mei : Viktoriya - 33 jaar - 3e kindje ( eerste samen na mmm) 20 mei : Cappuchino - 36 jaar - 3e kindje (eerste samen) ICSIqueen - 34 jaar - 1e kindje (na 3 puncties en 8e tp) 21 mei : Appelflapje - 36 jaar - 2de kindje 22 mei : Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje Lachebekje87 - 36 jaar - 2de kindje 23 mei : 24 mei : Mommy1994 - 28 jaar - 2e kindje Snuisterkonijn - 32 jaar - 2e kindje Boerenmeisje124 - 29 jaar - 1e kindje 25 mei : Mamaen - 31 jaar - 2e kindje Watermeloentje - 28 jaar - 2e kindje 26 mei : 27 mei : Bertina, 32 jaar, tweede kindje Ties , 28 jaar , 3de kindje 28 mei : 29 mei : 30 mei : 31 mei : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (11) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Kaas123 - 22 september - fertiliteitsarts afsluiting, mogelijk echo Kaas123 - 25 september - telefonisch consult gyneacoloog (officieel terugkoppeling preconceptie consult) Mama092013 - 2 oktober vroege echo ICSIqueen - 3 oktober echo Viktoriya - 4 oktober- echo Snuisterkonijn - 4 oktober intake + echo Ties - 5 oktober - echo Mommy1994 - 6 oktober - echo vitaliteit Cappuchino - 6 oktober - vitaliteitsecho Kaas123 - 10 oktober - eerste consult poli ernstig astma en zwanger Boerenmeisje124 - 11 oktober - echo Bertina- 11 oktober - vroege echo Lachebekje87 - 12 oktober - echo Mama092013 - 13 oktober intake + termijnecho Appelflapje - 13 oktober 1ste echo Mamaen - 16 oktober - vitaliteitsecho Kaas123 - 19 oktober - intake + echo Mamaen - 24 oktober - intake Mamaen - 30 oktober - termijnecho Mommy1994 - 1 november - termijnecho Lachebekje87 - 15 november - Nipt test Mommy1994 - 20 november - intake - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kan niet zeggen dat het dan erger wordt, wel meer als ik het over het algemeen koud heb. Of aan het einde van de dag.
Ik kan zelf helaas niet de 30ste maar misschien zijn hier dames die het leuk vinden. Zie dat de foto vaag is, gaat om echo modellen die zaterdag 30/9 minder dan 13 weken (of meer dan 22 weken) zwanger zijn. Je krijgt foto's en parkeerkosten vergoed. Het is in het UMC Utrecht. Tijden; 9u, 10u, 12u en 13u. Info en aanmelden echocursusbasis@umcutrecht.nl
Ik vanmorgen geplast en toen dacht ik oeps! Ik wilde nog een test doen haha. Nou, nu bewaar ik 'm voor morgen. Mijn officiële nod. Hierna zal ik maandag de kliniek bellen om het nieuws te delen. Ik zal dan ook om een vroege echo vragen ivm eerdere bbz. Inmiddels heb ik al wel extra utrogestan voorgeschreven gekregen ivm eerdere miskramen, dus dat is fijn.