Hahaha herkenbaar! Maar ik heb morgen de echo en ben al heel de dag met niks anders bezig pfff! Ik denk dat dat er allemaal bij hoort. succes en veel plezier ook natuurlijk. Ik ga op je berichtje wachten haha.
Oeh spannend succes!. hopelijk mooi beeld. Ik denk eigenlijk (medisch gezien) dat het elke zwangerschap gewoon anders kan gaan, nu een jeer geluk!
Nou de longarts heeft weer gebeld, sowieso over de pneumonie die ik (weer) heb augmentin is dekkend dus geen Pseudomonas (winst). Ze zei wel dat het een forse infectie is dus dat het herstel nog wel even zou duren, zwangerschap helpt ook niet helemaal mee. En over de mepolizumab, ze kunnen het niet adviseren omdat de risico's onvoldoende bekend zijn. Ze vroeg of ik zelf wist wat ik wilde dus ik zei ja ik wil door. We hebben de verwijzing naar Nederveen besproken en welk advies daar waarschijnlijk uit zou komen, doorgaan, dus dat dat nu niet zo veel toevoegt. Ze zei in jou situatie vind ik je wens door te gaan heel invoelbaar. En jij kan zelf heel goed met de beschikbare literatuur een beslissing maken, dus ik zei ja ik weet het eigenlijk wel zeker en ik weet ook wat Nederveen gaat zeggen, ik denk dat ik gewoon graag bevestigd wil worden maar echt nodig is het niet. Ze zei we gaan het gewoon begeleiden en kunnen er ook van leren. Dus ik zei ik had ook nooit het idee dat het de behandel relatie in de weg staat. Dus toen zei ze daar ben ik blij om, wat mij betreft ook niet. En ik heb neusspray gekregen, flixonase even kijken hoe het daarmee gaat en dus 2 weken prednison en augmentin, joy, maar het helpt wel. Hopelijk straks niet meer benauwd van het naar de keuken lopen of mn bord leeg eten. Ben ook wat afgevallen dus ze zei dat ik maar wat vaker kleine portie moet eten want dat met deze benauwdheid eten te veel energie kost. Gelukkig niet meer gesproken over logeren
Hier alles goed! Kindje was al mooi aan het bewegen.. alleen vanaf boven te zien, vanaf zijkant lukte niet haha.. over 3 weken termijn echo
Super fijn! Heb je uitwendige echo gehad? Mooie echo zeg! Wat duidelijk al allemaal hè haha. @Stresskipje ik hoop voor jou ook goed nieuws. en wat hebben er een hoop meiden morgen hun echo! Leuk en spannend. Hoelaat hebben jullie hem allemaal staan? Ik moet gelukkig al om half 11.
Hoi dames! Mijn echo vandaag was ook goed. Mooi kloppend hartje gezien en volgens de verloskundige zag het er allemaal heel mooi uit! Ik ben wel drie dagen terug gezet dus dat zou betekenen dat de uitgerekende datum 2 juni is en ik deze groep moet verlaten.. . Wel super opgelucht met het goede nieuws. Nu is het toch wat meer ECHT ofzo. Heb ook meteen maar de blije doos besteld en heb de namen app gedownload.
♡ Uitgerekend 10 t/m 31 mei ♡ 10 mei : LittleMiess - 27 jaar - 2e kindje 15 mei : 16 mei : 17 mei : Mama092013 - 34 jaar - 4e kindje 18 mei : 19 mei : Viktoriya - 33 jaar - 3e kindje ( eerste samen na mmm MamaD- 21 jaar - 2e kindje 20 mei : ICSIqueen - 34 jaar - 1e kindje (na 3 puncties en 8e tp) 21 mei : Appelflapje - 36 jaar - 2de kindje 22 mei : Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje 23 mei : 24 mei : Mommy1994 - 28 jaar - 2e kindje Snuisterkonijn - 32 jaar - 2e kindje Boerenmeisje124 - 29 jaar - 1e kindje Lachebekje87 - 36 jaar - 2de kindje 25 mei : Mamaen - 31 jaar - 2e kindje Watermeloentje - 28 jaar - 2e kindje 26 mei : Thengymo - 40 jaar - 2e kindje 27 mei : Bertina, 32 jaar, tweede kindje 28 mei : Caramelx, 29 jaar, eerste kindje 29 mei : 30 mei : Koffielove - 28 jaar - 1e kindje Stresskipje - 35 jaar - 2e kindje 31 mei : Suze29 - 38 jaar - 2e kindje (1e als BAM) Vivonne - 31 jaar - 2e kindje LauraAB123 - 37 jaar - 2e kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (22) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Kaas123 - 19 oktober - intake + termijn echo Caramelx - 19 oktober - Intake + echo (verloskundige) LittleMiess - 19 oktober - Termijnecho 10+6 Mommy1994 - 19 oktober - (pret)echo Suze29 - 19 oktober vitaliteitsecho ICSIqueen - 19 oktober - tweede vitaliteitsecho Vivonne - 20 oktober - intake + echo Stresskipje - 23 oktober - intake Suze29 - 23 oktober - intake vk Mamaen - 24 oktober - intake Mamaen - 30 oktober - termijnecho Viktoriya - 30 oktober 11 weken echo Mommy1994 - 1 november - termijnecho Boerenmeisje123 - 1 november - termijnecho ICSIqueen - 2 november - termijnecho Viktoriya - 6 november intake gynaecologie Bertina - 6 november termijnecho Snuisterkonijn - 8 november termijmecho Suze29 - 8 november - termijnecho Lachebekje87 - 15 november - Nipt test Mommy1994 - 20 november - intake + 13w echo Suze29 - 22 november - 13 weken echo Suze29 - 29 november - geslachtsecho
Goed nieuws dus! Gelukkig. Je kan ook gewoon in de groep blijven hoor, misschien veranderd het nog tijdens de termijnecho. Maar misschien hebben ze ook wel een hele leuke juni groep? Maar ik zie geen reden om te vertrekken.
Wat fijn ook een goede echo! Ik zou sowieso de termijnecho even afwachten voor de officiële uitgerekende datum, grote kans dat het nog wat verschuift hoor! En anders mag je wat mij betreft ook lekker mee blijven kletsen hoor. Voor hetzelfde geld beval jij net wat eerder dan de uitgerekende datum en de kans is ook groot dat enkelen van ons begin juni bevallen! Bij mij voelt het ook steeds meer ‘echt’ sinds de mooie echo van maandag. Zo leuk!
Wat fijn dat je ook wat eigen regie houdt in deze hele situatie. Hopelijk snel wat minder benauwd! Heb jij nou morgen al de termijnecho? Dat lijkt me een beetje vroeg of ben je al (bijna) 10 weken zwanger?
Jeetje wat een molen zit jij in ja uitwendig inderdaad! Begint nu wel echt het besef te komen dat er nog een babietje aankomt.. oh dat is fijn hè zo vroeg op de dag! Jij bent ook iets van 8+6 toch? Ik ben voor nu naar 23-5 gezet maar laat hem hier even op 24-5 staan en dan verander ik het tijdens de termijnecho wel even
Mijn bericht gaat helemaal mis haha.. @Kaas123: ik wilde je nog feliciteren met je nieuwe baan en hopelijk kom je snel door deze longontsteking heen.. klinkt al zwaar genoeg zonder..
Oh wat fijn al die goede echo's weer! Ik ben ook heel benieuwd naar morgen ik ben gelukkig al om 10u dus niet te lang wachten.
Dank je wel! Voor de longontsteking ging het gelukkig wel best wel goed dus hopelijk ff hier doorheen en dan weer door.
Ja dank je, dat is wel ook de goede benadering eigen regie en respect voor mijn overwegingen. Ja ik hoop het ook, nog ff geduld. Ik ben morgen 9+1 maar de gynaecoloog zei de laatste keer dat dit de termijn echo zou zijn. Natuurlijk wel afwachten wat ze er morgen van maken en of er toch nog een echo volgt voor de 13 weken. We gaan het zien maak me er ook niet druk over, wat nodig is zal gedaan worden. Al is vaker kijken natuurlijk ook leuk! Maar iedere keer naar Amsterdam is ook wel een tripje, maar goed dat is nu eenmaal de medische situatie.
Er zitten tot nu toe 7 zwangeren in de 1-15 juni uitgerekend groepje zag ik. Heb even gespiekt. Maar gezellig als je hier blijft hoor Stresskipje we hebben nu eenmaal het begin met elkaar gedeeld, dan lijkt het me lastiger inkomen in een andere groepje. Maar net wat jezelf wilt. Fijn dat de echo.s vandaag naar tevredenheid waren. Morgen staan er indd heel wat op de planning. Succes! En we hopen op veel goed nieuws weer. Ben benieuwd of de uitgerekende datums nog gaan verschuiven uiteindelijk. Al zegt die datum ook niet alles. Hier ben ik voorzichtig positief met de reis tabletjes, de scherpste randjes van de misselijkheid lijken dan echt even weg. En het fijne is ook dat ze een werking van 8u hebben. Dus je hoeft er ook niet steeds aan te denken om ze in te nemen. Als de 8u om is, wacht ik wel af of de klachten weer komen, voordat ik de volgende slik.