uitgerekend 16 - 31 mei 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama092013, 8 sep 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaen

Mamaen Bekend lid

7 apr 2023
    778
    716
    93
    Vrouw
    ♡ Uitgerekend 15 t/m 31 mei ♡

15 mei :

16 mei :

17 mei :
    Mama092013 - 34 jaar - 4e kindje

18 mei :

19 mei :
    Viktoriya - 33 jaar - 3e kindje ( eerste samen na mmm)

20 mei :
    Cappuchino - 36 jaar - 3e kindje (eerste samen)
    ICSIqueen - 34 jaar - 1e kindje (na 3 puncties en 8e tp)

21 mei :
    Appelflapje - 36 jaar - 2de kindje

22 mei :
    Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje
    Lachebekje87 - 36 jaar - 2de kindje

23 mei :

24 mei :

Mommy1994 - 28 jaar - 2e kindje
    Snuisterkonijn - 32 jaar - 2e kindje
    Boerenmeisje124 - 29 jaar - 1e kindje

25 mei :
    Mamaen - 31 jaar - 2e kindje
    Watermeloentje - 28 jaar - 2e kindje

26 mei :

27 mei :
    Bertina, 32 jaar, tweede kindje

28 mei :
    Caramelx, 29 jaar, eerste kindje

29 mei :

30 mei :

31 mei :
    Suze29 - 38 jaar - 2e kindje (1e als BAM)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Jongen (0) Meisje (0) Verassing (15)
    Afspraken:
    Kaas123 - 25 september - telefonisch consult gyneacoloog (officieel terugkoppeling preconceptie consult)
    Mama092013 - 2 oktober vroege echo
    ICSIqueen - 3 oktober echo
    Viktoriya - 4 oktober- echo
    Snuisterkonijn - 4 oktober intake + echo
    Kaas123 - 6 oktober - vroege echo
    Mommy1994 - 6 oktober - echo vitaliteit
    Cappuchino - 6 oktober - vitaliteitsecho
    Kaas123 - 10 oktober - eerste consult poli ernstig astma en zwanger
    Bertina - 11 oktober - eerste echo
    Boerenmeisje124 - 11 oktober - echo
    Lachebekje87 - 12 oktober - echo
    Caramelx - 12 oktober (eerste echo ziekenhuis)
    Mama092013 - 13 oktober intake + termijnecho
    Appelflapje - 13 oktober 1ste echo
    Mamaen - 16 oktober - vitaliteitsecho

Kaas123 - 19 oktober - intake + echo
    Caramelx - 19 oktober - Intake + echo (verloskundige)
    Mamaen - 24 oktober - intake

Mamaen - 30 oktober - termijnecho
    Mommy1994 - 1 november - termijnecho
    Lachebekje87 - 15 november - Nipt test
    Mommy1994 - 20 november - intake

Hoe pas je de lijst aan?
    - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst
    - Druk op de link 'Reageer' onder die post
    - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan
    [/QUOTE] weg
    - Werk je gegevens bij
    - Druk op de knop 'Plaats reactie'

2. Snuisterkonijn

Snuisterkonijn Actief lid

14 jul 2023
    441
    326
    63
    Vrouw
    Haha hier inderdaad gister ook de 5 weken mijlpaal en als klap op de vuurpijl net deze test… mijn dag kan niet meer stuk en ik ga niet meer testen. Nouja nog 1 keer dan voor de foto met onze dochter :oops:

We hadden 3 maand geleden zo’n leuke foto.. maar voelt niet goed om die te gebruiken plus dat onze dochter in 3 maand wel erg veranderd is haha..

Bijgevoegde bestanden:

3. Mommy1994

Mommy1994 Actief lid

9 aug 2023
    342
    371
    63
    Vrouw
    Nog meer meiden hier heel erg last van hun rug? Onderrug/stuitje.
    Mijn borsten beginnen wel al wat meer pijn te gaan doen maar vooral aan de zijkanten en gevoelige tepels.
    En ook wel een fijn iets, ik heb sinds ik zwanger ben geen hoofdpijn meer gehad. Normaal heb ik chronisch hoofdpijn met zeker elke week wel een keer migraine. Zo fijn wakker worden zonder hoofdpijn, dit besefte ik mij pas vanochtend haha.

ICSIqueen vindt dit leuk.
  4. Mommy1994

Mommy1994 Actief lid

9 aug 2023
    342
    371
    63
    Vrouw
    Haha zo leuk die foto! Ja die zal wel gegroeid zijn nu in 3 maanden haha!
    en die testen helemaal top! Ik heb er nog 1 liggen, denk dat ik die maandag nog even doe haha! Anders ook zo zonde, dan ligt het hier maar. Als het goed gaat heb ik hem niet meer nodig en als het fout gaat ook niet. Dan maar op maken haha!

Snuisterkonijn vindt dit leuk.
  5. cappuchino

cappuchino Actief lid

1 mrt 2022
    218
    160
    43
    Vrouw
    Och, die foto :) wat een moppie!
    Ja zo klein veranderen ze veel in 3 maanden haha.

Fijn te lezen dat het goed gaat met iedereen.
    Vinden jullie het ook zo spannend? Pff ik blijf 50 x per dag checken of ik geen bloed verlies hoor... vreselijk.
    Voel me wel zwaar zwanger, die sterke neus is echt vreselijk!:roflmao: vind alles en iedereen stinken.

Hm mijn banner loopt niet door. Mijn oude banner bleef ook al stil staan. Doe vast iets fout:|

6. ICSIqueen

ICSIqueen Lid

1 mei 2023
    29
    34
    13
    Vrouw
    Nou ik maak me vooral zorgen door het gebrek/afnemen van symptomen… echt wel heel stuk minder misselijk dan een paar dagen geleden en qua geur en smaak merk ik eigenlijk niets. Wat een onzekerheid :( nog anderhalve week wachten

7. Mommy1994

Mommy1994 Actief lid

9 aug 2023
    342
    371
    63
    Vrouw
    Dat herken ik .. ik heb de ene dag nergens last van en de andere dag weer wel.
    Ik lees overal dat symptomen komen en gaan.
    Ik heb wel elke dag vervelende krampjes/steken of een “verzakte baarmoeder” gevoel. Dus ik hoop dat dat niet slecht is en erbij hoort.
    Erg hè die onzekerheid en we doen er helemaal niks aan. Ik probeer nu als ik me zorgen maak juist lekker babykamers op Pinterest te kijken of baby kleding enzo. Juist even de positiviteit Inplaats van bezig houden met wellicht negatieve dingen.

8. Appelflapje

Appelflapje Bekend lid

1 aug 2013
    761
    678
    93
    verpleegkundige
    Ja had ik toen ik zwanger was van mn zoon ook! Hele zwangerschap geen hoofdpijn gehad, fantastisch! Bij de dochter bleef ik er wel regelmatig last van hebben.

Ook hier gaat dat op en af hoor! Was bij mn zoon ook zo. Tot je je buik echt ziet groeien :thumup: dan wordt het gemakkelijker om echt te geloven dat je zwanger bent.

ICSIqueen en Mommy1994 vinden dit leuk.
  9. Caramelx

Caramelx Lid

23 jan 2023
    72
    50
    18
    Vrouw
    Ik herken dit ook zo erg. Ik heb amper symptomen en dat maakt ergens onzeker. Er zijn momenten dat ik me gewoon totaal niet zwanger voel. Heb 1x echt even pijnlijke borsten gehad, hele vreemde ervaring want ik heb nooit gevoelige/pijnlijke borsten gehad (ook niet met aankomende menstruatie of iets). Maar dat pijnlijke gevoel heb ik daarna niet meer gehad. Wel een soort zeurend/zwaar gevoel in de onderbuik gedurende de dagen.

Daarnaast maak ik me ook weleens druk over mijn werk. Ik werk in een schoenenwinkel en loop echt tig keer de trap op en af. Regelmatige zware schoenendozen sjouwen met nieuwe vracht of metalen karren in elkaar zetten. Ik probeer wel rustig aan te doen, maar aan sommige dingen ontkom ik gewoon niet op werk..

Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook bijna geen klachten en dit werd een missed abortion. Uiteindelijk met een curretage verwijderd. Ik vond dat ontzettend heftig en heb er best wel angst voor dat dit weer gebeurd. Maar er zit niets anders op dan het gewoon maar weer af te wachten. :oops:

10. cappuchino

cappuchino Actief lid

1 mrt 2022
    218
    160
    43
    Vrouw
    Pfff ik verlies bruin.. ben helemaal in paniek.:(

11. Mommy1994

Mommy1994 Actief lid

9 aug 2023
    342
    371
    63
    Vrouw
    Ohhh neee pfff
    Ik begrijp je paniek maar ze zeggen altijd bruin bloed is oud bloed en hoeft niet erg te zijn.
    Enige wat je nu kan doen is afwachten, het is zo makkelijk gezegd hè pfff.
    Ik zal voor je duimen voor een goeie afloop!
    sterkte :(

12. ICSIqueen

ICSIqueen Lid

1 mei 2023
    29
    34
    13
    Vrouw
    Ik begrijp compleet wat je bedoelt. Ik had de vorige keer ook nauwelijks klachten wat uiteindelijk een missed abortion bleek bij 7 weken. Dus onzekerheid ten top nu! En we kunnen inderdaad alleen maar afwachten

Caramelx vindt dit leuk.
  13. ICSIqueen

ICSIqueen Lid

1 mei 2023
    29
    34
    13
    Vrouw
    Ohh nee zeg… ik duim voor je dat het vals alarm is

14. Mamaen

Mamaen Bekend lid

7 apr 2023
    778
    716
    93
    Vrouw
    Ik lees hier veel onzekerheid en vandaag zelf voor het eerst ook echt onzeker. Heb de hele dag al wat vage kramp die bij bewegen/inspanning erger wordt maar het zit echt rechts onder in m’n buik. Angst voor een bbz.. nog geen bloedverlies dus probeer wel vertrouwen te houden maar fijn is anders.

Snap dat je heel erg schrikt Capuchino! Ben ook benieuwd hoe het met Ties is, die had toch ook bloedverlies? Jammer dat taggen niet lukt.

15. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

8 apr 2023
    919
    830
    93
    Vrouw
    Jeetje wat schrikken, ik duim voor je dat het niks is!

16. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

8 apr 2023
    919
    830
    93
    Vrouw
    Ja is wel spannend maar ik lees ook dat krampen in het begin een veel voorkomend symptoom is, dat de baarmoeder zich voorbereidt.
    Maar snap je spanning, ik zelf heb ook al een week ofzo krampen, beetje wisselend en zeker niet erg maar probeer het maar als iets positiefs te zien, nu helpt de goede echo ook wel.

Ook benieuwd idd hoe het met Ties is.

17. Mommy1994

Mommy1994 Actief lid

9 aug 2023
    342
    371
    63
    Vrouw
    ja die onzekerheid is inderdaad erg vervelend en ik denk dat (bijna) iedereen het wel eens heeft.
    Gelukkig zijn er inderdaad heel veel vrouwen die krampen ervaren in de eerste weken.
    Ik zat gister een beetje te googlen en sindsdien ook een nieuwe angst gecreëerd voor een BBZ.
    Ik heb ook steeds pijn aan 1 kant en ik begin ook echt heel erg last te krijgen aan mijn rug. Bekken maar nu ook tussen mijn schouderbladen, last met ademhalen ook.

je kan altijd even de verloskundige bellen als je je druk maakt, misschien wilt ze wel even spieken of de zwangerschap op de juiste plek zit.

Ik ben ook erg benieuwd naar Ties, ik hoop dat we nog iets van haar zullen horen maar ik vrees het ergste :(

18. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ow nee toch, ik begrijp je onrust inderdaad!
    Ik had na mijn positieve test ook een beetje bloedverlies, maar dat bleek toch een addertje of iets te zijn.
    Houd moed!
    Ik duim voor je, knuffel voor jou!

Ja ik ben ook nieuwsgierig hoe het met Ties is, hopelijk een goede afloop voor haar.

19. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Mijn vader vroeg vanmiddag hoe het ervoor stond met het ivf traject, het overviel me een beetje, maar ik wil het ze zo graag zeggen middels dat leuke fotoboekje wat ik heb besteld, maar dat komt denk ik pas woensdag of donderdag binnen.
    Ik merkte dat ik het echt heel lastig vond om niks te zeggen.
    Hij zei van.. En heb je dan alweer een tp gehad?...
    Eeuuhmmm ik dacht echt shit zeg, hoe kom ik hier uit!
    Ik heb maar gezegd van wel en dat ik begin volgende week meer weet.
    Maar 't voelt ook wel slecht dat ik erover gelogen heb.
    Nu vraagt m'n moeder ook via de app of ik en m'n zoontje morgen komen eten.
    Ik moet nog even bedenken wat ik daarmee ga doen.
    Toch maar gewoon vertellen? Of eromheen praten en het een paar dagen middels het fotoboekje zeggen.
    Wie heeft er nog aanvullende tips haha.

20. Mommy1994

Mommy1994 Actief lid

9 aug 2023
    342
    371
    63
    Vrouw
    Haha lastig is dat dan hè! Ik zou gewoon gaan eten en het nog even volhouden hoor.
    Ik begrijp dat het niet leuk is om er over te liegen maar het is uiteindelijk ook wel heel leuk om ze het op zo’n manier te vertellen toch?!
    Je was zo enthousiast over de fotoboek, daar zou ik lekker op wachten hahaha! Zullen ze vast niet erg vinden.

Deel Deze Pagina