Morgen 6 weken volgens mijn berekeningen. Bij mn zoon was ik ook wel misselijk maar niet zo erg. Bij mn dochter was ik ook zo misselijk als nu.. maar wel "pas" vanaf 7w ofzo. Ja idd begrijp het volledig hoor. Bij mn zoon heb ik hier ergens een topic geplaatst waarin ik vroeg of het wel normaal was dat ik geen zwangerschapssymptomen had.. uiteindelijk waren ze daar wel toen ik 7-8weken was hoor.
Fijn dat je een goed gevoel hebt met de afspraken die bij de gyn gemaakt zijn. Ik ben ook best sportief maar momenteel mag ik er nog niet aan denken om te gaan zwemmen bvb, jeetje. Ik ga over mn nek van de geuren denk ik hoop dat ik in het 2de trimester wel weer meer energie krijg
Meine gutte ik heb onze baby nu bij 7 kinderdagverblijven ingeschreven en krijg overal te horen dat er geen plek is voor een baby en de wachtlijst lang is. Anderen die hier ook 'last' van hebben?
Ja ergens denk ik ook nog wel van, wat niet is kan nog komen tis ook nog vroeg in de zwangerschap, afwachten maar, we hopen er het beste van. Wat de zwangerschapskwaaltjes betreft.
Ja denk dat ik ook niet wil zwemmen qua geur haha. Ik ben ook wel moe, maar hoop ook wat energie te krijgen van buiten bewegen. Ik doe aan 'wielrennen' maar dan in een handbike omdat mijn rechterbeen verlamd is en links nogal een slechte knie heb. En die handbike heeft 5cm ruimte over bij de buik dus daar ga ik snel uitgroeien , nu nog maar ff van genieten, ook met het weer. Misschien wandelen, fietsen?
Iedereen zegt gewoon op zoveel mogelijk wachtlijsten plaatsen, dat doet iedereen waardoor er ook weer plekken komen als mensen kiezen. Dus dat is nu het plan. En de kinderopvang van het ziekenhuis (ik ben arts) heeft nog niet gereageerd, dus heb daar nog hoop op.
Fijn! Je knie wat minder jeetje heftig. Ik ben heel benieuwd wat voor sport je doet, wel fijn dat je dat kan blijven doen ondanks alles!
Oh super vet zeg! Wel fijn dat je dan alsnog kan wielrennen ondanks alles wat je hebt aan je benen. Heb dit wel eens vaker gezien en vind het er echt leuk uit zien!
Haha ja dat hoor ik vaker dat ze zich afvragen waar de kwaaltjes blijven en BAM! daar zijn ze hahaha! Ik kan me eigenlijk op pijnlijke borsten weinig herinneren van mijn zwangerschap bij mijn zoontje maar goed dat is ook alweer 9 jaar geleden, jeetje wat vliegt de tijd! Ik merk wel dat ik sneller honger heb en dan ook misselijk wordt, voorheen kon ik een lunch overslaan als ik laat had ontbeten maar dat zit er nu niet meer in.
Kaas, wat balen zeg van je knie! Gaaf dat je zo sportief bent en dit ook kan blijven doen! Mommy ik moet ook zoveel eten. Heb vaak onstilbare honger lijkt wel. En dan idd misselijk als ik niet op tijd eet. Hier weer gewoon witte afscheiding. Ben benieuwd of ik vanavond weer een bloeding krijg...
Je lijf maakt het wel spannend zeg! Hopelijk blijft het gewoon hierbij.. Ik moet ook echt veel en vaak eten om mn maag rustig te houden al is het vandaag goed te doen.
Ik durf hier toch nog niet aan te melden, voelt zo vroeg, maar jij krijgt dus geen gekke reacties? Je bent in tegendeel zelfs al te laat? Ik wil wel perse naar de opvang waar m’n zoon is geweest. Gelukkig kunnen we het eventueel ook met grootouders regelen en sta ik er ook wel voor open wat langer thuis te blijven dus maak me nog niet echt druk over opvang. Trouwens best knap om je achterste kruisband te scheuren! Is de kwaliteit van je banden gewoon slecht vanwege medicatie/operaties?
Pijn in mijn maag en darmen is hier ook een dingetje trouwens zo nu en dan. Wat een rot gevoel. Morgenochtend ga ik weer bloedprikken en kijken of mijn HCG goed is gestegen. Ik wou eerst wachten tot donderdag, dan was ik een hele week verder maar 5 dagen na de eerste keer bloedprikken is vast ook genoeg haha. Ik ben veel te benieuwd naar de uitslag. Zijn jullie ook al aan het aftellen tot de eerste echo .. ik vind het zoooo spannend. Nog 11 dagen hier
Haha hier nog 21 dagen, nog zo ver weg dus nog niet zo in mn hoofd. Ook nog eens om 20u ‘s avonds (wilde ik zelf ivm oppas) dus het duurt allemaal nog even. Hoe ver ben jij bij je 1e echo? En hoe voelt je man zich nu over de baby op komst?
Ja ik vond het ook 'gek' voelen, maar ik werd er in mn omgeving voor gewaarschuwd dat de wachtlijsten lang zijn. 'gewoon overal aanmelden na de positieve tes, terugtrekken kan altijd' is het verhaal. Dat heb ik gedaan, alle formulieren hebben ook de vink kind is nog niet geboren en verwachtte geboortedatum. Dus nee feen gekke reacties. Ik vraag me wel af of anderen echt eerder zijn, positieve test is 2 weken geleden. Anyway verwacht ook dat ceel kindjes bij veel opvangen ingeschreven zijn en dat er vast wel ergens een plek komt. Maar vanwege mijn werk hebben we wel echt ruime openingstijden nodig. Ja de achterste kruisband is de sterkste en ik had ook een kruisband brace aan. Het was ook wel een forse val. Maar vooral dat er al veel kapot is in de knie was het probleem. Vanmiddag ook nog bij de revalidatiearts geweest, was me het dagje wel. Maar ze wil me dus wel extra intensief vervolgen in de zwangerschap en dat is fijn, omdat mijn lijf anders is en anders zal reageren.
Ik ben volgens mijn eigen berekening precies 7 weken met mijn eerste echo, volgens de verloskundige en mijn eerste dag laatste menstruatie ben ik dan 7+2 haha. Ik ben benieuwd hoever ik uiteindelijk met de termijnecho naar voor of achteruit wordt gezet. Nou ik ben er al mee bezig sinds de dag dat ik wist dat ik zwanger was hahaha maar dat zal ook door me verleden zijn denk ik. Mijn man vind het nog steeds erg maar hij reageert er gewoon normaal op gelukkig. Kan ook wel grapjes maken en vind het prima als ik er leuk over reageert. Is ook wel heel benieuwd hoe hij/zij eruit gaat zien enzo. Heeft zich er nu wel bij neergelegd gelukkig. Maar hij is er helaas niet zo enthousiast over als ik maar heeft misschien ook tijd nodig.