♡ Uitgerekend 15 t/m 31 mei ♡ 15 mei : 16 mei : 17 mei : Mama092013 - 34 jaar - 4e kindje 18 mei : 19 mei : Viktoriya - 33 jaar - 3e kindje ( eerste samen na mmm) 20 mei : Cappuchino - 36 jaar - 3e kindje (eerste samen) ICSIqueen - 34 jaar - 1e kindje (na 3 puncties en 8e tp) 21 mei : Appelflapje - 36 jaar - 2de kindje 22 mei : Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje Lachebekje87 - 36 jaar - 2de kindje 23 mei : 24 mei : Mommy1994 - 28 jaar - 2e kindje Snuisterkonijn - 32 jaar - 2e kindje Boerenmeisje124 - 29 jaar - 1e kindje 25 mei : Mamaen - 31 jaar - 2e kindje Watermeloentje - 28 jaar - 2e kindje 26 mei : 27 mei : Bertina, 32 jaar, tweede kindje 28 mei : 29 mei : 30 mei : 31 mei : Suze29 - 38 jaar - 2e kindje (1e als BAM) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (11) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Kaas123 - 25 september - telefonisch consult gyneacoloog (officieel terugkoppeling preconceptie consult) Mama092013 - 2 oktober vroege echo ICSIqueen - 3 oktober echo Viktoriya - 4 oktober- echo Snuisterkonijn - 4 oktober intake + echo Kaas123 - 6 oktober - vroege echo Mommy1994 - 6 oktober - echo vitaliteit Cappuchino - 6 oktober - vitaliteitsecho Kaas123 - 10 oktober - eerste consult poli ernstig astma en zwanger Bertina - 11 oktober - eerste echo Boerenmeisje124 - 11 oktober - echo Lachebekje87 - 12 oktober - echo Mama092013 - 13 oktober intake + termijnecho Appelflapje - 13 oktober 1ste echo Mamaen - 16 oktober - vitaliteitsecho Kaas123 - 19 oktober - intake + echo Mamaen - 24 oktober - intake Mamaen - 30 oktober - termijnecho Mommy1994 - 1 november - termijnecho Lachebekje87 - 15 november - Nipt test Mommy1994 - 20 november - intake - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Nou dames, anmorgen naar het toilet en roze bloedverlies. Na 1 keer vegen niet meer. Erna met oorstokje erin om t kijken en die kwam er rood uit. Met slijm. Ik heb verder geen krampen ed. Maar zo begon mijn miskraam in juni ook. Roze met vegen. 5 dagen duurde dit en toen mega krampen en bloeden echt doorgezet met stolsels etc. Ben daar nu zo bang voor en denk echt dat dit nu een miskraam is/ word. Voel me echt k.u.t
Dat is echt mega schrikken! En wil je nu natuurlijk helemaal niet zien. Ik stuur alle positieve vibes jou kant op!!
♡ Uitgerekend 15 t/m 31 mei ♡ 15 mei : 16 mei : 17 mei : Mama092013 - 34 jaar - 4e kindje 18 mei : 19 mei : Viktoriya - 33 jaar - 3e kindje ( eerste samen na mmm) 20 mei : Cappuchino - 36 jaar - 3e kindje (eerste samen) ICSIqueen - 34 jaar - 1e kindje (na 3 puncties en 8e tp) 21 mei : Appelflapje - 36 jaar - 2de kindje 22 mei : Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje Lachebekje87 - 36 jaar - 2de kindje 23 mei : 24 mei : Mommy1994 - 28 jaar - 2e kindje Snuisterkonijn - 32 jaar - 2e kindje Boerenmeisje124 - 29 jaar - 1e kindje 25 mei : Mamaen - 31 jaar - 2e kindje Watermeloentje - 28 jaar - 2e kindje 26 mei : 27 mei : Bertina, 32 jaar, tweede kindje 28 mei : 29 mei : 30 mei : 31 mei : Suze29 - 38 jaar - 2e kindje (1e als BAM) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (11) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Kaas123 - 25 september - telefonisch consult gyneacoloog (officieel terugkoppeling preconceptie consult) Mama092013 - 2 oktober vroege echo ICSIqueen - 3 oktober echo Viktoriya - 4 oktober- echo Snuisterkonijn - 4 oktober intake + echo Kaas123 - 6 oktober - vroege echo Mommy1994 - 6 oktober - echo vitaliteit Cappuchino - 6 oktober - vitaliteitsecho Kaas123 - 10 oktober - eerste consult poli ernstig astma en zwanger Suze 29 - 10 oktober - vroege echo voor locatie bepaling Bertina - 11 oktober - eerste echo Boerenmeisje124 - 11 oktober - echo Lachebekje87 - 12 oktober - echo Mama092013 - 13 oktober intake + termijnecho Appelflapje - 13 oktober 1ste echo Mamaen - 16 oktober - vitaliteitsecho Kaas123 - 19 oktober - intake + echo Mamaen - 24 oktober - intake Mamaen - 30 oktober - termijnecho Mommy1994 - 1 november - termijnecho Lachebekje87 - 15 november - Nipt test Mommy1994 - 20 november - intake - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Wat vervelend! Ik hoop dat het niet doorzet en alles gewoon goed gaat.. snap dat je onzekerheid nu de pan uit rijst. Sterkte en houd ons maar op de hoogte!!
Ik heb de kliniek gebeld met het positieve nieuws, ik kon me niet meer inhouden tot maandag haha en ivm mijn eerdere bbz mag ik eerder komen. 10 oktober! Dan zou ik 6.4 moeten zijn, dus ik ben heel benieuwd of het dan op de juiste plek zit en of alles het naar behoren doet. Ik sta er positief in in ieder geval
Ik heb gisteren een fotoboekje gemaakt voor mijn ouders met foto's van de fotoshoot van het voorjaar met de hele familie. In het midden heb ik een pagina gemaakt met familie X plus 1 31 mei 2024. Eens kijken hoe snel het kwartje valt als ik het ga geven haha. Alleen het duurt een week voordat het er is! Dan moet ik nog een week m'n mond houden tegen m'n ouders, niet te doen haha. Maar wel leuk ook, ik heb enorme voorpret nu hihi. 2 vriendinnen weten het wel inmiddels, dat was wel fijn om te delen. Voor m'n broers wil ik ook zo'n fotoboekje maken denk ik. Daar ga ik mij het weekend even op storten.
Ik heb de uitslag van mijn urine binnen, er was wel een beetje bloed gevonden maar niet zo erg dat ze er direct wat aan willen doen en vinden ze ook niet heel raar met een zwangerschap. Ze doen mijn urine op de kweek en daar hoor ik dinsdag meer van. Mijn HCG waarde was ook binnen en die is 5134 op het moment, dat is volgens mij een mooie waarde. Nu volgende week woensdag nog een keer prikken en dan zou die zeker 2x verdubbeld moeten zijn.
Oh shit dat meen je niet, wat enorm klote… ik snap heel goed dat je nu direct denkt dat het een miskraam is, kan helaas twee kanten op… heel veel sterkte en heel veel positieve vibes jouw kant op!!
Ik ben nu 5 weken 2 dagen. We hadden gewoon 'geluk' dat we deze afspraak toch al hadden. Was eigenlijk voor start ivf, maar dus niet meer nodig gelukkig. Want de kans met ivf was ook niet erg goed omdat ik gewoon in de vervroegde overgang ben, dit is dus ons wonder. We moeten er ook op rekenen dat het bij dit kindje blijft. Voor mij is het feit dat het ingenesteld is en nu ontwikkeld al heel fijn, want daar zit het grootste probleem, met weinig eitjes en dun baarmoederslijmvlies. En nu ben ik vol vertrouwen, het moest zo zijn.
Super leuk!!! Heel benieuwd hoe ze reageren. Wij hadden het afgelopen weekend mijn broer verteld, hij woont in Zwitserland en we waren dat weekend bij hem, dus mooie timing. We waren daarvoor 2 weken in Frankrijk en ik had een fles mooie champagne en een fles alcoholvrije meegenomen. En gezegd deze fles is voor jou en je vriendin en deze fles voor dit weekend. En je zag hem echt zo kijken van mijn zus houd juist van een goede champagne, en toen viel het kwartje, haha.
De eerste prik, nog vele te gaan tot 6 weken na de bevalling. Ik heb 3x trombose gehad, bij mijn ernstige infectie en vele operaties maar toch er is een risico. En voor de liefhebber mijn echo plaatjes.
Wat een super mooi plaatje al!! En mijn God, die fragmin heb ik trauma’s aan, heb na de keizersnede na 3 keer spuiten de hele lading weggegooid.. wat een hel was dat, misschien ben ik gewoon een piepert maar kreeg allemaal dove plekken ervan op mn benen die na weken en weken pas wegtrokken, respect voor jou!
♡ Uitgerekend 15 t/m 31 mei ♡ 15 mei : 16 mei : 17 mei : Mama092013 - 34 jaar - 4e kindje 18 mei : 19 mei : Viktoriya - 33 jaar - 3e kindje ( eerste samen na mmm) 20 mei : Cappuchino - 36 jaar - 3e kindje (eerste samen) ICSIqueen - 34 jaar - 1e kindje (na 3 puncties en 8e tp) 21 mei : Appelflapje - 36 jaar - 2de kindje 22 mei : Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje Lachebekje87 - 36 jaar - 2de kindje 23 mei : 24 mei : Mommy1994 - 28 jaar - 2e kindje Snuisterkonijn - 32 jaar - 2e kindje Boerenmeisje124 - 29 jaar - 1e kindje 25 mei : Mamaen - 31 jaar - 2e kindje Watermeloentje - 28 jaar - 2e kindje 26 mei : 27 mei : Bertina, 32 jaar, tweede kindje 28 mei : Caramelx, 29 jaar, eerste kindje 29 mei : 30 mei : 31 mei : Suze29 - 38 jaar - 2e kindje (1e als BAM) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (11) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Kaas123 - 25 september - telefonisch consult gyneacoloog (officieel terugkoppeling preconceptie consult) Mama092013 - 2 oktober vroege echo ICSIqueen - 3 oktober echo Viktoriya - 4 oktober- echo Snuisterkonijn - 4 oktober intake + echo Kaas123 - 6 oktober - vroege echo Mommy1994 - 6 oktober - echo vitaliteit Cappuchino - 6 oktober - vitaliteitsecho Kaas123 - 10 oktober - eerste consult poli ernstig astma en zwanger Suze 29 - 10 oktober - vroege echo voor locatie bepaling Bertina - 11 oktober - eerste echo Boerenmeisje124 - 11 oktober - echo Lachebekje87 - 12 oktober - echo Caramelx 12 oktober (eerste echo ziekenhuis) Mama092013 - 13 oktober intake + termijnecho Appelflapje - 13 oktober 1ste echo Mamaen - 16 oktober - vitaliteitsecho Kaas123 - 19 oktober - intake + echo Caramelx - 19 oktober - Intake + echo (verloskundige) Mamaen - 24 oktober - intake Mamaen - 30 oktober - termijnecho Mommy1994 - 1 november - termijnecho Lachebekje87 - 15 november - Nipt test Mommy1994 - 20 november - intake - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Ik had toen een vroege echo ivm eerdere mk, en toen zagen ze niks terwijl mijn test positief was. Bloed geprikt en de dagen erna ook en het hcg bleef stijgen. Uiteindelijk met spoed geopereerd met 7.1, het was echt op het nippertje van knappen al. Ik had zelf gek genoeg weinig last van pijn toen.