Je bent geen aansteller ik begrijp je volledig. Ik had het bij mijn 1ste zwangerschap echt niet zo lastig als nu. Soms heb je geluk, soms wat minder maar op het einde vd rit gelukkig hetzelfde mooie resultaat. This too shall pass Goed dat je hulp zoekt! Hier staat het ook echt open als optie indien alles me zou overweldigen. Bij mn 1ste zoon stevige babyblues gehad. Het gaat ook weer voorbij allemaal en het wordt gemakkelijker, maar op het moment zelf voelt het zo intens he. Niet onderschatten, combi van hormonen en actief kindje dat al rondloopt. Hier bij momenten ook VRESELIJK met mn zoon die zooo lief kan zijn maar ook echt een monstertje. Hij gaat weer door een moeilijke fase (leren praten). Bij elke mijlpaal is het echt drama, leren kruipen, leren stappen,… en soms wil je echt gewoon even verdwijnen en alleeeeeen zijn wat trouwens ook echt kán, oppas inschakelen, gewoon even lekker alleen shoppen, koffie drinken, of gewoon thuis op de bank,.. ik doe dat wel echt. Anders trek ik het niet Hier gisteren zo’n fijne pretecho gehad! Heeeeeel beweeglijk ventje, lag niet stil!
Hoi meiden, Wij krijgen er weer een meisje bij zoals wij allebei al hadden verwacht hihi! Het maakt ons niets uit wat het is maar natuurlijk blij !!! Nu kan de praktische kant beginnen... Kleding, kamertje, naam etc. Morgen doen wij een gender reveal met de opa's en oma's voor onze dochter.
♡ Uitgerekend 9 mei t/m 2 juni ♡ 9 mei: LittleMiess - 27 jaar - 2e kindje 15 mei : 16 mei : 17 mei : Mama092013 - 34 jaar - 4e kindje 18 mei : 19 mei : Viktoriya - 33 jaar - 3e kindje ( eerste samen na mmm) MamaD- 21 jaar - 2e kindje 20 mei : Mommy1994 - 28 jaar - 2e kindje Snuisterkonijn - 33 jaar - 2e kindje 21 mei : Appelflapje - 36 jaar - 2de kindje 22 mei : Mamaen - 31 jaar - 2e kindje 23 mei : 24 mei : Boerenmeisje124 - 29 jaar - 1e kindje Lachebekje87 - 36 jaar - 2de kindje Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje 25 mei : Watermeloentje - 28 jaar - 2e kindje 26 mei : Thengymo - 40 jaar - 2e kindje 27 mei : 28 mei : Caramelx, 29 jaar, eerste kindje LauraAB123 - 37 jaar - 2e kindje Stresskipje - 35 jaar - 2e kindje 29 mei : Bertina - 32 jaar - 2e kindje 30 mei : Koffielove - 28 jaar - 1e kindje 31 mei : Suze29 - 38 jaar - 2e kindje (1e als BAM) Vivonne - 31 jaar - 2e kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (3) Meisje (4) Verrassing (15) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Stresskipje - 13 december - controle vlk LittleMiess - 18 december - 20 weken echo Mommy1994 - 22 december - 20 weken echo Viktoriya - 28 december - 20 weken echo Snuisterkonijn - 28 december - 20 weken echo Boerenmeisje124- 28 december - 20 weken echo Kaas123 - 29 december - 20 weken echo (GUO) Snuisterkonijn - 2 januari - controle afspraak LauraAB123 - 4 januari - 20 weken echo Bertina - 6 januari - 20 weken echo Mamaen - 8 januari - 20 weken echo Stresskipje - 8 januari - 20 weken echo Lachebekje87 - 8 januari - 20 weken echo LauraAB123 - 9 januari - consult: verloskunde, gynacologie en longarts Mamaen - 11 januari - controle + echo gynaecoloog Mamaen - 5 februari - controle + groeiecho Lachebekje87 - 7 februari - controle
En klopt, af en toe er even op uit in je eentje, of ik neem mn zoontje mee en gaan gewoon de hord op. Ergens koffie drinken bij de Intratuin of bij een vriendin. Of 1 van de moeders. Gezellig hoor.
♡ Uitgerekend 9 mei t/m 31 mei♡ 9 mei: LittleMiess - 27 jaar - 2e kindje 15 mei : 16 mei : 17 mei : Mama092013 - 34 jaar - 4e kindje 18 mei : 19 mei : Viktoriya - 33 jaar - 3e kindje ( eerste samen na mmm) MamaD- 21 jaar - 2e kindje 20 mei : Mommy1994 - 28 jaar - 2e kindje Snuisterkonijn - 33 jaar - 2e kindje 21 mei : Appelflapje - 36 jaar - 2de kindje 22 mei : Mamaen - 31 jaar - 2e kindje 23 mei : 24 mei : Boerenmeisje124 - 29 jaar - 1e kindje Lachebekje87 - 36 jaar - 2de kindje Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje 25 mei : Watermeloentje - 28 jaar - 2e kindje 26 mei : Thengymo - 40 jaar - 2e kindje 27 mei : 28 mei : Caramelx, 29 jaar, eerste kindje LauraAB123 - 37 jaar - 2e kindje Stresskipje - 35 jaar - 2e kindje 29 mei : Bertina - 32 jaar - 2e kindje 30 mei : Koffielove - 28 jaar - 1e kindje 31 mei : Suze29 - 38 jaar - 2e kindje (1e als BAM) Vivonne - 31 jaar - 2e kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (3) Meisje (4) Verrassing (13) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Stresskipje - 13 december - controle vlk LittleMiess - 18 december - 20 weken echo Mommy1994 - 22 december - 20 weken echo Viktoriya - 28 december - 20 weken echo Snuisterkonijn - 28 december - 20 weken echo Boerenmeisje124- 28 december - 20 weken echo Kaas123 - 29 december - 20 weken echo (GUO) Snuisterkonijn - 2 januari - controle afspraak LauraAB123 - 4 januari - 20 weken echo Bertina - 6 januari - 20 weken echo Mamaen - 8 januari - 20 weken echo Stresskipje - 8 januari - 20 weken echo Lachebekje87 - 8 januari - 20 weken echo LauraAB123 - 9 januari - consult: verloskunde, gynacologie en longarts Mamaen - 11 januari - controle + echo gynaecoloog Mamaen - 5 februari - controle + groeiecho Lachebekje87 - 7 februari - controle
Wij hebben vandaag de babykamer opgehaald, zo leuk. Ik denk dat wij aankomend weekend gaan beginnen met verven enzovoort. Ik kan niet wachten om lekker te beginnen met het kamertje inrichten en decoreren! ik denk dat ik dan elke dag wel even het kamertje binnen loop om even te genieten van alles en het idee dat daar binnenkort weer een klein baby’tje komt te liggen. echt zo leukkkkk! @Stresskipje wat leuk, nog een meid! Gefeliciteerd!
Dan gaan we gewoon alweer richting de 20 weken echo's meiden. Echt bizar. Zo ik slaap eindelijk beter. Verkoudheid en griep blijft nog wel hangen, mn weerstand moet weer wat opgekrikt worden. Ik mag een poosje dubbel vitamine C slikken zei verloskundige, omdat dat wel eens wil helpen. Ik ga het proberen. Hopelijk slapen jullie ook weer wat beter.
Wat leuk een tweede meid @Stresskipje ! En wow de babykamer @momy1994 heb je een foto. Weer een prachtige echo @Appelflapje wat heerlijk he zo'n bewegelijk kindje. En @Bertina natuurlijk ben je geen aansteller het is ook allemaal niet niks wat je lichaam moet doen en doet! En ja op naar de 20 weken echo's ik ben 29/12 al omdat de gyneacoloog hem naar voren heeft gehaald ook vanwege de groei enzo. Ik was vandaag bij de longarts en die was niet zo tevreden, het is een forse astma exacerbatie, ze wilde me eigenlijk opnemen omdat ze me zo benauwd vond en mijn longen potdicht zaten bij het luisteren. Maar het zuurstofgehalte was randje ok, wel met hoge hartslag. Maar omdat ik nog geen prednison gebruikt had mocht ik het nog wel even proberen. Maar bij saturatie dips van 90 of lager moet ik er toch echt aan geloven, ook als het vrijdag nog het zelfde is als nu. Ik had net saturatie 91% . Verder ook antibiotica gekregen omdat ze gewoon alles in wil dekken. Verder vroeg ze wel uitgebreid en geïnteresseerd naar de baby. Ze was het met me eens dat het niet optimaal is dat het in de basis een kleintje is, toen ik zei dat komt door zijn vader, moest ze lachen (mijn vriend was nu niet mee maar normaal wel). Hij groeit nu mooi op zijn lijntje dus dat is ok maar als hij af gaat wijken is er gewoon minder speling maar het is wat het is. Dat is ook wel wat de gyneacoloog had opgeschreven dus extra reden om streng te zijn op de astma. Ze vroeg nog naar de mepolizumab en hoe ik nu in de keuze stond nu ik het ook echt gebruikt heb, maar ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken wat er gebeurt was als ik wel gestopt was en dat was ze wel met me eens. En ook met het argumenten dat het waarschijnlijk niet schadelijk is en dat als het hetzelfde werkt als bij mij en het kindje geen eosinofielen heeft dat dat ook eigenlijk geen probleem is.
Precies. Ze vroeg op een goed moment had je er zelf al over nagedacht dat je opgenomen moest worden dus ik zo ja. Je weet wat wij dokters zeggen zou je opnemen als het jou patiënt zou zijn? En dat antwoord was eigenlijk ja. Maar ik zie het toch niet zo zitten. Ze beaamde de theorie die hebben alle dokters nodig. Ik heb gisteren ook tot na 18:30 door gewerkt (terwijl ik 7:30 begonnen was) want het was een totaal gekkenhuis en de kids waren allemaal heel ziek of onstabiel. En ik voelde me wel slecht maar je denkt toch, ach het valt wel mee, echt een dokters kwaal. Toen zei ze je mag naar huis maar dit is het maximale wat ik thuis voor je kan doen, je kent de alarmsymptomen je hebt ernstig astma dus je komt nooit te vroeg en je bent niet alleen dus denk daar ook aan. Maar eigenlijk heb ik al te weinig lucht om te eten. Dus ik ga de nacht in maar we gaan het zien, bij twijfel ritje naar Amsterdam. Ik vind opnames in de VU ook gewoon nog minder relaxt dan in het AMC, echt die fusie is gewoon ruk ,(daar was de longarts het mee eens) longafdeling is in de VU. Orthopedie, interne geneeskunde en verloskunde in het AMC. En dan ook weer een verjaardag in het ziekenhuis is ook niet echt waar ik op zit te wachten.
Zo, ik ben ook weer een beetje bijgelezen na een paar dagen met mn hoofd in een emmer .... @Kaas123 - wat vervelend dat je zo benauwd bent! Hoop echt dat het snel beter gaat en je niet opgenomen hoeft te worden. Sterkte!
Hoe gaat het met jullie? Hier blijft het kwakkelen, inmiddels een week. Ontzettend verkouden en griep gevoel. Alles stinkt. En ik proef weinig tot niks, waardoor weinig eetlust. Inmiddels mn zoontje ook aangestoken. Die is zn eerste levensjaar niet ene keer ziek geweest. Gisteravond had hij 39,6. Dat vind ik dan echt niet leuk. Maar goed, gelukkig een redelijk goede nacht gemaakt. Inmiddels zijn we naar een grotere auto aan het kijken en hopen we morgen een proefrit te gaan maken. We wilden graag hogere instap, grotere kofferbak, en Isyfix systeem. Hebben we nu niet. Ben benieuwd. Ook benieuwd hoe het met jullie gaat.