♡ Uitgerekend 10 t/m 31 mei ♡ 10 mei : LittleMiess - 27 jaar - 2e kindje 15 mei : 16 mei : 17 mei : Mama092013 - 34 jaar - 4e kindje 18 mei : 19 mei : Viktoriya - 33 jaar - 3e kindje ( eerste samen na mmm MamaD- 21 jaar - 2e kindje 20 mei : Cappuchino - 36 jaar - 3e kindje (eerste samen) ICSIqueen - 34 jaar - 1e kindje (na 3 puncties en 8e tp) 21 mei : Appelflapje - 36 jaar - 2de kindje 22 mei : Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje Lachebekje87 - 36 jaar - 2de kindje 23 mei : 24 mei : Mommy1994 - 28 jaar - 2e kindje Snuisterkonijn - 32 jaar - 2e kindje Boerenmeisje124 - 29 jaar - 1e kindje 25 mei : Mamaen - 31 jaar - 2e kindje Watermeloentje - 28 jaar - 2e kindje 26 mei : Thengymo - 40 jaar - 2e kindje 27 mei : Bertina, 32 jaar, tweede kindje 28 mei : Caramelx, 29 jaar, eerste kindje 29 mei : 30 mei : Koffielove - 28 jaar - 1e kindje Stresskipje - 35 jaar - 2e kindje 31 mei : Suze29 - 38 jaar - 2e kindje (1e als BAM) Vivonne - 31 jaar - 2e kindje LauraAB123 - 37 jaar - 2e kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (22) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: LauraAB123 - 11 oktober - vroege echo, vitaliteit Boerenmeisje124 - 11 oktober - echo Lachebekje87 - 12 oktober - echo Caramelx - 12 oktober (eerste echo ziekenhuis) Mama092013 - 13 oktober intake + termijnecho Appelflapje - 13 oktober 1ste echo Vivonne - 14 oktober - vitaliteits 'pret' echo Koffielove - 16 oktober- intake en echo Mamaen - 16 oktober - vitaliteitsecho Stresskipje - 18 oktober - eerste echo Snuisterkonijn - 18 oktober - 2e echo Kaas123 - 19 oktober - intake + termijn echo Caramelx - 19 oktober - Intake + echo (verloskundige) LittleMiess - 19 oktober - Termijnecho 10+6 Mommy1994 - 19 oktober - (pret)echo Suze29 - 19 oktober vitaliteitsecho Vivonne - 20 oktober - intake + echo Stresskipje - 23 oktober - intake Suze29 - 23 oktober - intake vk Mamaen - 24 oktober - intake Mamaen - 30 oktober - termijnecho Viktoriya - 30 oktober 11 weken echo Mommy1994 - 1 november - termijnecho Viktoriya - 6 november intake gynaecologie Bertina - 6 november termijnecho Snuisterkonijn - 8 november termijmecho Suze29 - 8 november - termijnecho Lachebekje87 - 15 november - Nipt test Mommy1994 - 20 november - intake + 13w echo Suze29 - 22 november - 13 weken echo Suze29 - 29 november - geslachtsecho
Wat een super fijn bericht! En vanavond dan vertellen toch? Wij hebben het gisteren als eerst mijn broer vertelt omdat hij dus gaan reizen, was weer zo leuk om te doen en de reactie zo lief. Veel plezier vanavond!!
Ja vanavond aan mn schoonmoeder en schoonfamilie, en morgenavond aan mijn fam. Dan hebben we een etentje en dan doen we mijn zoontje dat rompertje aan met die tekst erop. En dan ergens halverwege het eten ofzo, vragen of oma zn leuke romper al heeft gezien en dan volgt de rest vanzelf
Trouwens, wel gisteravond met mn zusje gebeld via video. Zij is ook zwanger, zij is alvast op de hoogte. Echt gaaf samen met je zusje zwanger zijn.
Wij gaan het na de 30 oktober vertellen. Of als het zo doorgaat met groeinde buik al snel. Heb al zelfs zwangerschap broeken aan. Heb een mooi pakket op marktplaats gescoord. Er zit trouwens ook te klein spul voor me tussen dus als iemand maat xs heeft wil ik het best opsturen. De verzend kosten wel voor je. Sowieso al een broek te strak haha. Straks eens even weer op marktplaats kijken. Fijne dag dames. @Mama092013 hoe is het met jou?
Ah, ik dacht dat je ook vandaag je echo had. Maar je hebt hm al gehad, wat fijn voor je dat alles er goed uitziet! Lijkt me een hele opluchting. (ik ben over een uurtje aan de beurt en hou mn hart vast.....)
Ja was wel de bedoeling, maar de verloskundige vroeg of ik een avond eerder kon, dat was natuurlijk geen probleem
Wij hebben net ook een mooi kloppend hartje (130bpm) gezien. Zou volgens de meting morgen 7wk zijn. Verder zat er nog een cyste op mijn eierstok (dacht even een tweeling...) van zo'n 2,5cm maar dat zou vanzelf weg moeten gaan.
Dat is inderdaad erg leuk. Ik was ook samen met mijn zus en nicht zwanger, super leuk en nu nog steeds 3 grote knullen die allemaal maar een paar maandjes schelen. Zo leuk!
Hier ook een goede echo gehad, alles op schema. Ik kan nog niet vertrouwen op een goede afloop, maar deze mijlpaal is iig afgevinkt .
Wat fijn al die goede echo’s en kloppende hartjes!! Hoop dat we dit goede nieuws allemaal vast kunnen houden en al onze zwangerschappen spoedig verlopen.
Leuk he, ik ben ook samen met mijn zusje zwanger, al komt haar kindje al begin december. En verder met mijn schoonzus, baby komt in maart. En nicht, baby komt nagenoeg gelijk.