uitgerekend 16 - 31 mei 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama092013, 8 sep 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommy1994

Mommy1994 Actief lid

9 aug 2023
    342
    371
    63
    Vrouw
    Vervelend om te horen! Ik hoop dat jullie snel opknappen. En leuk een nieuwe auto!
    Ik heb een verschrikkelijke nacht gehad, ik denk last van nierstuwing. Echt een ontzettend pijnlijke aanval gehad. Ik ga nu straks mijn urine inleveren en blaasontsteking of nierbekkenontsteking uit sluiten.
    Ik hoop niet dat ik dit vaker ga krijgen dit was echt heel erg. En de verhalen op internet word je ook niet vrolijk van. Ik had het 2 weken geleden al een keer maar niet zo heftig en langdurig als deze aanval.

Bertina vindt dit leuk.
  2. Bertina

Bertina Bekend lid

15 aug 2023
    599
    610
    93
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Is het niet je gal? Dat had mijn zus enorm in de zwangerschap. Aanvallen van pijn. Vooral na vet of gekruid eten.

3. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

8 apr 2023
    919
    830
    93
    Vrouw
    Dank allemaal voor het vragen.
    Het gaat helaas niet goed genoeg en ik en de baby kunnen wel wat zuurstof gebruiken. Alleen ligt het vol in het AMC/VU dus ik ga nu naar het UMC Utrecht. Morgen jarig, ik had zeg maar andere plannen.

4. Bertina

Bertina Bekend lid

15 aug 2023
    599
    610
    93
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat jammer en sneu zeg! Kwas zo benieuwd hoe het met je zou gaan.
    Gezondheid voor jou en de kleine is nu het belangrijkste. Verjaardag komt wel weer ;) maar leuk is anders natuurlijk.

Sterkte joh!

Kaas123 en Viktoriya vinden dit leuk.
  5. Stresskipje

Stresskipje Bekend lid

30 dec 2018
    812
    426
    63
    Vrouw
    Sterkte

Kaas123 vindt dit leuk.
  6. Viktoriya

Viktoriya Actief lid

21 aug 2011
    364
    134
    43
    Vrouw
    Horeca
    Beek en Donk
    ,Vind ik niet leuk’ knop mis ik. Beterschap dames
    Kaas rustig aan doen.

Kaas123 vindt dit leuk.
  7. Bertina

Bertina Bekend lid

15 aug 2023
    599
    610
    93
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Maar echt!!! Ik mis die knop ook.

Kaas123 vindt dit leuk.
  8. Mommy1994

Mommy1994 Actief lid

9 aug 2023
    342
    371
    63
    Vrouw
    Oh balen! Ik begrijp dat dit niet je bedoeling was idd. Maar goed alles wat het beste is voor jullie gezondheid. Hopelijk gaat het snel weer beter!

Kaas123 vindt dit leuk.
  9. Mommy1994

Mommy1994 Actief lid

9 aug 2023
    342
    371
    63
    Vrouw
    Oh nooit van gehoord maar misschien kan dat het dan ook nog zijn.
    Urine was helemaal schoon, wel op de kweek gezet voor de zekerheid ivm zwangerschap.
    Erg vervelend dit.

10. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

8 apr 2023
    919
    830
    93
    Vrouw
    Krijg nu wel een echo op mijn verjaardag, elk nadeel heb zijn voordeel zullen we maar zeggen. Ze zijn lief in Utrecht en het is veel dichterbij huis. Dus het komt wel weer goed!

Voor het plakboek van de mini

Bijgevoegde bestanden:

Snuisterkonijn en Bertina vinden dit leuk.
  11. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

8 apr 2023
    919
    830
    93
    Vrouw
    Heel veel beterschap hopelijk vannacht niet zo'n pijn!

Mommy1994 vindt dit leuk.
  12. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

8 apr 2023
    919
    830
    93
    Vrouw
    Beterschap ook voor jullie!
    En hopelijk een mooie fijn rijdende auto morgen, leuk!

Bertina vindt dit leuk.
  13. Mommy1994

Mommy1994 Actief lid

9 aug 2023
    342
    371
    63
    Vrouw
    Hey meiden,
    Hebben jullie ook totaal niet het gevoel zwanger te zijn? Ene dag is mijn buik groter als de andere dag. En ik voel haar nog steeds niet.
    Echt niks wijst erop zwanger te zijn. Ik vind het wel lastig hoor jeetje en dan om de 4 weken controle haha.
    Gelukkig moet ik dinsdag en vrijdag weer naar de verloskundige, ik kan niet wachten.
    Ik ben zo onwijs blij als ik af en toe even een teken van leven krijg van haar in mijn buik.

14. Appelflapje

Appelflapje Bekend lid

1 aug 2013
    761
    678
    93
    verpleegkundige
    Sterkte @Kaas123!! En alvast een fijne verjaardag, volgend jaar ligt die kleine in je armen en kan je samen een geweldig mooi feest vieren!

Wat jammer dat je dat gevoel hebt. Aan de ene kant zou ik zeggen, GENIET ervan nu je het nog niet lastig hebt, maar op een bepaald moment wil je wel dat het duidelijk wordt ofzo he. Gelukkig voel je haar wel al! Ik voel de baby zeker niet de hele dag door hoor. Meestal savonds pas, of als ik iets eet. Had dat bij mn 1ste zwangerschap ook, ik voelde hem zo rond 16u voor het eerst. Onthou dat baby's, en zeker in de buik, voornamelijk slapen! Dus het is nog niet zo gek dat je haar niet zo vaak voelt. Maar begrijp je wel.

Hier heb ik dus al dat trekkerige gevoel van mn huid aan mn buik, ik had dat bij mn zoon pas vanaf 30weken, wanneer je buik te snel groeit zeg maar. Ik heb echt al een giga buik vind ik zelf. Mensen schrikken als ik zeg dat ik nog "maar" 17 weken ben, schatten me al veel verder :confused: ben bang voor de komende maanden :roflmao:

Kaas123 en Viktoriya vinden dit leuk.
  15. Appelflapje

Appelflapje Bekend lid

1 aug 2013
    761
    678
    93
    verpleegkundige
    Ow sorry @Mommy1994 dacht dat je had geschreven dat je haar juist wél al voelde. Vriendin van mij heeft 3 kindjes en heeft de hare NOOIT gevoeld in de buik, ligt er volgens mij ook aan hoe de placenta ligt, vooraan, achteraan. Maar misschien is het gewoon ook nog te vroeg om het te herkennen of te voelen.

16. Snuisterkonijn

Snuisterkonijn Actief lid

14 jul 2023
    441
    326
    63
    Vrouw
    Hoe gaat het nu met je @Kaas123 ?

@Appelflapje: haar kindjes nooit ook maar 1 keer gevoeld? Ik dacht altijd dat het onmogelijk was dat vrouwen niet weten dat ze zwanger zijn maar op die manier kan ik er nog wel inkomen denk ik

Kaas123 vindt dit leuk.
  17. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

8 apr 2023
    919
    830
    93
    Vrouw
    Bedankt voor de felicitaties! De verpleegkundigen hadden gisteren mijn kamer versierd en ik heb veel bezoek gehad, taart en cadeautjes. Gegeven de omstandigheden nog het beste.
    Ik krijg nog zuurstof en vind zelf dat het beter gaat, de arts is het daar (nog) niet mee eens.
    Morgen willen ze in overleg met Amsterdam verder kijken of niet toch mogelijk de bacterie meespeelt. De antibiotica die ik nu krijg dekt die niet want dat kan alleen met infuus antibiotica (nu gezien de zwangerschap, maar tevens kan ik de pillen sowieso niet hebben), dus dat is nogal een stap.
    Dus nog even afwachten, het ergste vind ik nog wel dat ik me nu (al) ziek moet melden op werk :confused:.

Bijgevoegde bestanden:

Snuisterkonijn, Mommy1994 en Bertina vinden dit leuk.
  18. Bertina

Bertina Bekend lid

15 aug 2023
    599
    610
    93
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag Kaas!
    Hoe gaat het nu? -- ow zie juist je bericht.

Kaas123 vindt dit leuk.
  19. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

8 apr 2023
    919
    830
    93
    Vrouw
    Ik moet zeggen dat het soms toch nog wel onwerkelijk is, dus snap je zeker.
    Ik voel hem nu wel soms bewegen, nog heel vaag en moet er echt op letten. Maar dat zorgt wel voor connectie. Ik hoop voor je dat jij het ook binnenkort gaat voelen!

Mommy1994 en Bertina vinden dit leuk.
  20. Bertina

Bertina Bekend lid

15 aug 2023
    599
    610
    93
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuk dat ze je kamer versierd hebben. En dat je gezellig bezoek kreeg!
    Balen ja, dat nu al ziek melden. Maar dat konden ze verwachten denk ik. Niet vervelend bedoeld maar gewoon zoals het is.

Kaas123 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina