Nee je hebt ook helemaal gelijk en er zit een no risk polis op mij waardoor de werkgever geen risico loopt. Ik wilde gewoon graag mezelf bewijzen, maar dit is nu ff pech. Ze reageerden iig super lief en supportive dus dat is fijn. Ik krijg nog steeds zuurstof omdat de streef saturatie in zwangerschap hoger is. Wat opzich veilig is maar daardoor duurt alles lang. En de artsen in Utrecht zijn aan het overleggen met de artsen in Amsterdam over wat we wel niet moeten doen nu met de bacterie.
Nou er is een uitslag gekomen uit Amsterdam. Ze willen de bacterie nu niet behandelen, er is te weinig aanwijzing dat het nu actief is (ik was daar altijd wel serieus ziek bij met hoge koorts en ook veel slijm, wat ze kunnen kweken, nu heb ik geen slijm). De behandeling is zwaar. En er is genoeg reden waarom ik nu zo'n moeizame astma aanval heb en dat dat het gewoon is. Dat is opzich is gunstig. Minder leuk is dat ik nu wel officieel bij de 30% hoort waarbij de astma slechter wordt in de zwangerschap, dit gaat hoe dan ook nog veel consequenties hebben. Maar het is en blijft stap voor stap, een olifant eet je ook niet in een keer op. Vanavond kwam er nog een gyneacoloog langs en het was een oud collega uit het Antonius dus wel gezellig! Even lekker baby kijken, kindje was weer lekker bewegelijk. En ze was ook wel chill in mij geruststellen, je weet zelf hoe pittig die kleine kindjes vaak zijn. Ik heb een filmpje gemaakt maar is te groot om up te loaden
Een olifant eet je ook niet in 1x op. Hahaha. Sorry maar heel grappig. Fijn weer ff baby gekeken. Balen dat je bij die 30% zit. Hopelijk komt er snel weer wat verbetering. Sterkte.
Hoi meiden, Ik lees alles wel hoor maar de hectiek van december werkt ook niet mee haha. Ik lever morgen even mijn urine in bij de huisarts want ik vermoed een blaasontsteking. Deze schijnen anders te voelen dan normaal maar het heeft er wel iets van weg. Inmiddels al sinds ik ben wezen plassen een harde buik, naar gevoel vooral als het niet weggaat. Hoe is het bij jullie allemaal?
Hier zijn we nog steeds licht aan het kwakkelen. Duurt lang. Zoontje is in zn eerste jaar niet ziek geweest. Nu heeft hij het flink te pakken. Ik ben bijna twee weken half gaar geweest. Afgelopen nacht waren we allemaal om kwart voor 3 wakker. Yoepie Mijn man is nu werken, best sneu want het is niet de eerste pittige nacht deze week. We hebben daarna niet meer geslapen trouwens. Zoontje ligt inmiddels te pitten. Ik ga dat ook nog ff proberen. Vervelend een blaasontsteking... Daar zit je niet op te wachten. Ben je er bekend mee? In de zin van, heb je dat vaker? Inmiddels voel ik bijna dagelijks plopjes en gekriebel in mijn buik. Dat is erg leuk. Word echter dan hè. Hopelijk gaat het met jullie allemaal. En indd tis december dus tgaat wat anders en drukker met voor bereidingen voor kerst. Gaan jullie nog iets leuks doen? Wij gaan qourmetten met mijn familie op tweede kerstdag. En eerste kerstdag heerlijk rustig gewoon met ons eigen gezinnetje. We zeiden al, het liefst boeken we een paar nachtjes weg. Heerlijk geen 'verplichtingen'. En lekker met elkaar. Is niet van gekomen, misschien volgend jaar.
Ik mag straks naar huis! Oh balen @Bertina dat jullie nog zo aan het kwakkelen zijn. Hopelijk in de komende dagen beter en lekker genieten van de kerst. Ook voor jou vervelend @Stresskipje een blaasontsteking, ik wist wel dat je vatbaarder was maar niet dat ze anders voelden. Wij vieren kerst met mijn moeder bij mijn zus en haar gezin op kerstavond, zij is 21/11 bevallen, middels keizersnede, van haar tweede. Ik zou eerst ook koken maar denk dat dat er even niet in zit. Dan 1ste kerstdag met zijn tweeën en tweede kerstdag met mijn vader weer bij mijn zus. Na de kerst moet ik weer werken, even kijken of dat ook lukt. Maar dan komen mijn schoonouders klussen op zolder zodat de logeerkamer daar kan en de babykamer daarna gemaakt kan worden.
♡ Uitgerekend 9 mei t/m 31 mei♡ 9 mei: LittleMiess - 27 jaar - 2e kindje 15 mei : 16 mei : 17 mei : Mama092013 - 34 jaar - 4e kindje 18 mei : 19 mei : Viktoriya - 33 jaar - 3e kindje ( eerste samen na mmm) MamaD- 21 jaar - 2e kindje 20 mei : Mommy1994 - 28 jaar - 2e kindje Snuisterkonijn - 33 jaar - 2e kindje 21 mei : Appelflapje - 36 jaar - 2de kindje 22 mei : Mamaen - 31 jaar - 2e kindje 23 mei : 24 mei : Boerenmeisje124 - 29 jaar - 1e kindje Lachebekje87 - 36 jaar - 2de kindje Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje 25 mei : Watermeloentje - 28 jaar - 2e kindje 26 mei : Thengymo - 40 jaar - 2e kindje 27 mei : 28 mei : Caramelx, 29 jaar, eerste kindje LauraAB123 - 37 jaar - 2e kindje Stresskipje - 35 jaar - 2e kindje 29 mei : Bertina - 32 jaar - 2e kindje 30 mei : Koffielove - 28 jaar - 1e kindje 31 mei : Suze29 - 38 jaar - 2e kindje (1e als BAM) Vivonne - 31 jaar - 2e kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (3) Meisje (4) Verrassing (13) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Viktoriya - 28 december - 20 weken echo Snuisterkonijn - 28 december - 20 weken echo Boerenmeisje124- 28 december - 20 weken echo Kaas123 - 29 december - 20 weken echo (GUO) Snuisterkonijn - 2 januari - controle afspraak LauraAB123 - 4 januari - 20 weken echo Bertina - 6 januari - 20 weken echo Mamaen - 8 januari - 20 weken echo Stresskipje - 8 januari - 20 weken echo Lachebekje87 - 8 januari - 20 weken echo LauraAB123 - 9 januari - consult: verloskunde, gynacologie en longarts Mamaen - 11 januari - controle + echo gynaecoloog Mamaen - 5 februari - controle + groeiecho Lachebekje87 - 7 februari - controle
Fijn dat je weer thuis bent @Kaas123, voel je je ook wel wat beter ook? Leuk, er komen weer aardig wat 20 weken echo’s aan. Ook wel weer een beetje spannend. Wat gaat de tijd dan hard hè meiden! Ik heb vandaag mijn 20 weken echo gehad en alles zat erop en eraan. Geen afwijkingen te zien aan de kleine meid. Altijd even fijn de bevestiging en weten dat het goed zit! Wij gaan eerste kerstdag naar mijn schoonouders en dan gaan we savonds naar Italië rijden voor een weekje. Heel veel zin in maar kijk ook best tegen de reis op, lange reis achter elkaar zitten met mijn rug en bekken maar goed. Daarna lekker een weekje bijkomen. Fijne feestdagen meiden en voor degene met de echo’s nog, veel plezier daarmee!
Iedereen alvast goede dagen toegewenst! Geniet ervan. Volgend jaar kerst hebben we een kleine hummel in een kerst pakje gehesen
Wat fijn dat je met de feestdagen thuis bent! Voel je je ook weer oké? Hopelijk lukt het om ook nog te werken komende week! Snap dat je dat wel heel graag zou willen.
Alvast hele fijne dagen voor iedereen! Ik geniet altijd wel van kerst, ga wel langs wat familie maar zijn ook een dagje met het gezin. Na de kerst nog een paar nachtjes met m’n vriend + zoon naar een hotel, ook veel zin in, vooral veel tijd voor elkaar. Wel een gek idee hè volgend jaar een kleintje erbij!
Ik kreeg deze ochtend een herinnering op facebook, 3jaar geleden ook al met dikke buik aan de kerstboom. Vorig jaar net onze dochter verloren, dit jaar weer met een dikke buik. Normaal is dit wel echt de laatste kerstfoto met zwangere buik het is toch een dingetje vind ik. Wij gaan deze avond bij mn schoonzus eten. Morgen moet ik werken verder wel alles rustig hier. Kleine schopt er lekker op los in mn buik, vooral 's avonds. Hier met 21 weken pas de 20w echo, wat gaat het idd toch hard he!
Ach kan me voorstellen dat het misschien ook wat beladen voelt en wat moeilijke momenten kent? Dat je deze kerst ook met jullie dochter hadden kunnen vieren en tegelijk het huidige kindje er dan niet was geweest.. hopelijk kun je er ook een beetje van genieten dat er nu wel een kindje aan het trappelen is in je buik! Vind zelf sowieso altijd die feestdagen wel een moment om terug te blikken, met name oud & nieuw. Ik dacht 2 weken terug de baby regelmatig te voelen, maar de afgelopen 2 weken helemaal niet meer. Maakte me er best zorgen over maar volgens mij heb ik het kindje vannacht en vandaag weer gevoeld! Heel duidelijk is het nog niet en dat was het bij m’n zoontje wel vroeg, maar nu ligt de placenta voor. Hopelijk wordt ik bij de echo helemaal gerustgesteld met een beweeglijk kindje, of liever nog voel ik de baby eerder lekker veel en overtuigend trappelen. Ik heb de echo ook pas bij 20+5.
Dames, ik wens jullie hele fijne kerstdagen en alvast een fijne jaarwisseling! En Kaas super dat je weer thuis bent. Ik nog aan mij antibiotica kuur voor blaasontsteking. De urine is ook op de kweek gezet voor Streptokokken. Hopelijk heb ik dat niet. We wachten rustig af of de urine schoon is van de week. Klachten zijn nog wel in vlagen aanwezig. Liefs!
Oh ja en sinds een week heb ik ineens een harde buiken joh!! Dacht eerst dat het verband had met de blaasontsteking maar ik merk dat als ik druk heb gedaan qua lopen of tillen dat ik het dan de dag erna heb. En als ik een dag op de bank heb gelegen de volgende dag niet heb. Begint wel ontzettend snel al met 17 weken en ook na veel minder inspanning dan bij mij dochtertje.. maar goed accepteren haha.
Ook vanaf hier iedereen fijne kerst en alvast een geweldig goed uiteinde. Kipje dat van harde buiken heb ik ook maar denk na vandaag te weten hoe het komt. De baarmoeder is in paar dagen van onder de navel tot boven de navel gegroeid. Binnenkort even weer buikjes fotos fijne weken
Hier ook veel harde buiken! Herken het helemaal niet van mn zoontje, toen ook op het einde nauwelijks gehad en nu al flink aanwezig. Van de week voelde het echt alsof mn buik al op knappen stond haha, dat wordt nog wat! Maaaar bijna op de helft, wat gaat het snel!
Balen. Ik had dat bij m'n zoon ook vaak al vanaf 20weken ofzo. Idd accepteren en vooral rustig houden! Dat gevoel heb ik ook, het gaat echt hard vind ik. Die buik groeit dubbel zo hard als bij m'n eerste zwangerschap. Voor je het weet zitten we alweer in dat derde trimester