Oef nou ik had opeens gisteravond na de inbreng utrogestan enorme krampen. Auwie! Gelukkig geen bloed verder. Ik ben ook blij als die eerste echo is geweest. Ik moet nog tot vrijdag wachten... Ik zit zelf in de ww nu en die loopt half oktober af. Ik had 2 hele serieuze sollicitaties lopen, maar ben bij beide om vreemde redenen afgewezen. Ik begin nu toch wel langzaam wat nerveus te worden. Straks met dikke buik neemt niemand me meer aan natuurlijk. En na half oktober wordt het denk ik bijstand, nou dat wil ik echt niet! Dus ik probeer te genieten, dat is wat ik ook heel graag wil, maar ik voel er toch een donker randje zo aan zitten...
Haha herkenbaar. Ik heb een zwangerschapsbroek gekocht maar durf hem niet te dragen omdat ik bang ben dat iemand het ziet. Maar mijn eigen broeken zitten echt niet meer lekker. Loop mezelf dus steeds te pijnigen met toch mijn eigen broeken en zodra ik thuis ben snel een joggingbroek aan. Ik heb ook best een flinke buik aan mijn zwangerschappen overgehouden en kan die hoe later het wordt, hoe slechter inhouden. Savonds lijk ik wel 20 wk zwanger. LittleMies wat een mooie echo! Fijn dat alles goed is!! Wat vervelend Suze. Maar er is super veel werk momenteel toch? Hopelijk lukt het om iets te vinden ondanks je zwangerschap. Gewoon nog niets vertellen.
Wow ik kijk naar mn banner en vind het ongelooflijk dat ik bijna 7 weken zwanger ben whoehoe Na 4 miskramen allemaal voor de 6 weken is dit heel wat. Ondanks t bloedverlies. Het is nu weer helemaal weg dus dat blijft me toch positief stemmen. (tot het er weer is maargoed haha)
Gewoon zwangerschapsbroek aan doen als dat beter zit. In januari hebben ze een stuk bot uit mijn beken gehaald en in mijn been gestopt. Daarna was mijn beken masnden lang heel gevoelig en verdroeg ik ook geen normale broeken, droeg toen ook zwangerschapsbroeken met een volledig platte buik, niemand die er wat van zei.
Wat fijn dat je datum nu toch weer 'klopt'. Ik had vorige week vrijdag bij 5+2 mijn eerste echo en die mete toen 4+6 maar de gyn zei al dat is nu echt niet accuraat. Dus niks van aantrekken gaat erom dat het groeit. Volgende week vrijdag heb ik mijn volgende echo bij 7+2. En idd ook redelijk vroege ovulatie, dag 10 dit keer waardoor ELM ook niet klopt. Maar gyn zei bij mij dan uit te gaan van de ovulatie.
Jaa echt superfijn dat het hartje toen al klopte! <3 M’n ouders weten het, al hebben we het op een iets andere manier verteld dan de bedoeling was 2 vriendinnen weten het, en verder alleen wat mensen vanuit de praktische kant (behandeling en tweede spoor traject). Ik wil het ook dolgraag aan vrienden en familie vertellen maar we wachten sowieso de termijnecho nog even af en twijfelen of we de nipt etc afwachten haha
Ja dat geeft echt wel rust hoor! Nu inderdaad iets langer wachten, zou eigenlijk 11 oktober pas de tweede echo hebben (dat was 3+ weken wachten vanaf de eerste) en dan 24 oktober de termijnecho maar we hebben daar dus iets mee geschoven. Voordeel is dat de termijnecho nu eerder is dus dat we ook eerder de nipt en 13-weken echo kunnen aanvragen! Ik duim ook voor jullie allemaal voor zo’n zelfde echo! <3
Spannend hoor, zal duimen voor je echo! <3 Jij ook al zo’n gedoe qua werk.. Snap dat je niet in de bijstand terecht wilt komen! Solliciteren is inderdaad wel een dingetje.. Dat kreeg ik bij m’n intake voor tweede spoor traject ook te horen toen ik daar in ieder geval transparant wilde zijn over de zwangerschap. Hopelijk is er een bedrijf die je zwangerschap niet als belemmering ziet en ook al je goede kanten ziet!
Hier begint er ook echt al wel een buikje te komen hoor! Weet dat het in dit stadium nog je darmen zijn die opgezet zijn en een nieuw plaatsje moeten vinden maar toch. Ik draag graag een zwarte sportlegging met een leuke top erop en jurkjes! Jurkjes zijn ook heel erg zwangerschapsproof ook als je nog wilt verbergen haha.
Jaa dat is natuurlijk ook zo. Ik ben de eerste twee echo’s van m’n zoontje zelfs verder terug gezet. Uitgerekende datum was volgens berekening eerst 20-12 en werd bij de eerste echo’s zelfs op 26-12 en 28-12 gemeten. Bij de termijnecho is het toch gecorrigeerd naar 23-12. Vond nu alleen dat net kloppende hartje mega spannend. Maar alles goed dus <3. Hopelijk heb jij vrijdag het zo’n mooie echo!
Wat een fijne geruststelling en een hele mooie echo!! Ik herken wat je zegt over vertrouwen, ik ben ook continue onzeker. Hopelijk kan je nu meer gaan genieten
Ja dat gevoel heb ik ook, zo van je kan het eigenlijk nog niet zien maar ik lijk wel 3 maanden zwanger met deze opgezette buik in de avond
Hier ook herkenbaar! Heb gisteren een bestelling met wat zwangerschapskleding gedaan, voelt heel spannend want nog geen echo gehad niks. Maar probeerde gisteren een spijkerbroek die voor het eerst echt niet meer dicht ging.. in week 6 haha. Vorige zwangerschap vanaf ongeveer week 9 zwangerschapsbroeken gedragen. Op m’n werk is een zwangerschapsbroek snel zichtbaar dus ik hoop tenminste te kunnen wachten met dragen tot ik het daar heb verteld.
Spannend nog even wachten tot die eerste echo hè, ik moet nog iets langer tot de 11e helaas.. Ik snap je zorgen rondom je werk. Hopelijk vind je toch snel een bedrijf om te blijven. Zwangerschap hoeft zeker niet altijd een probleem te zijn! Veel succes in ieder geval.
Wat een vervelende situatie. Snap dat je liever niet in de bijstand wilt raken, wel fijn dat dat vangnet er in uiterste situatie nog is. Ben je wel weer belastbaar om aan het werk te gaan? Hopelijk vind je een werkgever/baan die het aandurft en waar jij je ook prettig voelt.
Jazeker, ik ga graag weer aan het werk. Ik heb bewust rustig aan gedaan deze zomer, en ben er weer helemaal klaar voor. Mocht iemand nog een leuke baan weten tussen de 24 en 30 uur omgeving noord holland, dan hou ik me aanbevolen Wat bedoel je met een werkgever die het aandurft?
Die er geen probleem van maakt dat je zwanger bent zou hopen dat werkgevers verder kijken dan de periode vd zwangerschap
Owja hier ook al de zwangerschapsbroeken bovengehaald maar heb er enkel met zo'n hoge buikband. Die zitten pas lekker wanneer je echt al een goed buikje hebt. Nu zakt de buikband er nog vanaf. Fijn dat je een positief gevoel hebt. Kan me voorstellen dat dit toch een mijlpaal is om de 7weken te halen, superleuk! Ja begrijp wel dat je wat in de stress zit. Je wil ook gewoon graag werken.. Het zou geen reden mogen zijn om je niét aan te nemen he, maar ja goed, de praktijk is vaak anders helaas hopelijk heb je toch snel iets om naar uit te kijken. Nog 2 weken geduld hier voor de echo, wat duurt dat lang zeg!
Hier nog ongv anderhalve week. Echt zo benieuwd en mega spannend. Word er wat gezien, en vooral klopt het hartje?