Ja ook 15 inderdaad. Ok nou dat is dan een geruststelling! Ik ga proberen me er wat minder mee bezig te houden. Maandag verloskundige bellen en wachten op de echo
Ik heb (op een nieuw pak met 25 easy@home testen na) al mn testen erdoorheen… denk dat ik maar stop. Vind ze donker genoeg om wat vertrouwen te gaan hebben nu
Ik snap dat het enorm moeilijk is maar je hebt nog steeds een oploop en dat is het belangrijkste.. ik probeer me zo erg voor te houden dat dit buiten onze macht ligt.. er teveel over twijfelen maar onszelf alleen maar ellendig voelen
Ja ik dacht dus geen oploop te zien maar dat zal mijn angst dus wel zijn denk ik aangezien jullie het wel zien. Ja stom hè, het is zo onwijs moeilijk en tegelijkertijd weet je ook dat je er echt helemaal niks aan doet als het wel zo is. Het klinkt zo makkelijk gewoon even afwachten tot de echo haha! Maar ik ga maar wat zoeken om afleiding te hebben. Klusjes in huis ofzo hahaha!
♡ Uitgerekend 15 t/m 31 mei ♡ 15 mei : 16 mei : 17 mei : Mama092013 - 34 jaar - 4e kindje 18 mei : 19 mei : Viktoriya - 33 jaar - 3e kindje ( eerste samen na mmm) 20 mei : 21 mei : 22 mei : Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje Lachebekje87 - 36 jaar - 2de kindje 23 mei : 24 mei : Mommy1994 - 28 jaar - 2e kindje Snuisterkonijn - 32 jaar - 2e kindje 25 mei : Mamaen - 31 jaar - 2e kindje Watermeloentje - 28 jaar - 2e kindje 26 mei : 27 mei : 28 mei : 29 mei : 30 mei : 31 mei : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (6) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Mama092013 - 2 oktober vroege echo Viktoriya - 4 oktober- echo Snuisterkonijn - 4 oktober intake + echo Mama092013 - 13 oktober intake + termijnecho Kaas123 - 19 oktober - intake + termijnecho Lachebekje87 - 12 oktober - echo Lachebekje87 - 15 november - Nipt test - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie[/QUOTE]
Jij ook nog geen mega klachten dus. Ik merk nu wel dat ik echt goed ruik, bijv de plasluier van m’n zoontje en ruik ook zweet heel sterk, niet zo fijn haha. En nu soort misselijk/weeïg als ik even niet gegeten heb. Lijkt dus al wel een beetje op te komen! Ik ben van plan maandag de verloskundige te bellen, als m’n test morgen tenminste goed duidelijk is. Durf niet heel goed te testen want wat als het ineens negatief of een vaag lijntje is… Maar goed, moet er toch ff doorheen denk ik. Jij mag misschien al wat eerder in het ziekenhuis? Ben benieuwd of we ook echt op dezelfde uitgerekende datum gaan uitkomen!
Klinkt alsof je wel iets merkt inderdaad! Veel moed met testen toegewenst morgen! En ik duim voor een mooie testuitslag. Ga je opnieuw met Clear Blue testen? Ik mag met 7 weken en 3 dagen naar het ziekenhuis, dus 10 oktober. Had het eigenlijk wat eerder verwacht, want met mijn zoontje mocht ik met 6 weken al. Nog meer dan 3 weken, wat voor mijn gevoel echt nog een eeuwigheid is. 10 dagen later heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige, ook daar ben ik heel benieuwd naar.
Het stelt me in ieder geval gerust dat ik niet de enige ben die het zo spannend vind. Ik las dat je morgen nog gaat testen, succes alvast met de test! Je vorige testen zagen er mooi uit.
Ik heb sinds een paar dagen savonds in bed maag en buikpijn.. niet heel heftig maar wel zeurend aanwezig. Iemand die dit bekend voorkomt? Ik heb wel altijd al vrij veel last van maagzuur maar dit is echt een kramperige zeurende maag en buikpijn..
Ah ja, ik verwacht rond 8 weken naar de vk te mogen, dat was tenminste de vorige keer zo. Voelt nog heel ver weg hè. Hopelijk gaat de tijd een beetje snel. Ik ga morgen met k2v5 testen, ben met digitale bang voor onzekerheid als er nog 1-2 weken staat terwijl dat op NOD natuurlijk prima kan. Bewaar ik de laatste clearblue die ik heb gewoon voor over 1/2 weken ofzo. Heb verder ook geen testen meer in huis en dat lijkt me prima zo. Jij nog van plan opnieuw te testen?
Nee komt mij niet bekend voor, als in niet van nu tijdens de zwangerschap, kan natuurlijk ook gewoon een ‘normale’ klacht zijn. Zou me rondom je buik/maag niet echt zorgen maken dat het iets slechts betekent.
Nee ga maandag bellen. Ik word extra opgevolgd voor de 12w-20w-30weken echo bij de professor van het ziekenhuis die de laatste zwangerschap en het genetisch onderzoek nadien ook heeft opgevolgd. Dat stelt wel wat gerust.
Hier trouwens alle symptomen van bij vorige 2 zwangerschappen: snachts klaarwakker liggen, nare dromen, snel buiten adem zijn en ALLES heel goed ruiken Bij de dochter was ik extreem misselijk en nam ik de maximale dosis Navalit per dag en zelfs dat hielp niet. Bij mn zoon misselijk tot 12w maar was onder controle met gembertabletten.. Benieuwd welke kan het nu uitgaat!
Ik heb vanochtend getest maar ik had ze wat donkerder verwacht eigenlijk .. dus ik was een beetje in een dip maar iedereen om me heen vinden wel dat ze iets zijn op lopen en zolang ze op lopen en niet minder worden is het ok. Ik zal mijn test nog een keer neerzetten. ik ga maandag voor de laatste keer testen en dan verwacht ik die nog iets donkerder en dan ga ik de verloskundige bellen. Ik ben benieuwd wanneer ik een afspraak krijg. en je bent zeker niet alleen met de spanning haha! Zo fijn dat we hier lekker met elkaar kunnen kletsen.
Gezellig zelfde uitgerekende datum! Ik had mijn eerste positieve test op dinsdag maar die was dus al behoorlijk duidelijk. Ik heb geen HCG laten prikken. Wel een week eerder de eerste echo, beetje jaloers, maar goed er moet natuurlijk plek zijn. En ze tellen natuurlijk vanaf de eerste dag laatste menstruatie (21/8 bij mij) en omdat ik zo'n korte cyclus had (21-24 dagen), ben je dan natuurlijk verder dan die datum doet vermoeden.
Mijn oploop testen ook de telano lijkt nu al even dik op 18dpo. Ik heb getest op 13, 14, 16 en 18 dpo. Ik denk dinsdag de laatste een week na de start dan geloof ik het wel testen zijn duidelijk.
Hi Allemaal, Ik ben al mama van een jongen en meisje. De wens voor een evt 3e had ik wel. Mijn partner iets minder. Ik had mij erbij neergelegd dat we compleet zijn en dat is helemaal goed! Vond het ergens wel jammer... De afgelopen maanden had ik al wat problemen met mijn cyclus. Afgelopen maanden tot 5 dagen later dan ik gewend ben. Gisteren zei ik tegen partner nadat ik wederom overtijd was om voor de zekerheid een test te doen. En daarbij zeggend dat ik het idee had dat ongesteld moest worden(menstruatiekrampen enz). Met het idee in me achterhoofd " het zal wel niet" heb ik gisteren een test gedaan. En wat denk je, 2 dikke streepjes! Ik denk dat we dus weer papa en mama gaan worden!!!! Vlgs eerste dag laatste menstruatie ben ik 19/5 uitgerekend. Klein detail. Hij of zij is voor ons allebei harstikke welkom! Ons kadootje!!! Spannend allemaal weer dus en echt even een omschakeling! Iemand die bovenstaande herkend? Groetjes,